Автор: ivenchev
Дата: 08-01-10 10:57
Относно перспективните ... - слагаш чиниите легнали и ги снимаш отгоре, пак център срещу център. По-бързо ще стане.
Също така, за всеки случай можеш да използваш две линийки (напр. по 50 см) на 90 градуса една спрямо друга по ръба на кадъра. Ще ти помогнат да преценяваш доколко имаш общо изкривяване по двете оси
Щом ще изрязваш по контура, слагаш на пода нещо контрастно спрямо обекта, за да можеш после по-лесно да селектираш и т.н. Ако продуктът е леко повдигнат спрямо основата с контрастния фон, фонът ще премине в зоната на дефокус и това също ще улесни избирането и премахването му.
Предполагам, че за всеки продукт трябва да предадеш характера на повърхността - гланц, мат, релеф и т.н. Тук вече е индивидуално - варираш ъгъла на падане на светлината и симетрията на осветяването. 45 градуса е най-неутрално. Над 45 градуса ще имаш повече отблясъци, а под 45 градуса ще започне да излиза фрактурата на повърхностите.
Помисли за постоянно осветление. Тогава директно виждаш отблясъците и ефекта от поляризационния филтър, преди да си натиснал спусъка.
Ще ти трябва малко време да нагласиш постановката за всеки тип продукти, но после ще ги караш като на "конвейр", е почти ...
Ако дадеш примери може и по-конкретно.
Успех!
|
|