аз лично бих написала описанията в по-дистанциран също стил без Авторово присъствие и позиция : "Дървената врата на столовата в Дома за изоставени деца в с. Доганово е стара, разбита и с множество процепи. На 20 Май, 2008, децата от Дома обядват в столовата и разговарят оживено едно с друго."
По този начин Автора е само документалист, ненатрапващ присъствието си на публиката, а само поднасящ фактите.
отдавна нямам претенции за перфектен Български, просто давам пример за звученето при описание на документална снимка
още нещо
аз лично бих написала описанията в по-дистанциран също стил без Авторово присъствие и позиция : "Дървената врата на столовата в Дома за изоставени деца в с. Доганово е стара, разбита и с множество процепи. На 20 Май, 2008, децата от Дома обядват в столовата и разговарят оживено едно с друго."
По този начин Автора е само документалист, ненатрапващ присъствието си на публиката, а само поднасящ фактите.
отдавна нямам претенции за перфектен Български, просто давам пример за звученето при описание на документална снимка
1-ва снимка е чудна! ако беше продължил цялата история във същия стил щеше да е прекрасна!
2-ра е много прилична!
оттам нататък историята загубва от ценноста си
и започваме да мислим за Автора, а не са субектите му
опитай се да си максимално дистанциран /за пример последната снимка/- не намесвай контактите си със субектите във историята. те са си за тебе, не за пред публиката.
но Автора си е с потенциал и се справя нива по блестящо от участващите в конкурса.
след още няколко истории и поправяне на грешките съм сигурна че ще се появи това есе от което ще си истински удовлетворен.
1-ва снимка е чудна! ако беше продължил цялата история във същия стил щеше да е прекрасна!
2-ра е много прилична!
оттам нататък историята загубва от ценноста си
и започваме да мислим за Автора, а не са субектите му
опитай се да си максимално дистанциран /за пример последната снимка/- не намесвай контактите си със субектите във историята. те са си за тебе, не за пред публиката.
но Автора си е с потенциал и се справя нива по блестящо от участващите в конкурса.
след още няколко истории и поправяне на грешките съм сигурна че ще се появи това есе от което ще си истински удовлетворен.
страхотен репортаж, но и аз мисля като 3. Кадрите са толкова силни, че за мен не е нужно да ми обясняваш каквото и да било, особено с текст между тях, който в случая повече обърква, отколкото помага. Ако толкова държиш на него, можеше да го сложиш под заглавието.
и... поведението ти в коментар 5 е .... ти си знаеш. сега можеш и мен да навикаш за забележките :Р
страхотен репортаж, но и аз мисля като 3. Кадрите са толкова силни, че за мен не е нужно да ми обясняваш каквото и да било, особено с текст между тях, който в случая повече обърква, отколкото помага. Ако толкова държиш на него, можеше да го сложиш под заглавието.
и... поведението ти в коментар 5 е .... ти си знаеш. сега можеш и мен да навикаш за забележките :Р
Comments (25)
You can post your comments after you sign in.
Sign in or Sign up
otlichna rabota i tyk!!!!
otlichna rabota i tyk!!!!
Чудесно разказано!!!!!!!!!!!!!!!!!
толкова ли не можаха тия момиченца да ги подстрижат малко по-човешки!? Но май това е най-малкият им проблем.
Чудесно разказано!!!!!!!!!!!!!!!!!
толкова ли не можаха тия момиченца да ги подстрижат малко по-човешки!? Но май това е най-малкият им проблем.
!!!
!!!
:)
:)
muter, много благодаря!!!
muter, много благодаря!!!
още нещо
аз лично бих написала описанията в по-дистанциран също стил без Авторово присъствие и позиция : "Дървената врата на столовата в Дома за изоставени деца в с. Доганово е стара, разбита и с множество процепи. На 20 Май, 2008, децата от Дома обядват в столовата и разговарят оживено едно с друго."
По този начин Автора е само документалист, ненатрапващ присъствието си на публиката, а само поднасящ фактите.
