Автор: ivjordan
Дата: 09-03-17 00:59
Безспорна е тази работа за по-голямата матрица, но опираме до ограничението, че в общия случай, на концерти не пускат с камери със сменяема оптика. Значи, трябва ни нещо с несменяема оптика, трябва ни и приближение (зуум), защото на голям концерт, дори да си на "първи ред", пак има едно 10-15 метра до изпълнителите. Това са задължителните неща. После идва по-голяма матрица, по-светла оптика, по-ефективна стабилизация (защото по дефиниция снимаш на малка скорост), серийна снимка, raw и т.н.
Аз още не съм открил перфектния апарат, който и да не струва няколко хиляди лева, а ходя на много концерти и ми се ще да си имам по някой спомен. Все пак, с гореспоменатото дърто Фуджи си имам попадения. Вече е доста старо и трябва да го сменям, та и аз се интересувам от въпроса, затова и пиша толкова в тая тема, без да съм специалист.
Гледам в единия от магазините Панасониците от серията TZ, модел според кинтите, ми се струват подходящи, без да съм ги пробвал. А900 на Никон също ми изглежда добре... Има и разни еквивалентни Сони и Канон. Но, както казах, не съм ги пробвал, просто ги чета на книга.
|
|