Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна
 Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: victory13   
Дата:   24-09-16 15:07


Подходих към задачата с необходимата доза оптимизъм преди около 2 седмици, в момента съм до никъде, и с никакъв оптимизъм. Задачата е строго дефинирана с лимити:
- не е необходим парт тайм джип - големи, тежки, излишно харчещи, излишно проходими, нямат опция за 4х4 и бързо каране /освен ровър, но пак голям/;
- нищо с напречно разположен двигател - отпадат фрийландъри, рафчета, хонди ср-нещо си, х- трейл. За нормална употреба трябва да е със заден двугателен мост;
- дизел - по ми харесва как работи в ниските обороти.

Като се отсече отгоре и отдолу, почти нищо не остава в средата. А именно Митцубиши Пинин със супер селект задвижване, обаче са само бензинки. Има и Чероки с подобна система, но са ми непознати, и подозрително без пари [smilie8]. Конкурират се ценово с мл-а?!?! Това защо е стакава цена, е мистерия за мен, но да кажа, че няма да си купя тази кола на каквато и да е цена.

Като казахме пари, абсолютния ми лимит за ламарини е 10к лева, за подобно превозно средство максимум 8к... До 2006 година доста неща влизат в този бюджет.

Не съм поглеждал Субаро, но май ще трябва. Компромис бих направил с Гранд Витара, но там трябва да се внимава с кой мотор е... Корейците са ми също мистерия...

Какво и как ползвате с подобни цели, доволни ли сте?

Интелигентния спам е допустим [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: georgioiv   
Дата:   24-09-16 15:13

Късо Терано, 2,7i - вечен двигател (със зъбни колела) ако му се сменя маслото от време на време, неубиваема ходова част, проходим, механична помпа. От недостатъците - дърт, харчи повече от комън риъл, ръждясва.
Аз лично карам дълго Терано, вече 150 000 км. половината от тях по такава липса на път, каквато в БГ не сме имали никога. Много здрав дзвер. Одъртя, скоро ще го сменям, но така съм му свикнал, че докато той не се счупи, аз няма да го предам.. [smile] На дълго харчи 8/100 дизел, из града - 11/100. Късата база е с литър надолу.

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: jigsaw   
Дата:   24-09-16 15:22

От личен опит ще дам глас за Frontera 2.2DTI 16V късата база. Пробвал съм и с дългата база, но за много големи бабуни е по-неудобна и закача тук-там. Късата е перфектна. Колицата си има нормално 4х4, демултипликатор(бавни 4х4) за по-сложни терени и разбира се само задно за асфалт. За фотографски джип, из черните пътища до хижи и по-достъпни върхове е повече от отлична. Качила ме е абсолютно на всякъде. Е...разбира се, не става за хард оффроуд, но до колкото разбирам не търсиш това.



Публикацията е редактирана (24-09-16 15:25)

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: victory13   
Дата:   24-09-16 15:26

Препоръчано ми беше, гледах и за тях. Но даже късата база е 1800 кг. Него, късите Ланд Круизер, Паджеро 3 и Трупър ги ползват за теглене на какво ли не... Не ми пречи как е ползван, но ми идват излишно тежки и проходими. Круизера ми е и извън бюджета...
Специално от този модел и двигател се хвалят всички, слагам отметка за евентуално задълбочено проучване [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: victory13   
Дата:   24-09-16 15:28

Да, не е за тежък офроуд изобщо, не е и ловджийски джип... по-скоро рибарски [smilie18]

Може би незаслужено ги подминавам тези опели също, но и те са парт тайм...

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: kvakioh   
Дата:   24-09-16 15:38

Без корейци, без Субару. Митове, слухове, приятели много, но нещата са си такива.
Витара, с добър двигател. Ринат доста. Едно такова, макар и с автоматични скорости едва го "убихме" на 274000км. Просто се продъни от лошо отношение.
Като цяло в БГ нещо ми се струват леко позавишени цените на 4х4. Следя пазара.
КАто за последно, превозното средство може да отведе с Fuji на интересни места за снимане...

