Автор: d_ave
Дата: 16-05-09 00:01
абе хора, по повод фабричните дефекти, имах навремето сапунерка Сони, на която на третата година след покупката в щатите сензора даде фира - фабричен дефект, след определен период лепилото, държащо "сандвича" от елементи на сензора просто започва да се разпада. смениха ми сензора безплатно и всичко беше ок. помня, че засегнатите марки и модели бяха доста. та идеята ми е, че просто някои неща няма как да се предвидят. ето, този проблем се проявява година след пускане на пазара - все пак никой не тества нещо олкова дълго преди да го пусне, нали? според мен, било канон, било никон, било който и да е, трябва да им се признае, че си признават грешката и предлагат безплатно решение на проблема, нали така? в крайна сметка я да ви питам някоя друга марка, от не толкова големите, какво ще направи? те производителите на коли си затварят очите за дефекти, можещи да отнемат човешки живот, вие стре тръгнали да мрънкате, че хората предлагат безплатно да ви отстранят проблема. гафове винаги ще има, каквото и да се произвежда, по-важно е отношението спрямо тях и спрямо клиента.
|
|