Вдъхнови ме Claude Monet – Champ de coquelicots (Klatschmohnfeld) и Suzanne Hoschedé (1886).
Стремях се да предам импресията на норвежкия север — фьорд, каменист бряг и много въздух. В кадъра търсех импресионистичната лекота на светлината и спокойния ритъм на пейзажа, в който човешката фигура остава едва доловим акцент. Снимано е с аналогова камера и лента с изтекъл срок на годност, за да оставя „дефектите“ (зърно, избледняване, драскотини) като живописна текстура — по-близо до усещането за боя и платно.
Вдъхнови ме Claude Monet – Champ de coquelicots (Klatschmohnfeld) и Suzanne Hoschedé (1886).
Стремях се да предам импресията на норвежкия север — фьорд, каменист бряг и много въздух. В кадъра търсех импресионистичната лекота на светлината и спокойния ритъм на пейзажа, в който човешката фигура остава едва доловим акцент. Снимано е с аналогова камера и лента с изтекъл срок на годност, за да оставя „дефектите“ (зърно, избледняване, драскотини) като живописна текстура — по-близо до усещането за боя и платно.
Предложени редакции
Няма предложени.
Албум Намигване към старите майстори
Ключови думи
Няма добавени
Лиценз
Всички права запазени
Ако не виждате всички степени на скалата мониторът ви не е настроен добре.