Автор: thomas
Дата: 15-05-10 16:09
@sirkhann
Изобщо не си прав. По белия свят е прието връщане и без никакви обяснения за определен срок от време, обикновено един месец, да не говорим ако имаш причини да си недоволен от покупката. И това в общия случай не е за сметка на търговеца, а на производителя. Който пък от своя страна е заложил този риск при ценообразуването. Една върната стока НИКОГА не трябва да се продава на следващ клиент, дори и да е в изрядно състояние. Нормалната практика е тя да бъде върната на производителя за проверка, след което да бъде продадена вече не като нова, а като refurbished. Разбира се, тези закони са писани за местата, в които потребителите са съвестни хора и са малко трудно приложими в България, пък дори и спрямо българи обикновено дават лоши резултати. Чувал съм за доста българчета в Америка, които използват този факт, за да си "купуват" всеки месец нов лаптоп. Като наближат 30-те дни, го връщат с думите "ми не ми хареса" и преминават към следващия. Ето това е грозно и цели преебаване. Да получиш нова и скъпа вещ, която след няколко дена е за сервиз поради фабричен дефект, и да ти откажат смяна с нова, за каквато си платил, също е преебаване, само че на клиента.
|
|