Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: Todd   
Дата:   14-08-09 14:53

Насоо , ОБД вече не работи !!! [smilie18] CAN комуникацията е на мода ся и Алкателският протокол на френските таралясници ...

[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]


Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: dimi2007   
Дата:   14-08-09 15:02

и не разбираш защо бензиновите са с обороти до 6500 преди червеното (някои фде, повечето са до 6000), не значи че това е нещо лошо.
---------

Що да е лошо - добро е, все едно некой реже с Хускварна в купето.....

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 15:06

Аз моята кола я карам над 4000 оборота само по магистралата (4000 оборота са към 140км/ч на 5-та). При тази скорост шума от двигателя е по-слаб в сравнение с шума от гумите и въздуха [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 15:08

а аз като ударя 4000 оборота вече усещам че карам не много слаба кола :) БЕГАААЙЙ [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: CanoniO   
Дата:   14-08-09 15:09

Яяяя, Тод-е, ти нали беше зидар Уа?[smilie10] [smilie10] [smilie10]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: dimi2007   
Дата:   14-08-09 15:09

Джога, я покажи на Тод контролера от Ламборгинито......[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: nik1   
Дата:   14-08-09 15:16

написа:

> Ей , аре да отворим един сервиз а ????
>
> [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5]
> [smilie5] [smilie5]
>
> Всеки знае всичко за колите!!!
>
> Нема да ни се опрат деба и кочините ...
>
> [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]
> [smilie18]



И ще викнем някой от автофорума да ни снима к`ви сме мастори
[shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-08-09 15:16

... ами ако някой поиска съвет за секса, какво ли ще стане?[smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: asahi   
Дата:   14-08-09 15:41

Тоде, де е мистрията?

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 15:41

17л/100км. 17 л. висококачествен български 95 безоловен.
Спри,тръгни, светофар на 2 до 4 пъти, 1001 маневри в тесните препълнени улички, климатроник, радио и фарове през деня.
Е как да не мечтае човек за метан?
И за вода изворна мечтая ама още не може.
Когато може, така ще се плезя на Лукойл, че ще си докарвам езика до пъпа.
Мечти.
А истината е, че трябва да взема втора малка кола за градско и да й сложа газ.

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: asahi   
Дата:   14-08-09 15:42

Лукойл и те продават метан.

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 15:45

Юнга, аз съм така - имам голямо Волво за дълъг път и малко Дайхацу куоре - 3 цилиндъра на газ само за града. Лятото харчи 7/100 газ в София, зимата качва до 9. Много съм доволен от него и се паркира навсякъде:)
Иначе по темата - някои мотори не търпят нито пропан, нито метан - прогарят клапани. Препоръчва се ако се слага газ на такива двигатели, след първата смяна на клапани, да се сложат клапани от по-температуроустойчив материал. Доста японски коли са така, особено Тойоти. Има други коли, които нямат грижи с газта.

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 15:51

Дайхатсу Куоре или Сирион и резерва Сузуки Суйфт.

П.С. Забравих да кажа, че това бяха препоръките на майстора на автоматичните кутии.
Преди време като си сменях маслото на моята обсъдихме малките автомобили втора ръка и след отпадане на доста малки модели било поради ненадеждност, било поради висок разход с автоматика, остана това.



Публикацията е редактирана (14-08-09 15:55)

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 15:56

Дайхацуто е много хубава колица, но въпреки това не ти я препоръчвам заради супер трудното намиране на части. Едни накладки или амортесьори да смениш и си е приключение, че и са скъпи. Иначе моторетката и е желязна:) Събира 1.5 литра масло и не харчи грам.
Аз я имам от над 2 години, но ако сега трябваше да купувам щеше да е нещо по-популярно. Дори елементарно обслужване за такава кола е сложно - няма нищо за нея.

