Проектът се отнася както до визуалния, така и до менталния аспект на концепцията за "поток". Според унгарския психолог Mihalyi Csikszentmihalyi, когато сме дълбоко ангажирани в опитите си да постигнем цел или дейност, която е предизвикателна, но подходяща за нашите умения, ние изпитваме радостно състояние, наречено „поток“. Това е психическо състояние, в някаква степен дори докосване с духовността, при което човек подхожда интелигентно към дадена задача, знаейки кога да действа и кога не, и намира баланс между действие и бездействие. Същественото е да не е прекалено "горещо", нито твърде "студено". Това е златният път между тревогата и скуката.
По същество "потокът" се характеризира с пълно поглъщане в това, което човек прави, и произтичаща от това трансформация в усещането за време. Потокът е смесването на действие и съзнание; състоянието на намиране на баланс между дадено умение и колко предизвикателна е тази задача. Изисква обаче високо ниво на концентрация; трябва да е без усилие.
В този фотографски проект изследвам форми, слоеве, шарки, структури, цветове и градиенти в тяхното абстрактно присъствие като „поток“.
Проектът се отнася както до визуалния, така и до менталния аспект на концепцията за "поток". Според унгарския психолог Mihalyi Csikszentmihalyi, когато сме дълбоко ангажирани в опитите си да постигнем цел или дейност, която е предизвикателна, но подходяща за нашите умения, ние изпитваме радостно състояние, наречено „поток“. Това е психическо състояние, в някаква степен дори докосване с духовността, при което човек подхожда интелигентно към дадена задача, знаейки кога да действа и кога не, и намира баланс между действие и бездействие. Същественото е да не е прекалено "горещо", нито твърде "студено". Това е златният път между тревогата и скуката.
По същество "потокът" се характеризира с пълно поглъщане в това, което човек прави, и произтичаща от това трансформация в усещането за време. Потокът е смесването на действие и съзнание; състоянието на намиране на баланс между дадено умение и колко предизвикателна е тази задача. Изисква обаче високо ниво на концентрация; трябва да е без усилие.
В този фотографски проект изследвам форми, слоеве, шарки, структури, цветове и градиенти в тяхното абстрактно присъствие като „поток“.