Липса на баланс.Няма основание за липса на равновесие.Отново липса на копозиционен център.Снимките на гърбове на хора са най-грозното нещо във фотографията.Ако приемем, че детето е акцента, то той е твърде неизразителен и неубедителен, поради липсата на оптичен удар, т.е. фокусът бяга на природата, която е прекрасна. Фокусът в този мотив трябвада започне от детето и постепенно, но не съвсем да бяга към природната картина.Тук е точно обратното.
Липса на баланс.Няма основание за липса на равновесие.Отново липса на копозиционен център.Снимките на гърбове на хора са най-грозното нещо във фотографията.Ако приемем, че детето е акцента, то той е твърде неизразителен и неубедителен, поради липсата на оптичен удар, т.е. фокусът бяга на природата, която е прекрасна. Фокусът в този мотив трябвада започне от детето и постепенно, но не съвсем да бяга към природната картина.Тук е точно обратното.
Comments (3)
You can post your comments after you sign in.
Sign in or Sign up
Много благодаря за подробния анализ!
Много благодаря за подробния анализ!
Липса на баланс.Няма основание за липса на равновесие.Отново липса на копозиционен център.Снимките на гърбове на хора са най-грозното нещо във фотографията.Ако приемем, че детето е акцента, то той е твърде неизразителен и неубедителен, поради липсата на оптичен удар, т.е. фокусът бяга на природата, която е прекрасна. Фокусът в този мотив трябвада започне от детето и постепенно, но не съвсем да бяга към природната картина.Тук е точно обратното.
Липса на баланс.Няма основание за липса на равновесие.Отново липса на копозиционен център.Снимките на гърбове на хора са най-грозното нещо във фотографията.Ако приемем, че детето е акцента, то той е твърде неизразителен и неубедителен, поради липсата на оптичен удар, т.е. фокусът бяга на природата, която е прекрасна. Фокусът в този мотив трябвада започне от детето и постепенно, но не съвсем да бяга към природната картина.Тук е точно обратното.
Благодаря Ви!
Благодаря Ви!