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: victory13   
Дата:   24-09-16 15:49

Отбелязал съм я, само трябва да се науча да различавам пежо мотора от маздовия [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: vkk1   
Дата:   24-09-16 15:54

Само за Чероки мога да дам мнение, имах такова доскоро и беше най неубиваемия автомобил, който съм карал. Смених го, защото ми стана малък, но си останах на същия бряг - с Крайслер. Като цяло аз съм откачен фен на американските коли и имам нелоши познания в областта.
Вярвам за Jeep мога да бъда полезен, но трябва да конкретизираш за кой модел, двг ти е питането.
Другия джип, от който имам преки впечатления, е Шевролет Каптива бензин, също е страхотна машина!

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: quazimodo   
Дата:   24-09-16 15:56

От първо лице нещо за Чероки 4.0 литра с газов инжекцион и опция за фултайм по всяко време и всеки терен. Ако не се налага товарене на много багаж вътре е добре. В противен случай се набиват едни пари за поставяне на газовата бутилка под колата. Има си сертифицирани части за това преоборудване. Комфорта е американски [smile]. Автоматик със почти 190 коня под капака. Е, остава и да не те притеснява много разхода на гориво[smilie5]. Не бих го сменил за нищо от посочените по-горе с изключение на Дискавъри.

П.П. Моето виждане за зимното каране - камион, тоест джип парттайм не ти трябва ако не си любител на силните усещания. С него само по полето, където не е орал никой преди тебе. Е, верно е и, че не съм карал кола с най-новите глезотийки от рода на ЕСП, тракшън контрол и т.н. За съжаление станаха прекалено много мераклиите да се набутват под двутонна грамада с по-дълъг от техния спирачен път[smilie5] [smilie5].



Публикацията е редактирана (24-09-16 16:06)

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: victory13   
Дата:   24-09-16 15:59

Гледах след 2000г моделите с 2,5 и 2,8 турбодизели, май са по-нови. Има ли проблеми с тези дифове, малко са по-особени? Също и системата 4х4 на висока скорост как се държи?

Не случайно на всички такива автомобили им викат джип [smilie18] . Тези специално ги правят в Италия, но надали е съществено...

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: vkk1   
Дата:   24-09-16 16:09

2.5 и 2.8 crd са на VM мотори, монтират се и на Крайслер и се приемат за доста добри, за разлика от предишните им с отделните глави, които са ужас! 3.1 на гранда също да се подминава директно.
За високи скорости черока не е особено удачен, защото има силно странично люлеене.

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: quazimodo   
Дата:   24-09-16 16:11

Ако говориш за Либърти, комбинацията е 2.8 дизел, автоматик с 242 раздатка. Нямаш грижи на висока скорост. Мойто е с 31-ци гуми и до 130 съм го качвал, по-нагоре не ми е комфортно психически[smilie5].

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: victory13   
Дата:   24-09-16 16:17

quazimodo , моето виждане абсолютно се покрива с твоето... Доста тежки съм виждал край пътя, явно се приема че и на хлъзгаво с висока скорост нямат проблеми, а не е така.

Пропуснах, но имам доста опит с пикапи, най-вече с хай-лукс /даже във вариант фв таро/, л200, навара... имахме и един рейдж с вм мотора, в първото му издание... колегите успяха да го убият в едно дълбоко дере в родопите, с почти кубик дърва. Преди това му правихме ремонт...


За тез леко грозничките говоря, с кръглите фарове... вероятно либърти е модела...



Публикацията е редактирана (24-09-16 16:20)

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: radikyokushin   
Дата:   24-09-16 16:26

Колега, най-пълно на описанието, което си дал отговаря Pajero II 2,5 TDI къса база със Super Select.
Гарантирам, че ще останеш много доволен :)
Гледай най-вече, за ръжди и двигателя да не "надува" в разширителя. При тая кола всичко друго е бетон [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: victory13   
Дата:   24-09-16 16:34

Това не е ли III с този мотор? Пак ще се чете... не съм разбрал че слагат супер селекта там...

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: radikyokushin   
Дата:   24-09-16 16:47

Ми той SS от там идва :). А иначе този мотор го има и на III-ката, но от опит мога да ти кажа, че II-ката е много "по-джип" от тези след нея.


Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: NikolOB   
Дата:   24-09-16 18:34

Малък , евтин , бензинов - последния Terios !

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: quazimodo   
Дата:   24-09-16 18:47

Малък и бензинов да, ама евтин... Освен ако не става дума случайно за поддръжката му. За нея се твърди, че е евтина. Аз нямам лично мнение.

П.П. При това, колегата е споменал в началото, че предпочита дизел.



