Chudesna snimka! Ot men superlativi. I az si misleh da uploudvam BODIART, no kato gledam tazi i predishnata fotografiya napravo se otkazvam. OSHTE HLYAB TRYABVA DA SE YADE!!!!!
Chudesna snimka! Ot men superlativi. I az si misleh da uploudvam BODIART, no kato gledam tazi i predishnata fotografiya napravo se otkazvam. OSHTE HLYAB TRYABVA DA SE YADE!!!!!
И аз си помислих същото за лъка. Разваля първичната простота и въздействие на кадъра. И воалът вдясно малко множко ми идва и тежи. Иначе спор няма - снимката е майсторска.
И аз си помислих същото за лъка. Разваля първичната простота и въздействие на кадъра. И воалът вдясно малко множко ми идва и тежи. Иначе спор няма - снимката е майсторска.
murnau (нелогнат)-абе сложен е лъка вярно (веднъж да се съглася с тебе), по би подхождал един оригинален от китова кост, но...в Бг дали има и един такъв? Защо да гледаме под микроскоп такива детайли, които биха ни отказали да снимаме, защото има обективна пречка за да постигнем съвършенство на идеите си.
изкуствовед(нерегистриран) - аман от анонимни изкуствоведи. Да кажем, че си прав - поне се обоснови, във форума имаше тема, влизаш и ни обясняваш, ако въобще може да се приеме, че си изкуствовед, а и да си - и те са хора, със някакви знания, умения и интереси. Така просто си по-лек и от най-голям любител, дал мнение от свое име.
murnau (нелогнат)-абе сложен е лъка вярно (веднъж да се съглася с тебе), по би подхождал един оригинален от китова кост, но...в Бг дали има и един такъв? Защо да гледаме под микроскоп такива детайли, които биха ни отказали да снимаме, защото има обективна пречка за да постигнем съвършенство на идеите си.
изкуствовед(нерегистриран) - аман от анонимни изкуствоведи. Да кажем, че си прав - поне се обоснови, във форума имаше тема, влизаш и ни обясняваш, ако въобще може да се приеме, че си изкуствовед, а и да си - и те са хора, със някакви знания, умения и интереси. Така просто си по-лек и от най-голям любител, дал мнение от свое име.
В допълнение: Тъмните и светли форми от различните планове, добре контрастират един върху друг, и близкия план и фона добре се разграничават, има обемност - за което спомага и разработката в облаците. За такава обемност, и подчертаване на обекта в предния план е използван и ефекта, на притъмняване краищата на изображението (дали с маска при копирането, снимачен или FSh филтър не е от голямо значение). Хубавото на снимката е, че всичко е добре подбрано и дозирано в унисон.
В допълнение: Тъмните и светли форми от различните планове, добре контрастират един върху друг, и близкия план и фона добре се разграничават, има обемност - за което спомага и разработката в облаците. За такава обемност, и подчертаване на обекта в предния план е използван и ефекта, на притъмняване краищата на изображението (дали с маска при копирането, снимачен или FSh филтър не е от голямо значение). Хубавото на снимката е, че всичко е добре подбрано и дозирано в унисон.
Парчето от наметалото, което минава през тялото засилва по оригинален начин издължените форми на момичето, които хармонират с S-а на изпънатия лък. Развяното наметало засилва внушението за посоката, а синия монохром и осветление на облаците найстина са в унисон с представите ни за лунна нощ. Морската ерозия върху камъка и набраздеността на морето са също фотогеничен елемент, които засилва фотографското въздействие (без тях донякъде би приличало на плакат). Маската върху очите пък внася елемент на загадъчност - каква ли е целта и посоката на изстрела? За композицията - всеки от използваните сюжетни елементи си е на място.
Успех на автора (въпреки, че и от 2 негови снимки съм убеден, че вече го е постигал и преди).
Браво! За такава снимка само суперлативи!
