Автор: thomas
Дата: 27-01-10 11:04
Цените у нас се формират на базата на порочния кръг. Скъпо е, затова ние масово си пазаруваме от чужбина. Пазарът и без това не е голям, но като се добави и този фактор, се получава така, че вече изобщо няма достатъчно продажби, които могат да осигурят добри доставни цени на база оборот, няма и печалби, защото продажбите изискват поддръжка на ресурс (помещения, персонал и т.н.), който носи константни разходи независимо от оборота. Липсата на пазар и печалби лишава търговците и от мотив за конкуренция. Защото решението на един търговец да свали цените се дължи главно на едно нещо: да привлече към себе си по-голям брой купувачи, отколкото конкуренцията.
Като не могат да бият чуждестранната конкуренция, която им отнема основната част от клиентелата, какво друго им остава, освен да се опитат да се издържат от онази част от клиентите, която е достатъчно непросветена, за да не се сети да отвори електронните магазини!?
|
|