Автор: CTEHATA
Дата: 22-03-13 17:36
>и вие не можете да се възползвате от правата си на потребители съгласно ЗЗП.
Плашиме гарги всякакви ...
Естествено, че можем да се възползваме от правата си по ЗЗП. Задълженията да удовлетвори тези ни права има ТЪРГОВЕЦЪТ.
Нямам никаква представа кои са brosbg. Помня обаче, че когато затворът на чисто новото ми 40D (на под 1000 кадъра) се счупи, се обърнах към търговеца - Фотосинтезис. Те са изпратили техниката ми на официалния сервиз на Канон. Канон България са изпратили апарата в Чехия (ако не греша).
Всичко това не ме касаеше, зашото малко след като минаха цитираните в закона 30 дни, а апаратът се оказа още в чужбина, магазинът ме обезщети с друго тяло. Ако се бях обърнал към официалният вносител, щях доооста да почакам. Клаузите на ЗЗП не касаят третата страна, каквато се явява "официалният сервиз".
Да купиш от кофти търговец винаги е лоша идея. Но ако купуваш като физическо лице, ЗЗП почти винаги е по-изгоден от търговската гаранция. Стига търговецът да не фалира/изчезне, разбира се.
|
|