Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   17-08-09 11:28

Всяка кочина служи да ти премести гъза от едно място до друго .....

Колко повече си местиш гъза толкоз повече ще кихаш...

[smilie19] [smilie19] [smilie19]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: RAFA   
Дата:   17-08-09 11:34

Тоде а така [smilie24] [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: RAFA   
Дата:   17-08-09 14:24

ето най-далаверското гориво :)


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: danbi   
Дата:   17-08-09 14:30

Само не разбрах, каква е тая тайнствена джаджа и защо не ставало на комън рейл?

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: НАСОО   
Дата:   17-08-09 14:34

щото дори да го пречистиш от всички частици останали от пърженето-което е доста трудоемко, пак вискозитета не е същия

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: danbi   
Дата:   17-08-09 14:35

Твърди се, че над 10 градуса това не е грижа.

От пърженето предполагам е по-важно да махнеш окислителите.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: danbi   
Дата:   17-08-09 14:35

[smilie8]



Публикацията е редактирана (17-08-09 14:38)

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: НАСОО   
Дата:   17-08-09 14:37

незнам какво разбираш под окислители и какво общо имат те с цялата раута[smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: mr.chaos   
Дата:   17-08-09 15:11

ахахахахах ийде на всички [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   17-08-09 15:53

Ами тва за комонрейла е екстра !!!! Тя една дюза е към илядо лефа и към 2 хилки помпата ....меелем !!!

Туряй шарлан и се не плаши .....

[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Стефан   
Дата:   18-08-09 00:11

В такава тема не съм мислил, че ще тръгна да пиша, но да кажа как днес с едно метаново такси, от малките "За 1 евро", едвам издрапахме по един баир в Бояна, с много зор и много газ. Шофьора коментираше, че метана не е за малките коли.


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: imitev   
Дата:   18-08-09 01:11


Аз пък имам познати бакшиши които се оплакват че на метан по магистралата повече от 180 не вдига астрата...

Бакшишите ги остави - тяхното мнение не е миродавно.

[beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: danbi   
Дата:   18-08-09 10:13

Е, те бакшишите имат една първична цел: да е евтино!

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: НАСОО   
Дата:   18-08-09 10:59

и за това като им кажеш че требва да дадат незнам си колко пари за метанов инж плюс бутилки и те веднага - да не съм луд..слагай най-евтиното. После баси буклука, тва не мое да откъсне..

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: ivodam   
Дата:   25-09-09 15:15

Да споделя малко впечатления, за който се интересува, може да му е от полза:

Значи, след като се запознах с компетентните мнения на форумната аудитория и след консултации с хора разбиращи, се спрях на пропан-бутан, газов пълен инжекцион. Излезе ми 1000 лв. заедно с монтажа, отделно бутилката - 43 литра в дупката на гумата, струва 50 лева нова с кранче там, с всичко.

Впечатления:
Колата си върви както на бензин, не го усещам момента, когато минава от бензин на газ (става автоматично)

Разходи:
при 80 км/ч - около 7 л. на 100 км
при 90-110 км/ч - около 8 л. на 100 км
при каране по магистрала с около 140, на моменти 150 км/ч - около 9 л. на 100 км
при каране по магистрала с около 160, на моменти 170-180 км/ч - около 12 л. на 100 км

На градско в София - около 9-10.

Значи, става дума за кола комби, 1.8 16 клапана, която заедно с багажа и двама души тежи над 2 тона.
Освен това всички впечатления досега са при включен климатик.

Изводи: на дълъг път без съмнение си е изгодно, особено ако не се юрка много-много колата. За градско, поне в София, доста бързо вдига разхода спрямо извъградското и макар че пак несъмнено е доста по-евтино от бензина, не мисля, че е добро решение. За град като София по-добро решение ми се чини малък дизел.

Забележка: необходимо е перфектно състояние на кабели и свещи!

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: stoyan_5   
Дата:   25-09-09 15:20

Честито!
[beer]
Аз това всичкото го постигнах с газова уредба общо за 350 лв. не от най-обикновените ...
...но преди повече от 5 г. /цените бяхта други/
Пак имаше съвети за газов инжекцион, но май познат се нае и гарантира, че ще я направи с тази газово и ... взе, че стана ...

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: ivodam   
Дата:   25-09-09 17:03

stoyan_5: Много зависи за каква кола става въпрос и за какъв двигател и захранване. На моята е абсурд с друг тип газова уредба да се постигнат същи резултати.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: imitev   
Дата:   25-09-09 20:44

И каква толкова ти е колата?

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: abyser   
Дата:   25-09-09 20:54

Обикновено не се препоръчва нормална (не-газов инжекцион) АГУ при коли, които са с пластмасови всмукателни колектори.
Моята е с метални, но въпреки това сложих ГИ преди 2 години и няколко месеца, по-скъпичка беше тогава... Но още тогава си направих сметка, че за моя годишен пробег и цени на газ/бензин ще я изплатя за 2 години. Т.е. вече карам на далавера [smilie5] Никакви грижи и проблеми, същия разход съм забязал и аз, пак при 1.8/16V. Включването на климатика го усещам много по-осезаемо, отколкото преминаването бензин/газ.
Честито и със здраве да си я ползваш! [beer]


Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: ivodam   
Дата:   25-09-09 21:28

Не че е нещо особено колата, Мазда е, с метални тръби е, между другото. Но японските особено са доста чувствителни и ако са инжекциони, а им сложиш обикновена уредба, понякога се получават детонации, в резултат на които може например да ти изгори пластината на дебитомера за въздуха, а тя е платинена и дебитомерът струва нов близо 1000 долара. Освен това естествено, че инжекционът по-добре се регулира, по-икономичен е, има си собствен компютър, и т.н.
Ама всеки е свободен да експериментира, разбира се. [smile]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: imitev   
Дата:   25-09-09 22:13

1000 лв. за инжекцион не са страшни вече. Едно време бяха над 2000 лв.

А това че добавяш някаква електроника (за 1000 лв. е някой от Бг разработките предполагам) аз не го броя за голям плюс - още нещо в колата което може да се сговни.

Пожелавам ти да нямаш проблеми и с майсторите да се виждаш само за подмяна на филтрите.

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: ivodam   
Дата:   26-09-09 09:07

imitev: Италианска си е цялата система. Е, бутилката не знам каква е.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: imitev   
Дата:   26-09-09 09:15

За 1000 лв. италианска система???

Да не е Бардолини ?

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Synthy   
Дата:   26-09-09 09:29

ivodam, каква уредба и къде ти я сложиха? може и на ЛС, за да не излезне че правиш реклама.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: imitev   
Дата:   26-09-09 11:12

Защо да не прави реклама - ако е доволен!

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.