отдавна нямам претенции за перфектен Български, просто давам пример за звученето при описание на документална снимка
още нещо
аз лично бих написала описанията в по-дистанциран също стил без Авторово присъствие и позиция : "Дървената врата на столовата в Дома за изоставени деца в с. Доганово е стара, разбита и с множество процепи. На 20 Май, 2008, децата от Дома обядват в столовата и разговарят оживено едно с друго."
По този начин Автора е само документалист, ненатрапващ присъствието си на публиката, а само поднасящ фактите.
отдавна нямам претенции за перфектен Български, просто давам пример за звученето при описание на документална снимка
това ми е любимо! [CROP(373,113,72,2211)]
това ми е любимо! [CROP(373,113,72,2211)]
1-ва снимка е чудна! ако беше продължил цялата история във същия стил щеше да е прекрасна!
2-ра е много прилична!
оттам нататък историята загубва от ценноста си
и започваме да мислим за Автора, а не са субектите му
опитай се да си максимално дистанциран /за пример последната снимка/- не намесвай контактите си със субектите във историята. те са си за тебе, не за пред публиката.
но Автора си е с потенциал и се справя нива по блестящо от участващите в конкурса.
след още няколко истории и поправяне на грешките съм сигурна че ще се появи това есе от което ще си истински удовлетворен.
1-ва снимка е чудна! ако беше продължил цялата история във същия стил щеше да е прекрасна!
2-ра е много прилична!
оттам нататък историята загубва от ценноста си
и започваме да мислим за Автора, а не са субектите му
опитай се да си максимално дистанциран /за пример последната снимка/- не намесвай контактите си със субектите във историята. те са си за тебе, не за пред публиката.
но Автора си е с потенциал и се справя нива по блестящо от участващите в конкурса.
след още няколко истории и поправяне на грешките съм сигурна че ще се появи това есе от което ще си истински удовлетворен.
сладури, хубаво е да видиш, че толкова много радост се е запазила въпреки тежкия живот :)
сладури, хубаво е да видиш, че толкова много радост се е запазила въпреки тежкия живот :)
!
!
12 го е казала чудесно.
12 го е казала чудесно.
Големи сладури:))
Големи сладури:))
Силно !
Силно !
страхотен репортаж, но и аз мисля като 3. Кадрите са толкова силни, че за мен не е нужно да ми обясняваш каквото и да било, особено с текст между тях, който в случая повече обърква, отколкото помага. Ако толкова държиш на него, можеше да го сложиш под заглавието.
и... поведението ти в коментар 5 е .... ти си знаеш. сега можеш и мен да навикаш за забележките :Р
страхотен репортаж, но и аз мисля като 3. Кадрите са толкова силни, че за мен не е нужно да ми обясняваш каквото и да било, особено с текст между тях, който в случая повече обърква, отколкото помага. Ако толкова държиш на него, можеше да го сложиш под заглавието.
и... поведението ти в коментар 5 е .... ти си знаеш. сега можеш и мен да навикаш за забележките :Р
Хубав репортаж!
Хубав репортаж!
!!
!!
;)
;)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
като 3, иначе това ми харесва много повече!
като 3, иначе това ми харесва много повече!
Браво, авторе! И не се дразни от критиката, щото без нея сме за никъде ;))) УСПЕХ и на тебе !!!!
Браво, авторе! И не се дразни от критиката, щото без нея сме за никъде ;))) УСПЕХ и на тебе !!!!
4. Ми направи тогава по-добро есе, с по добър шрифт и без правописни и пунктоационни грешки. Имаш още няколко часа до приключване на конкурса! Успех!
4. Ми направи тогава по-добро есе, с по добър шрифт и без правописни и пунктоационни грешки. Имаш още няколко часа до приключване на конкурса! Успех!
той си е добре текста там ама шрифта не ми допада и има малки правописни и пунктуационни грешки...
той си е добре текста там ама шрифта не ми допада и има малки правописни и пунктуационни грешки...
текста според мен щеше да е по добре да не е към снимката.
иначе хубаво:)
текста според мен щеше да е по добре да не е към снимката.
иначе хубаво:)
браво !!!
браво !!!
+++++
+++++