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 16:02

Преди да посегна към кола мисля и за това Бони.
Отивам при един мой човек и му давам списък. Като получа цените умувам.
Благодаря за предупреждението!
А дали е така и със Сириона?
За Сузукито има части.
Бях намерил Вагон Р, но като ми каза колко чупят едни планкили бяха, уши ли бяха, на захващането на автоматичната кутия, а след това какви бели стават и бързо се отказах. При Суйфт това го нямало.1,0л. мотор на Сузукито е много икономичен.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 16:09

За Сузуки има повече неща. Не знам как е за Сириона, но за Куорето си е трагедия. Моето си е стара пръчка - 1992г. Иначе върви чудесно, но си е "бойна щайга за СФ " [smilie18]
Наложи ми се да сменя радиатор - не намерих въобще за Дайхацу, ни за ново, ни за старо. Приспособихме от Сузуки Марути. Предни накладки - с едни особени щифтове са, просто няма бе! Намерих накрая - 80лв !!! За Волвото ми са 65, а за тоя фъстък 80... Жена ми като го кара много пържи съединителя, няколко пъти го размирисва вече и съм и казал да си събира пари за съединител, хич да не ме занимава[smilie18]
Това е в клас супер мъници - Сузуки Суифт е по-голямо. Това отговаря на Сузуки Марути/Алто, Фиат Чинкуеченто и т.н.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 16:16

Автор: boni
Дата: 14-08-09 16:09

Това е в клас супер мъници - Сузуки Суифт е по-голямо. Това отговаря на Сузуки Марути/Алто, Фиат Чинкуеченто и т.н.

Да така е,но трябва и да вляза в колата,а здравината на кутията е на първо място за мен, бидейки най-скъпия ремонт. В Куоре съм влизал. Събрах се.[smile] Алтото не си спомням защо отпадна, но отпадна. Фиат не пипам.
Ще умувам още. Хем не ми се дават много пари, хем да не гори, хем да е по -малка,хем с автоматика. Сложна задача.[smile]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: danbi   
Дата:   14-08-09 16:18

Смарт не правят ли автоматици? [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 16:19

правилно правиш, че не пипаш фиат с автоматик - бягай на далече [smilie24] [smilie24]

но пък с ръчна скоростна кутия са чудесни коли. с евтина подръжка и относително здрави (да, здрави казах [smile] ). и се разбират много добре с газта.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 16:21

За какво ти е пък тоя автоматик...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 16:24

Смарт. За парите на Смарта, ще си взема дизелов Голф с автоматична, ще го стегна и пак повече работа ще ми свърши. А и Смарта си гори, при това не малко за размерите си.
Кутията на Смарта е една замислена. Няма да я изтрая.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 16:29

Автор: Synthy
Дата: 14-08-09 16:19

правилно правиш, че не пипаш фиат с автоматик - бягай на далече [smilie24] [smilie24]

Браво, Брава и Мареа бяха с кутии на Джатко/Тойота/. Кутиите са добри.

Автор: boni
Дата: 14-08-09 16:21

За какво ти е пък тоя автоматик...

Свикнах вече. Много години карам само автомат.
Градското във Варна става все по тежко. Автомата е необходимост според мен.
И като гледам и слушам какво става с ръчните кутии и съединителите, още повече се радвам на автомта.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 16:35

Още за Смарта.
По каталог-5,8л на градско.
Сложете 20 процента лъжа, станах седем.
Хайде и половин литър варненски или софийски бонус и готово.
Лагерна количка, която ускорява като самосвал.
Не ми е по вкуса.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: danbi   
Дата:   14-08-09 16:40

Ами вземи си някое от мъничетата на Пежо/Ситроен/Тойота (само по име и боя са различни). Гледам Тойота са изкарали и някакво ново, IQ което никак не изглежда зле. И Нисан Микра (малко по-големичко) не е лош избор...

Но предполагам, говорите за стари коли -- те затуй харчат и много!

Аз на моя сандък, посмъртно не мога да му направя повече от 8/100 градско, пък не може да се нарече 'малка кола'.

Смарта обаче, може да го паркираш дори напреки! За града си е супер количка. Дано повече хора почнат да ползват малки градски коли, вместо тия каруци, дето им викат "луксозни джипове".

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 16:47

Данби, скъпи са още. Нека първо германците да ги покарат като втори коли, пък тогава ще ги мислим.Познати бяха взели Айго с полуавтоматика и бяха доволни само от разхода. Махнаха го.
Преди години, пред очите ми стана катастрофа с Тико.Одраска го БМВ. Тикото цялото се накриви и отвътре излезе един порязан навсякъде и кървящ, че и ръката го болеше.
Като видя Смарт и се сещам за това Тико.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.