Колко е важно да можем да вярваме на някой. Още когато направих този кадър бях сигурен, че е добър. Бях сигурен, защото е уловен момент. По времето когато го направих 2020 година, тъкмо започвах да се уча да обработвам. Тогава се и запознах с легендата на този форум Жоро - HITTHEROAD. Пуснах кадъра тук и толкова. С Жоро много си говорихме и той видя нещо в мен. Светна ме за много неща. И за този кадър ми каза, че не съм използвал потенцяла му докрай. Пратих му суровият файл и той ми върна неузнаваем кадър,в пъти по добър от почти суровият вариант, който пуснах тук. Отвори ми очите за това как да се вглеждам в потенциала на даден кадър. Беше генерално отваряне на очите. Много му благодаря за това. После си доискусурих синьото, но в основата на този кадър стои Жоро. С него постигнах впечатляващи резултати. Сега е в голяма открита изложба на TPOTY 2022 в Лондон, принтиран в огромен размер. Първият вариант не съм го изтрил от профила си, може да го видите.
Колко е важно да можем да вярваме на някой. Още когато направих този кадър бях сигурен, че е добър. Бях сигурен, защото е уловен момент. По времето когато го направих 2020 година, тъкмо започвах да се уча да обработвам. Тогава се и запознах с легендата на този форум Жоро - HITTHEROAD. Пуснах кадъра тук и толкова. С Жоро много си говорихме и той видя нещо в мен. Светна ме за много неща. И за този кадър ми каза, че не съм използвал потенцяла му докрай. Пратих му суровият файл и той ми върна неузнаваем кадър,в пъти по добър от почти суровият вариант, който пуснах тук. Отвори ми очите за това как да се вглеждам в потенциала на даден кадър. Беше генерално отваряне на очите. Много му благодаря за това. После си доискусурих синьото, но в основата на този кадър стои Жоро. С него постигнах впечатляващи резултати. Сега е в голяма открита изложба на TPOTY 2022 в Лондон, принтиран в огромен размер. Първият вариант не съм го изтрил от профила си, може да го видите.