Публикацията е редактирана (24-09-16 19:19)

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: bpavlov   
Дата:   24-09-16 20:33


Идеалният вариант за мен, който си го реализирах и съм много доволен, е 2005 - 2007 Cherokee 2.8 CRD 163 к.с., автомат.

Като единствен недостатък, може да се посочи скъпото първоначално обслужване - смяна на ремъци, ролки, водна помпа и термостат, смяна на масла.

От там нататък, само ярки преимущества:

- супер здраво, моето е на 209 к километра и единствено преди месец имам сменено задно каре на предния кардан (щото им се къса маншона). Радиаторът също е за смяна (360 лева е)

- безкомпромисни офроуд възможности - най добрата като концепция раздатка - NV 247 - само на задно, фултайм с пълноценен среден диференциал, парт тайм с муфа и разбира се лоу-рейндж/парт тайм

- върви и се управлява като доста бърза и пъргава кола, дрифтенето при старт е нещо обичайно

- поддържа като пийс ъв кейк 160 на магистралата, при добро желание и 180

-несчупяема преоразмерена за този двигател скоростна кутия RF-E 45, с повишаваща предавка 0.65, което позволява движението със 100 км/ч да се осъществава с 1800 оборота

- суперяк класически JEEP дизайн с кръгли фарове

- стандартни окачвания, дифове и раздатки, за евентуални ъпгрейти, задръстено с асортимент от трети производители

- среден размер, с усещане вътре на суперсолидна кола, не друса и не дрънчи

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: quazimodo   
Дата:   24-09-16 20:58

Павлов, хвана ли сервизната акция за подмяна на изпадащите шарнирни болтове[smilie5]



Публикацията е редактирана (24-09-16 21:00)

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: bg2014   
Дата:   24-09-16 21:30

По принцип джиповете на всяка марка са пригодени за по-високи натоварвания.



Публикацията е редактирана (25-09-16 00:04)

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: bg2014   
Дата:   24-09-16 21:52

Колега bpavlov,
този Cherokee 2.8 CRD 163 к.с. отдавна го гледам и го харесвам. Благодаря, че сподели впечатления от личен опит. какъв разход ти дава?

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: velinp   
Дата:   24-09-16 21:57

...фотографски джип... зарови се в дебрите на offroad-bulgaria.com и там го потърси. Тук е много обща темата и освен да си хвалим гарджетата...Та да предложа и аз - от 4 години карам WJ 4.7 Quadra drive, а от една и ZJ 5.9 Quadra track. И двата са full time 4x4, имат и бавни. Аз лично препоръчвам Grand WJ 4.7 - комфорт, въртящ момент в изобилие още на празен ход, с 90-100км/ч е с около 1600-1800 оборота. ZJ 5.9 е брутален и е повече за ентусиасти. WJ е основния автомобил и детевоз в семейството пък и е удоволствие да се кара, и сега ако избирам пах бих купил такъв.


Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: victory13   
Дата:   24-09-16 22:00

Благодаря за споделеното до момента на всички [thankyou]

bg2014, не се смятам много новак. Работата ми е такава, че постоянно съм с подобни автомобили, макар и в пикап вариации... Сега се сещам, че дълго търкаляхме и една мазда б2500. Колеги караха и джипове, като въпросното диско за което споменаваш, патрол, паджеро 2,8, монтеро 3,1 /по-добрия исузу мотор от онзи трън в задника 3,0/, чисто нова киа 2000г, която ако капне дъжд няма шанс да я вкараш в пътя ако не е 4х4... може и да изпускам нещо.
По-малко, но и на тях от време на време ми се е налагало да се упражнявам...
3 чисто нови уаз-ки от Варна домъкнахме, едната червена [smilie18] ... ниви...
И как да забравя форд транзит пикап 4х4 с прочутия 2.0 бензин и карбуратор с игла... на него тренирахме ремонти [cool]

Обаче е сложно с оглед на настоящето....

За сега 1/ чероки, 2/паджеро 2 супер селект, 3/ терано 2 и гранд витара... Бюджета е тамън [shtrak]

velinp, благодаря, много едри тези бре...



Публикацията е редактирана (24-09-16 22:03)

Отговори на това съобщение
 Re: Събота... След обяд... Фотографски джип?
Автор: velinp   
Дата:   24-09-16 22:37

victory13 написа:
> velinp, благодаря, много едри тези
> бре...
Чак пък едри ... малко по-големи комбита[smile]


Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »