Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна
 Я кажете сега за метана!
Автор: ivodam   
Дата:   14-08-09 12:46

Дайте инфо който е запознат с метановите уредби, и има практика с каране на метан. Плюсове, минуси, евтино, ама износване на двигателя, тежки бутилки, разбиване задно окачване и т.н. Добри места за инсталиране на уредбата в София?

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-08-09 12:47

[smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-08-09 12:48

моят майстор непрекъснато оправя легла на клапани на разни метанаджии ...
... и казва, че с това изобщо не им излизало по евтино ...

препоръчва пропан-бутан

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 12:54

оправя клапаните, щото майстора слагал газовата толкова е майстор. Кажи му да си настрои ТАП-а. от там му е проблема най-вероятно.

аз предпочитам пропан-бутан. Има го на всеки километър, уредбата е по-евтина, по-лесна за подръжка, повече хора и разбират, и това е общо взето. За метан вече има олекотени бутилки, старите бяха тежки и наистина разбиваха задното окачване, но сега вече не е така. Просто уредбата е почти двойно по-скъпа от за пропан-бутан (заради бутилките). Налягането е по-високо - абе по-опасно е. Но ако караш по десетки хиляди километри на година, ще се избие много бързо.

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 12:54

а, и за двигателя е много по-добре да работи на пропан-бутан или метан, отколкото на бензин [cool] [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: danbi   
Дата:   14-08-09 12:57

ivodam, купи си комън рейл дизел. Не се занимавай с глупости!

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: dimi2007   
Дата:   14-08-09 13:01

И 6-степенен типтроник.

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 13:03

и като се счупи този типтроник - оле майко

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: dimi2007   
Дата:   14-08-09 13:10

Да - чупят се....някои мислят, че можело да сипват отработено масло шлш пък никакво такова, понеже първото било оригинално...[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: cicomanco   
Дата:   14-08-09 13:14

Дизел дръжки! Сменях свещи на Тойотката и едната се скъса! След кратка справка , се оказа че това е доста често срещан проблем при дизелите! Просто свещите наистина са направени за дас е късат!
Майсторът ми показа няколко глави за скрап със скъсани свещи! Моята успяхме да я развием за щастие след като в Тойота ми поискаха 1300лв само за монтаж и демонтаж на главата!
Дизел повече никога!

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: vinse   
Дата:   14-08-09 13:14

МетанО излиза евтино, возиш се за никакви пари, но по думите не един френд (бакшиш) това си има цена - по често посещаване на сервиза, какво точно и прави на колата не спомена, но предполагам щом не се отказва от метана значи не е нещо фатално (поне за момента). И втория минус е големият спад в мощността на возилото.
Мен ако ме питаш - карай колата на такова гориво, за каквото е произведена сериино. Ако е произведена дизел - карай с нафта, ако сериино и е поставена газаво - карай на газ. Не се занимавай с допълнително поставяне освен ако не си сигурен в човека който ти монтира уредбата.

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 13:42

Хехе, 5 мнения, 10 легенди, яко [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Някои бакшиши разправят, че с метан не падала мощността - поне падала по-малко, отколкото при газта.

Винс пък казва точно обратното, ся на кой да вярваме [smilie18]

Чичоманчо, говориш странни неща, при дизелите няма свещи бре човек (сместта няма нужда от искра за запалване, самозапалва се от налягането), как ще се скъса нещо дето го няма [smilie5] [cool]

[beer]

Иначе и свещите (при бензиновите двигатели) едва ли са направени да се късат, по-скоро се късат заради "вещите" интервенции на "майстори".

Свещите трябва да се сменят на всеки 40 хиляди километра, ако се късаха всеки път, досега инженера, дето е разработвал двигателя, да си е направил харакири [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: ivodam   
Дата:   14-08-09 13:45

Е давайте го тоя някой сигурен майстор де, за това е темата :) Дайте някой доказан разбирач от София.

На година минавам обикновено по 50 - 60 хил. км, така че си е обосновано отсекъде. Смятам да я слагам на комби - кола на 10 години, която тепърва няма да я мисля колко ще изкара двигателят.

