Автор: radi_nrj
Дата: 25-12-11 12:00
Купих 42" плазма от Технополис и се оказа, че защото беше мострата и са въртели едно демо на LG в долния десен ъгъл вече си имам лого LG. За щастие се забелязва само на сиво и е доста бледо и като ги знам какви са изобщо не ми се занимаваше да правя рекламация.
Фотоапарата ми е също от там и за късмет му изтече гаранцията без да се налага да правя рекламация или да влиза в гаранционен сервиз.
Това, че ги знам що за стока са е от първа ръка. Опитах се да ги накарам да ми доставят едни студийни слушалки на JVC, за които бях чел само добри отзиви по западните форуми. Едва ли не били най-добрите слушалки, които може да купите за 50 евро. Дотук добре, но сагата сега започва...
Влизам в сайта на JVC България и гледам за контакти магазин Технополис. Викам си екстра защото работя срещу единия от магазините им. Слизам и казвам на продавач-консултанта какво търся, а той казва, че ги нямат и е най-добре да се обърна към вносителя. Връщам се и почвам да ровя из сайта за контакти на вносител. Ровя, ровя, ровя и изненада, единствен и официален представител за България на марката - магазин Технополис. Викам си, че ще пробвам по телефона защото ми писна да се разкарвам пък и какво повече ще ми каже продавач-консултант, който не знае, че те са вносителя на определена марка. Звъня аз на телефона за клиенти и ми вдига една много сърдита лелка. Все пак успявам да и обясня на лелката за какво иде реч и та сърдито ми отговаря, че ще ме прехвърли на правилния отдел. Прехвърля ме и свободно, свободно, свободно и ме връща пак при нея и така 5 пъти. На петия път някой от "правилния отдел" просто вдигна телефона и веднага го затвори
|
|