Автор: nyamago
Дата: 31-08-14 16:22
И без гаранция (срещу пълно заплащане на труд и части) ве пак те би следвало да са най-подготвени за такива ремонти.
А към продавача ти все пак си направи рекламация. Имаш две опции: по официалния път чрез еВау (и особено ако си ползвал PayPal откъдето по правилата им можеш да си поискаш парите обратно) - за това, че стоката не отговаря на описанието. По този път имаш слабо място, че си разглобявал вече, но от друга страна - така си документирал недвусмислено как състоянието не е 'перфектно'. От опитване не боли.
Другата опция ти е да се обърнеш директно към продавача с подробно обяснение какво си открил в апарата и да му поискаш частично(!) обезщетение, примерно до цена, каквато той сам би му поискал ако честно си беше признал в обявата, че го е изпускал в тоалетната. Или да ти покрие поне 50% от официалната стойност на ремонта, определена от фирмения сервиз. Това искане му го отправяш най-приятелски, като изход вместо да му унищожиш репутацията и да се оплачеш на еВау (които, кажи му, ще му вземат обратно пълната цена и ще му върнат боклука, който дори няма да може да обяви повторно заради случая)... И това не е гарантирано да проработи, но също си струва да се опита.
Публикацията е редактирана (31-08-14 16:24)
|
|