Автор: charly
Дата: 31-05-10 11:25
Здравейте на всички.
Значи имам намерение да си купувам кола,като разбира се за целта чакам от някъде да ми изпадне една торба с пари.
Принципно съм на принципа "Евтиното излиза скъпо" и затова направо ще скачам на високо.
Та да говориме за конкретни неща...
1.Автомобила
Не робувам на марки,модели и т.н. неща,но...
Нямам никакъв опит с инжекциони .Просто съм покарвалмалко ей така,колкото да хвана туй нещо волана.
Качвал съм се и в Субару,Мицубиши,Форд Мустанг ГТ и БМВ серия М.
Но в седалката най-добре стоя на ..... Форда!Просто все едно е излята за моето тяло.Удобни форми и най-вече педала на газта си е точно там,където ми е палавото краче.
Затова ще е Мустанг ГТ.
Честно казано за момента най-ми ляга на сърцето един 350 коня.
И 450-те коня я гледам,но някак не си заслужава профи двигател за аматьор...или поне така си мисля...
2.Гумите-гудиър
Както казах гледам нависоко.
На първо време 350/55/R16
Като за малко по-дълъг....пробег 350/50/R16 ...може и второто поколение.
За останалите .... хъм...бих казал,че предпочитам М-сериите,но приемам всякакви аргументирани предложения във връзка с посочените по-долу неща,които ще правя.
Както казах в началото и на марки не робувам,затова ако има предложения на други гумопроизводители също с удоволствие бих се вслушал в аргументираани предложения.
3.Въпроси
3.1.На първо време какво точно ще правя и няма да правя.
Значи не съм профи и нямам намерение поне за сега да си изкарвам прехраната с шофиране.
Но държа,шофирането ми да е с перфектно качество,такова че да ми гали душицата.Поне на мене разбира се.
Предпочитам да карам,дрифт,онроуд,офроуд,може и някое Ле Ман,.....ей такива обикновенни неща.
Не мисля да се впускам в Наскар,не си падам по такива неща.Затова няма да ми трябва някой супер-мега-турбо звяр.
Определено си пазя техниката,но за да съм спокоен бих предпочел техниката и стъклата да са прахо и влаго защитени.
3.2.Двигатела
Изчел съм доста обаче накратко ще Ви помоля да ми разясните какво губя и какво печеля от един V 8 и един обикновен такъв.
3.3.За стабилизацията.
Прост въпрос.Може ли и ако да как наличната стабилизация да повлияе в отрицателния смисъл на качеството на возията?
За финал
Ясно е,че не съм профи.Но все пак съм карал доста през лятото лагерна количка,а и едно време сам си сменях лагерите и оправях тунинга.
Така че знам поне нещичко за автомобилизма.Що е то окачване,що е то полуоска,що е то скорост ,що е то въртящ момент и кога се получава....
Искам само да си каркам колички така че да ми галят собствената душичка.
Точно затова ще Ви помоля коментари от сорта "Като си начинаещ за какво са ти толкова скъпи неща"..."ей го тоя с повече пари се изхвърля"....и от сорта въобще да ги избягвате.
В случая темата не е за стойността на техниката/само/ а повече за възможностите и.
По-нататък разибра се ще имам нужда и от съответната конкретна помощ при закупуването на съответната техника и разбира се курс на обучение.Но за това още е рано.
Предварително благодаря на всички за отзивите.
|
|