Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 brosbg.com
Автор: tml   
Дата:   29-11-12 20:35

Здравейте,
Някой пазарувал ли е DSLR от този магазин? Има ли възможност телата да се пробват на място? Издават ли валидни гаранции?
Благодаря.

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: sky-fan   
Дата:   29-11-12 21:45

Поръчвай смело.

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: chepkata   
Дата:   29-11-12 21:51

Да и на трите въпроса. Магазинът е сигурен.[smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: tml   
Дата:   18-12-12 21:40

Днес отново има питане за Bros.

С голямо закъснение бих искал да благодаря за отговорите на моя въпрос от преди почти месец. Бяхя съвсем навреме, купих апарат точно преди пътуването, за което ми трябваше. В други магазини по това време не го предлагаха с този обектив.

След като видях интересните снимки на chepkata във форума, реших, че спокойно мога да пазарувам.

Взех си D5100 от Bros, доволен съм.

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: krist   
Дата:   20-03-13 18:38

В същност, към кого е гаранцията в случая - към bros или към Профайлд (когато говорим за Никон..)? Ако bros в един момент изчезнат от пазара, Профайлд поема ли гаранцията (в случай, че bros взимат от тях, де)?


Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: xela1bg   
Дата:   20-03-13 22:00

Спокойно взимай от brosbg!
Те са, може би най-големия вносител на телефони в БГ. Няма да изчезнат от пазара ;)
Но, си мисля че не взимат от Профайлд, по простата причина, че дават ръководството на български в електронен вариант, а не на хартия.

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: krist   
Дата:   20-03-13 22:52

Взимай, ама ако се опре до сервиз (гаранционно), и не зареждат от Профайлд, к'во пра'йм?[smilie8]



Публикацията е редактирана (20-03-13 22:55)

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: sniffe   
Дата:   20-03-13 23:37

Еми обади им се и ги питай: 0894 72 74 88, но най - вероятно ползват сервиза на профайлд.

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: krist   
Дата:   22-03-13 16:23

От brosbg.com ми казаха, че Никон Д600 специално им е с европейска гаранция - т.е. не го взимат от Профайлд. Според тях обаче Профайлд като представител на Никон за България трябвало да ми уважат тая гаранция, както пише и на самата страница на Профайлд:

Гаранционни условия

Дали обаче е вярно горното - някой има ли мнение?[smilie11]


Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: GenaDP   
Дата:   22-03-13 16:27

Ти неграмотен ли си?

ВНИМАНИЕ: Моля, бъдете внимателни при сделки с търговци (онлайн или не), които ви предлагат стоки с международна гаранция, доставени (внесени) от чужбина. Тази международна гаранция не важи на територията на България и вие не можете да се възползвате от правата си на потребители съгласно ЗЗП.

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: xela1bg   
Дата:   22-03-13 17:24

Аз лично съм пазарувал от тях и имам гаранция на фотоапарата, към тях и тя е две години. Отделно са ми дали и международна гаранция, и тя е за една година, но идея си нямам за какво ми е.
При проблем, аз спокойно ще мога да си защитя правата.

И тъй като стана дума за Закона за защита на потребителите.
Ако си закупиш вещ с фактура на фирма, тази вещ вече не се разглежда от Закона за защита на потребителите. Това означава, че отпада задължението на сервиза, след 30 дни, да замени веща с нова. Такива проблеми се разглеждат в съда... Добре, че не се възползват много от това...

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: krist   
Дата:   22-03-13 17:32

Gena, в същото време там пише и това:

"Гаранцията важи само срещу представяне на попълнена Европейска гаранционна карта за продукти Nikon, заедно с касова бележка или фактура, удостоверяващи датата на покупка"

К'ва е разликата очаквам да чуя от некой грамотен като тебе[smilie8] От Профайлд макар и с нежелание и с половин уста ми казаха, че ще поемат сервиза при тия условия, ама знам ли..


Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: CTEHATA   
Дата:   22-03-13 17:36

>и вие не можете да се възползвате от правата си на потребители съгласно ЗЗП.

Плашиме гарги всякакви ...

Естествено, че можем да се възползваме от правата си по ЗЗП. Задълженията да удовлетвори тези ни права има ТЪРГОВЕЦЪТ.
Нямам никаква представа кои са brosbg. Помня обаче, че когато затворът на чисто новото ми 40D (на под 1000 кадъра) се счупи, се обърнах към търговеца - Фотосинтезис. Те са изпратили техниката ми на официалния сервиз на Канон. Канон България са изпратили апарата в Чехия (ако не греша).

Всичко това не ме касаеше, зашото малко след като минаха цитираните в закона 30 дни, а апаратът се оказа още в чужбина, магазинът ме обезщети с друго тяло. Ако се бях обърнал към официалният вносител, щях доооста да почакам. Клаузите на ЗЗП не касаят третата страна, каквато се явява "официалният сервиз".

Да купиш от кофти търговец винаги е лоша идея. Но ако купуваш като физическо лице, ЗЗП почти винаги е по-изгоден от търговската гаранция. Стига търговецът да не фалира/изчезне, разбира се.


Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: GenaDP   
Дата:   22-03-13 18:30

Който не вдява български, да се пробва на английски .

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: burningice   
Дата:   22-03-13 19:05

Ползвал съм ги. На практика сервизът им не работи.

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: krist   
Дата:   22-03-13 19:33

Gena, така поставени нещата, вече е друго наистина - явно за Никон, България е извън Европа, щото липсва в списъка със страните, покривани от европейската гаранция.. Е, ще се чака доставка от Профайлд, к'во да се прави..[smilie2]


Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: darkonebg   
Дата:   19-07-14 04:15

Извинявам се предварително, че дигам тема от преди 2 години.
И аз съм се засилил да купувам от там техника - само, че Канонче. Дават доста големи разлики с павилиона и синтезиса. (при някои модели до 100лв). Имате ли идея как седят нещата с гаранцията? Фактури дали издават, ала бала .. ?!
И в тоя ред на мисли - дали някой знае след тоя кешбек никон/канон каква нова промоция са заредили.
П.С. Много ще се радвам някой да ми отговори, защото не ми се изсипват 2 бона за 70д и после да си имам ядове с тях.
П.С.2 - а фотозастраховки правят ли?!

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: allyx   
Дата:   19-07-14 15:49

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: brosbg.com
Автор: TheBossBG   
Дата:   19-07-14 17:44

Автор: krist
Дата: 22-03-13 19:33

Gena, така поставени нещата, вече е друго наистина - явно за Никон, България е извън Европа, щото липсва в списъка със страните, покривани от европейската гаранция.. Е, ще се чака доставка от Профайлд, к'во да се прави..[smilie2]


***

ГЛУПОСТИ! Преди време закупих Д3000 дабъл зуум от Сатурн в Мюнхен. След няколко месеца светнаха 2-3 горещи пиксела. Отидох в Профайлд с немската фактура и еврогаранцията и след 20 минути си го получих премапнат!

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »