(4) В България разбира се се внасяше, в немалки бройки. Отговарях на въпрос дали снимката е в UK (където живея), а тук почти съм сигурен, че не е внасян - поне не официално за продажби на местния пазар. Иначе срещнах един Трабант по английските пътища с местна регистрация, но е частен внос за лично ползване :) )) Официално е имало много Лади и Шкоди, някои от които още се търкалят из Острова. (Говорим за соц Шкоди, защото сегашните са доста популярни и уважавани и тук).
(4) В България разбира се се внасяше, в немалки бройки. Отговарях на въпрос дали снимката е в UK (където живея), а тук почти съм сигурен, че не е внасян - поне не официално за продажби на местния пазар. Иначе срещнах един Трабант по английските пътища с местна регистрация, но е частен внос за лично ползване :) )) Официално е имало много Лади и Шкоди, някои от които още се търкалят из Острова. (Говорим за соц Шкоди, защото сегашните са доста популярни и уважавани и тук).
Внасяна е тази грозотия и то доста имаше от този боклук в края на шейсетте и седемдесетте . За ужас на всички мой роднина си го купи от мототехника на цена за 4-5 годишни докторски заплати :))
ЗАЗ - 965 .......... Запорожки Автомобилен Завод - 965 куб см двигател с въздушно охлаждане , разположен над задния мост .
Казваха му " Завод автомобилней зверей" поради специфичния шум на двигателя , " ЗаПорше" и " Отмъщението на Хрусчов " към автомобилното човечеството !!!
Можеше да вдигне до 100 км в час, но по надолнище.... а на равен път беше непостижимо повече от 80 .
Нямаше радио , защото от шума не се чуваше ....
Поздрави за снимката !
Внасяна е тази грозотия и то доста имаше от този боклук в края на шейсетте и седемдесетте . За ужас на всички мой роднина си го купи от мототехника на цена за 4-5 годишни докторски заплати :))
ЗАЗ - 965 .......... Запорожки Автомобилен Завод - 965 куб см двигател с въздушно охлаждане , разположен над задния мост .
Казваха му " Завод автомобилней зверей" поради специфичния шум на двигателя , " ЗаПорше" и " Отмъщението на Хрусчов " към автомобилното човечеството !!!
Можеше да вдигне до 100 км в час, но по надолнище.... а на равен път беше непостижимо повече от 80 .
(2) Не, тук доколкото знам не е внасян (макар да са присъствали Лада и Москвич, а също и Шкода)... Това е в СССР - бившия, сега суверенен Азербайджан. Украса на магазин за цветя в много луксозен мол. Баку беше на път да става 'новия Дубай', поне архитектурно ако не и по жизнен стандарт. Едно значително падане на нефта преди няколко години разкри 'банановия' характер на икономиката и им забави устрема, после взеха да водят войни и не знам как звучи града днес...
(2) Не, тук доколкото знам не е внасян (макар да са присъствали Лада и Москвич, а също и Шкода)... Това е в СССР - бившия, сега суверенен Азербайджан. Украса на магазин за цветя в много луксозен мол. Баку беше на път да става 'новия Дубай', поне архитектурно ако не и по жизнен стандарт. Едно значително падане на нефта преди няколко години разкри 'банановия' характер на икономиката и им забави устрема, после взеха да водят войни и не знам как звучи града днес...
Comments (7)
You can post your comments after you sign in.
Sign in or Sign up
!!!
!!!
Дамм, .там му е мястото! :))
Дамм, .там му е мястото! :))
(4) В България разбира се се внасяше, в немалки бройки. Отговарях на въпрос дали снимката е в UK (където живея), а тук почти съм сигурен, че не е внасян - поне не официално за продажби на местния пазар. Иначе срещнах един Трабант по английските пътища с местна регистрация, но е частен внос за лично ползване :) )) Официално е имало много Лади и Шкоди, някои от които още се търкалят из Острова. (Говорим за соц Шкоди, защото сегашните са доста популярни и уважавани и тук).
(4) В България разбира се се внасяше, в немалки бройки. Отговарях на въпрос дали снимката е в UK (където живея), а тук почти съм сигурен, че не е внасян - поне не официално за продажби на местния пазар. Иначе срещнах един Трабант по английските пътища с местна регистрация, но е частен внос за лично ползване :) )) Официално е имало много Лади и Шкоди, някои от които още се търкалят из Острова. (Говорим за соц Шкоди, защото сегашните са доста популярни и уважавани и тук).
Внасяна е тази грозотия и то доста имаше от този боклук в края на шейсетте и седемдесетте . За ужас на всички мой роднина си го купи от мототехника на цена за 4-5 годишни докторски заплати :))
ЗАЗ - 965 .......... Запорожки Автомобилен Завод - 965 куб см двигател с въздушно охлаждане , разположен над задния мост .
Казваха му " Завод автомобилней зверей" поради специфичния шум на двигателя , " ЗаПорше" и " Отмъщението на Хрусчов " към автомобилното човечеството !!!
Можеше да вдигне до 100 км в час, но по надолнище.... а на равен път беше непостижимо повече от 80 .
Нямаше радио , защото от шума не се чуваше ....
Поздрави за снимката !
Внасяна е тази грозотия и то доста имаше от този боклук в края на шейсетте и седемдесетте . За ужас на всички мой роднина си го купи от мототехника на цена за 4-5 годишни докторски заплати :))
ЗАЗ - 965 .......... Запорожки Автомобилен Завод - 965 куб см двигател с въздушно охлаждане , разположен над задния мост .
Казваха му " Завод автомобилней зверей" поради специфичния шум на двигателя , " ЗаПорше" и " Отмъщението на Хрусчов " към автомобилното човечеството !!!
Можеше да вдигне до 100 км в час, но по надолнище.... а на равен път беше непостижимо повече от 80 .
Нямаше радио , защото от шума не се чуваше ....
Поздрави за снимката !
(2) Не, тук доколкото знам не е внасян (макар да са присъствали Лада и Москвич, а също и Шкода)... Това е в СССР - бившия, сега суверенен Азербайджан. Украса на магазин за цветя в много луксозен мол. Баку беше на път да става 'новия Дубай', поне архитектурно ако не и по жизнен стандарт. Едно значително падане на нефта преди няколко години разкри 'банановия' характер на икономиката и им забави устрема, после взеха да водят войни и не знам как звучи града днес...
(2) Не, тук доколкото знам не е внасян (макар да са присъствали Лада и Москвич, а също и Шкода)... Това е в СССР - бившия, сега суверенен Азербайджан. Украса на магазин за цветя в много луксозен мол. Баку беше на път да става 'новия Дубай', поне архитектурно ако не и по жизнен стандарт. Едно значително падане на нефта преди няколко години разкри 'банановия' характер на икономиката и им забави устрема, после взеха да водят войни и не знам как звучи града днес...
И това някъде из ЮК ли виси ?! Не предполагах, че са стигнали чак до там :)))))))
И това някъде из ЮК ли виси ?! Не предполагах, че са стигнали чак до там :)))))))
:-)!
:-)!