Автор: HSGeorgiev
Дата: 02-09-09 17:17
Само за протокола: според Закона за защита на потребителите ако не е уговорена изрично гаранция пак има гаранционен период и той е не по-малко от шест месеца, ако не се лъжа и ако не са го променили, защото отдавна не ми се е налагало да го използвам. Така или иначе липсата на гаранционна карта не е дастатъчно условие да се откаже гаранционна поддръжка.
Стига, обаче, да се дакаже че съответния продукт си го закупил от съответния търговец и второ, че това именно е въпросния продукт. Защото иначе можеш да си купиш нещо отнякъде и после да го рекламираш при друг търговец - съвсем примерно.
Та затова не само си пазете касовите бележки, а и се замисляйте дали те описват точно продукта - най-вероятно не, защото фискалния бон описва продукта по принцип, цената, часа, датата и т.н., но по него не може да се установи точно конкретния продукт.
А пък липсата на касова бележка в момента на покупката, между нас казано, е нарушение не само на търговеца, но и на клиента - от НАП могат да те глобят за това, че не си изискал касова бележка и дори в някой градове в определени периоди го правеха.
|
|