Автор: PhotoBo
Дата: 10-03-15 23:10
Ще използвам темата на колегата, надявам се да не се сърди, но аз също имам малък проблем с една гаранция. Миналата седмица си поръчах Nikkor 85/1.8G от Амазон, по-скоро от партньор на Амазон, за койтонте гарантират. Обектива дойде, работи, няма ядовеядове, нищо, че е китайски, обаче с него не ми дойде гаранционна карта. Дойде само инструкция, която казва, че в случай на проблем трябва да изпратя или посетя оторизиран сервиз на Никон, където да представя гаранционна карта и касова бележка за покупката, за да бъде отстранен проблема безплатно. Писах в чата на Амазон и те ми казаха, че мога спокойно да върна обектива или да пиша на продавача за съдействие. Е писах му, но вече 4-ти ден нямам отговор. Та въпроса ми е какво да правя - да връщам ли обектива или да го тествам за фронт и бек фокус например и в случай на допустими граници или лек микро аджъсмънт да го задържа и да си снимам спокойно с него? Какво бихте направили вие и бихте ме посъветвали?
Купувал съм и друг път обективи от BH например, като приятели са ми ги носили от Щатите и никога не се е стигало до гаранция, ама кой знае, сега пък ако се наложи ще бера ядове и се чудя какво да правя?!?
|
|