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 13:45

и дизела има свещи, но служат за малко по-различни цели от запалването [smilie3]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: danbi   
Дата:   14-08-09 13:45

Хайде сега, джапонците и двигателя с вътрешно горене ли са измислили, освен фотоапарата? [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: stoyan_5   
Дата:   14-08-09 13:46

djogata - голям смешник си!
Няма свещи при дизелите, а? [smilie5] [smilie5] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: esc   
Дата:   14-08-09 13:46

Имам Опел Омега комби 2,6 литра мотор, 6-цилиндров, редови. На бензин гори средно 14,7/100 (по бордкомпютър). На метан гори 7-8 килограма(метанов инжекцион е) Интересното е, че при мен почти не се усеща загуба на мощност, но пък той двигателя е с голям запас на мощност и затова сигурно...Другото интересно е, че харчи по-малко от заводски газифицирано, чистак ново Кади [smilie11] . на метан съм вдигал най-много 220 ([smilie2]) , можеше и още, но ме достраша...

С две бутилки в багажника съм, отначало беше голям проблем, че ми се тътри задника. След посещение при майстор и лека преработка, сега омегата е с пружини от форд транзит и мога да товаря слонове отзад[smilie5]

Не съм сменял или ремонтирал абсолютно нищо по двигатела или газовата уредба.
Хайли рекомендет[smilie24]


Едит: Гори ми 6 килограма на 100 - бутилките събират 12 литра и изкарват 200км.[beer]



Публикацията е редактирана (14-08-09 14:23)

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 13:46

не с двигателя ще имаш ядове ако се сложи калпаво ;) мога да доложа за една фирма, но не съм я проверявал, само по слухове съм чувал че работели добре, ама... ако толкова държиш - на лично. пак казвам - по слухове е информацията. аз лично не съм фен на метана, и няма как да знам от опит.

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: dimi2007   
Дата:   14-08-09 13:47

как ще се скъса нещо дето го няма [smilie5] [cool]
------------

Джога, викаш, вятърните генератори ги правите без перки......[smilie5]

Добрия дизел пали и без подгряване, а камо ли без една. А това, че се е скъсала някоя и някъде не значи нещо.......

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: asahi   
Дата:   14-08-09 13:48

За метан е подходящ двигател от 1.8 нагоре, от 120 коня нагоре, от 1.5 тона нагоре. През 200 километра отбиваш да пълниш. Сумарно губиш 10-15 минути, но си почиваш.

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 13:49

асахи [smilie24] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: danbi   
Дата:   14-08-09 13:50

Моя си палеше на четвър оборот и в най-лютата зима (-25 градуса) преди години. Никогаш не съм виждал индикатора за подгряване на светне за повече от секунда (вероятно самодиагностика). Сигурно се включва като стане -40? [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 13:54

Добре, ама това за което говорите не са свещи, а са нагреватели - искра няма [ezik]

Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: PuertoVaras   
Дата:   14-08-09 13:57

Метана е подходящ само за такси
- не напускаш града, въртиш се около метан станциите
излиза ти евтино на колометър, с евтината дачия или шкода
- задницата и тропа, ти караш и вадиш кинти

за лична кола която се движи извънградско не става
дори да я натовариш яко с бутилки,
повече от 250км не може да се мине с едно зареждане
метанстанции има ама не са достатачно много за да е удобно да зареждаш.
Във всеки град в който влезеш
ще трябва да въртиш да търсиш къде е метана

ако живееш в София до метанстанция и ако ще караш само градско - става

напоследък цената на метана се вдигна
и таксиджиите твърдят че вече не е толкова изгодно


Отговори на това съобщение
 Re: Я кажете сега за метана!
Автор: IvoZafirov   
Дата:   14-08-09 14:07

Абе адаш и аз си мисля, че за тебе е по-добре пропан да сложиш [smilie8] . Нали и аз кат тебе ръшкам та затова сложих газта. Икономията определено се усеща, а зареждаш буквално навсякъде. Моята бутилка е малка (27л), но 380 км минава (засичал съм няколко пъти). Ако на маздюгата и сложиш газов инжекцион разхода ще е като на бензин.

Аз лично метан не бих сложил щото постоянно трябва да мисля къде има станции и ще ми стигне ли до там. Но всеки сам за себе си преценява.

[beer]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.