Чудех се как по своему да представя емоцията от слушането на Реквиема на Моцарт, едно от любимите за мен произведения. Реквиема е заупокойна литургия по своята същност и затова най-добър сезон за неговото представяне е зимата, когато листата на дърветата са изсъхнали и природата привидно е мъртва. Изчаках да завали сняг в парка, преди това взех няколко изсъхнали листа, които момичето нареди като ноти върху канапа, който вързах между две дървета като музикално петолиние. Нотите са подредени като началните ноти от Лакримоса-най-силната час от Реквиема, бях ксерокопирал предварително нотите. Избрах младо момиче за модел, не старец за да представя преходността в живота, като модела подбрах с изрусена почти до бяло коса за да напомня зя смъртта. Добавих малко тониране и шум в кадъра, за да не изглежда прекалено стерилен и дигитален, някак си не ми се вързва това произведение с нулите и единиците, въпреки че в крайна сметка ефекта е дигитален след като използвах познатия на всички софтуер Silver efex pro.
Чудех се как по своему да представя емоцията от слушането на Реквиема на Моцарт, едно от любимите за мен произведения. Реквиема е заупокойна литургия по своята същност и затова най-добър сезон за неговото представяне е зимата, когато листата на дърветата са изсъхнали и природата привидно е мъртва. Изчаках да завали сняг в парка, преди това взех няколко изсъхнали листа, които момичето нареди като ноти върху канапа, който вързах между две дървета като музикално петолиние. Нотите са подредени като началните ноти от Лакримоса-най-силната час от Реквиема, бях ксерокопирал предварително нотите. Избрах младо момиче за модел, не старец за да представя преходността в живота, като модела подбрах с изрусена почти до бяло коса за да напомня зя смъртта. Добавих малко тониране и шум в кадъра, за да не изглежда прекалено стерилен и дигитален, някак си не ми се вързва това произведение с нулите и единиците, въпреки че в крайна сметка ефекта е дигитален след като използвах познатия на всички софтуер Silver efex pro.