Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
Преди няколко месеца си купих апарат и флаш карта от популярен във форума софийски магазин. Какъвто съм си Марко Тотев, преди няколко дни картата (8GB SanDisk) сдаде багажа, и реших да я върна. Когато извадих кутиите и документите, установих, че в магазина са ми издали гаранция и касова бележка само за апарата, не и за картата, което очевидно означава, че ще духам супата. Надявам се продавачите в съответния магазин да не са го направили умишлено (освен, че нямам гаранция за картата, излиза, че са ми я продали дори без касова бележка), затова и не споменавам името на магазина.
Както и да е, само искам да кажа - проверявайте какви касови бележки и гаранции ви издават, колкото и "реномирани" да са продавачите.
Значи те са ти направили мръсно, отделно са ти продали нещо без касова бележка и ти по български продължаваш да ги укриваш, така ли?!
Аз искам да знам кой е магазина!
В случая информацията ти е безполезна без името на търговеца. Можеш единствено да ни настроиш кофти към всички търговци по този начин...
Изразих се образно :)
Исках да кажа, че тази тема с нищо не ни помага.
Със същия успех мога да пусна тема от рода:
Внимавайте, има крадци! Знам кои са, но няма да ви кажа.
п.п.
Държа да знам името на търговеца! Ако автора на темата продължава да го укрива, нека ми прати ЛС.
tbby, наистина може да е грешка - може да не съм взел гаранцията в магазина (иначе няма как да съм я загубил, защото съхранявах всички кутии и бележки заедно), може и по недоглеждане да не са ми я дали, затова просто предупреждавам да се внимава.
А аз при хората от които пазаря, дори и да съм си загубил гар.карта, като занеса дефектиралата стока само вкарват сер. номер в комютъра и сменят веднага с нова ......
Занеси картата, обясни за какво става въпрос и ако пак откажат, значи са мизерници....
Само да спомена какво значи терминът "доживотна гаранция" при електронните компоненти. Тоз термин означава, че даденото изделие има гаранция докато е в производство този модел и при проблем се подменя. След туй - няма гаранция. А туй според късметът, може да означава и 1 седмица гаранция.
Само за протокола: според Закона за защита на потребителите ако не е уговорена изрично гаранция пак има гаранционен период и той е не по-малко от шест месеца, ако не се лъжа и ако не са го променили, защото отдавна не ми се е налагало да го използвам. Така или иначе липсата на гаранционна карта не е дастатъчно условие да се откаже гаранционна поддръжка.
Стига, обаче, да се дакаже че съответния продукт си го закупил от съответния търговец и второ, че това именно е въпросния продукт. Защото иначе можеш да си купиш нещо отнякъде и после да го рекламираш при друг търговец - съвсем примерно.
Та затова не само си пазете касовите бележки, а и се замисляйте дали те описват точно продукта - най-вероятно не, защото фискалния бон описва продукта по принцип, цената, часа, датата и т.н., но по него не може да се установи точно конкретния продукт.
А пък липсата на касова бележка в момента на покупката, между нас казано, е нарушение не само на търговеца, но и на клиента - от НАП могат да те глобят за това, че не си изискал касова бележка и дори в някой градове в определени периоди го правеха.
Преди време познат си купува ДСЛР. При оформяне на покупката надлежно си проверява да има всички документи - гаранция, фактура, касова бележка. При внимателния прочит се забелязва че част от аксесоарите към апарата не фигурират в гаранцията и фактурата, а при изявеното желание това да бъде коригирано отговорът е "не може" Обяснението на продавачите е че тъй като част от принадлежностите клиента ги получава като бонус "безплатно" то за тях не дават документи и гаранция.
Според мен това е вариант на нелоялна конкуренция и заобикаляне на закона. Дано и тук да не става въпрос за същия случей.
Лично аз съм купувала стока с "безплатни" бонуси, но си бяха надлежно описани в документите и със съответната гаранция.
...сменяли са ми две 512 карти както и един кардрийдър Сандиск, и то след 2-3 години употреба...това в кодак експрес магазините...мисля че политиката на Сандиск е такава
отивай направо при продавачите ... искай да разговаряш с лице, което може без много усилия да реши проблемът ти (първо продавача, после управителя) - разкажи му със същият тон ситуацията и ако не ти я заменят, иди в друга фирма и си купи нова карта (все пак при тези цени на картите ще ти е криво за кратко), задължително пиши във форума за развръзката. Ако пък ти я заменят дори с пропуска пак задължително напиши за коректността на фирмата. Според мен дори и да не ти я заменят не е некоректно от твоя страна (дори и след пропуска ти) да знаем за бъдещето ти отношение към тези търговци. Темата е безмислена без имена, tbby е напълно прав - той никого не съди, просто иска като всеки нормален човек да е наясно, когато събира информация.