Парчето от наметалото, което минава през тялото засилва по оригинален начин издължените форми на момичето, които хармонират с S-а на изпънатия лък. Развяното наметало засилва внушението за посоката, а синия монохром и осветление на облаците найстина са в унисон с представите ни за лунна нощ. Морската ерозия върху камъка и набраздеността на морето са също фотогеничен елемент, които засилва фотографското въздействие (без тях донякъде би приличало на плакат). Маската върху очите пък внася елемент на загадъчност - каква ли е целта и посоката на изстрела? За композицията - всеки от използваните сюжетни елементи си е на място.
Успех на автора (въпреки, че и от 2 негови снимки съм убеден, че вече го е постигал и преди).
Comments (26)
You can post your comments after you sign in.
Sign in or Sign up
!!!
!!!
Супер!!
Супер!!
!
!
puskai za glasuvane de mnogo e dobra
puskai za glasuvane de mnogo e dobra
Аааааааааааааааа! Друго не мога да добавя!
Аааааааааааааааа! Друго не мога да добавя!
Neweroqtna!!!
Neweroqtna!!!
paf, strjaskash me, mnogo si dobar, ne bjax vijdal takav na Bulgarska zemja!!!
paf, strjaskash me, mnogo si dobar, ne bjax vijdal takav na Bulgarska zemja!!!
:))) ey nomer edno e tova:))!! sto!
:))) ey nomer edno e tova:))!! sto!
Chudesna snimka! Ot men superlativi. I az si misleh da uploudvam BODIART, no kato gledam tazi i predishnata fotografiya napravo se otkazvam. OSHTE HLYAB TRYABVA DA SE YADE!!!!!
Chudesna snimka! Ot men superlativi. I az si misleh da uploudvam BODIART, no kato gledam tazi i predishnata fotografiya napravo se otkazvam. OSHTE HLYAB TRYABVA DA SE YADE!!!!!
Нещо не се появява редакцията. Може би, защото файла беше със същото име.Направих я в червено, но няма как да я пусна пак.
Нещо не се появява редакцията. Може би, защото файла беше със същото име.Направих я в червено, но няма как да я пусна пак.
Заради лъка- този цвят(вижте редакцията.
Заради лъка- този цвят(вижте редакцията.
tova e parvata snimka,koiato me ostavia bez dumi
tova e parvata snimka,koiato me ostavia bez dumi
Dobre e tehnicheski, ama vzemi s toya talant i snimai neshto drugo.
Dobre e tehnicheski, ama vzemi s toya talant i snimai neshto drugo.
ne sam fan na tozi stil fotografii! Predi 10-na godini moje da e bilo super qko, no sega e dosta banalno!Dosta bezsmisleno i povarhnostno.
ne sam fan na tozi stil fotografii! Predi 10-na godini moje da e bilo super qko, no sega e dosta banalno!Dosta bezsmisleno i povarhnostno.
da i za voala sum suglasen, dosta e zavurzan
da i za voala sum suglasen, dosta e zavurzan
изкуствовед, би трябвало да знаеш, че кичът разтоварва.
изкуствовед, би трябвало да знаеш, че кичът разтоварва.
God Is In The Details - Ludwig Mies van der Rohe
God Is In The Details - Ludwig Mies van der Rohe
И аз си помислих същото за лъка. Разваля първичната простота и въздействие на кадъра. И воалът вдясно малко множко ми идва и тежи. Иначе спор няма - снимката е майсторска.
И аз си помислих същото за лъка. Разваля първичната простота и въздействие на кадъра. И воалът вдясно малко множко ми идва и тежи. Иначе спор няма - снимката е майсторска.
v detajlite chesto se krie majstorstvoto ;)
inache tuk daje ne e detajl, nabiva s e na ochi vse pak
v detajlite chesto se krie majstorstvoto ;)
inache tuk daje ne e detajl, nabiva s e na ochi vse pak
murnau (нелогнат)-абе сложен е лъка вярно (веднъж да се съглася с тебе), по би подхождал един оригинален от китова кост, но...в Бг дали има и един такъв? Защо да гледаме под микроскоп такива детайли, които биха ни отказали да снимаме, защото има обективна пречка за да постигнем съвършенство на идеите си.
