Автор: rhyan
Дата: 12-03-10 10:32
На мен нещо ми се струва, че се притеснявате излишно, и щото се притеснявате ви хваща малко tunnel vision.
ФП режима симулира постоянен светлинен източник, но не превръща светкавицата в прожектор. Колкото си по-близо до бялата стена, толкова по-вероятно е на тези високи скорости пиковете на импулсите да осветят по-силно стената и да я направят да прилича на зебра.
Колкото си по-далеко от стената, светлината е по-разпръсната и по-слаба, и тогава шанса да получиш зебрата е мнооого по-малък, а стената ще ти е равномерно осветена, или по-скоро недоосветена. Още повече, че този режим е предвиден за снимане навън, където имаш достатъчно постоянна светлина, и ти трябва да запълниш сянка, за да намалиш контраста. От 1 метър сигурно и навън може да докараш линии, но е много по-малко вероятно, от колкото в стая с обикновенна крушка. Най-малкото защото на скорост по-голяма от 1/200 и ниско исо(100/200), светлината от крушката вече не играе и няма какво да вкара допълнителна светлина, освен светкавицата...
|
|