изкуствовед(нерегистриран) - аман от анонимни изкуствоведи. Да кажем, че си прав - поне се обоснови, във форума имаше тема, влизаш и ни обясняваш, ако въобще може да се приеме, че си изкуствовед, а и да си - и те са хора, със някакви знания, умения и интереси. Така просто си по-лек и от най-голям любител, дал мнение от свое име.
murnau (нелогнат)-абе сложен е лъка вярно (веднъж да се съглася с тебе), по би подхождал един оригинален от китова кост, но...в Бг дали има и един такъв? Защо да гледаме под микроскоп такива детайли, които биха ни отказали да снимаме, защото има обективна пречка за да постигнем съвършенство на идеите си.
изкуствовед(нерегистриран) - аман от анонимни изкуствоведи. Да кажем, че си прав - поне се обоснови, във форума имаше тема, влизаш и ни обясняваш, ако въобще може да се приеме, че си изкуствовед, а и да си - и те са хора, със някакви знания, умения и интереси. Така просто си по-лек и от най-голям любител, дал мнение от свое име.
na men luka ne mi haresva dosta e "slojen"
inache dosta dobre
na men luka ne mi haresva dosta e "slojen"
inache dosta dobre
Един добре направен кич.
Един добре направен кич.
Много, много силна снимка!
Много, много силна снимка!
В допълнение: Тъмните и светли форми от различните планове, добре контрастират един върху друг, и близкия план и фона добре се разграничават, има обемност - за което спомага и разработката в облаците. За такава обемност, и подчертаване на обекта в предния план е използван и ефекта, на притъмняване краищата на изображението (дали с маска при копирането, снимачен или FSh филтър не е от голямо значение). Хубавото на снимката е, че всичко е добре подбрано и дозирано в унисон.
В допълнение: Тъмните и светли форми от различните планове, добре контрастират един върху друг, и близкия план и фона добре се разграничават, има обемност - за което спомага и разработката в облаците. За такава обемност, и подчертаване на обекта в предния план е използван и ефекта, на притъмняване краищата на изображението (дали с маска при копирането, снимачен или FSh филтър не е от голямо значение). Хубавото на снимката е, че всичко е добре подбрано и дозирано в унисон.
Браво! За такава снимка само суперлативи!
Парчето от наметалото, което минава през тялото засилва по оригинален начин издължените форми на момичето, които хармонират с S-а на изпънатия лък. Развяното наметало засилва внушението за посоката, а синия монохром и осветление на облаците найстина са в унисон с представите ни за лунна нощ. Морската ерозия върху камъка и набраздеността на морето са също фотогеничен елемент, които засилва фотографското въздействие (без тях донякъде би приличало на плакат). Маската върху очите пък внася елемент на загадъчност - каква ли е целта и посоката на изстрела? За композицията - всеки от използваните сюжетни елементи си е на място.
Успех на автора (въпреки, че и от 2 негови снимки съм убеден, че вече го е постигал и преди).
Браво! За такава снимка само суперлативи!
Парчето от наметалото, което минава през тялото засилва по оригинален начин издължените форми на момичето, които хармонират с S-а на изпънатия лък. Развяното наметало засилва внушението за посоката, а синия монохром и осветление на облаците найстина са в унисон с представите ни за лунна нощ. Морската ерозия върху камъка и набраздеността на морето са също фотогеничен елемент, които засилва фотографското въздействие (без тях донякъде би приличало на плакат). Маската върху очите пък внася елемент на загадъчност - каква ли е целта и посоката на изстрела? За композицията - всеки от използваните сюжетни елементи си е на място.
Успех на автора (въпреки, че и от 2 негови снимки съм убеден, че вече го е постигал и преди).
Супер! Защо снимките ти не участват в конкурса?
Супер! Защо снимките ти не участват в конкурса?