28 Юли. Край това дърво в покрайнините на Варна прекарах доста време, докато тепърва започвах да снимам нощно небе. Именно тук научих много подробности, но все още не знаех за най-често използвания метод за редуциране на цветния шум, а именно чрез комбинирането на няколко еднакви експонации, направени една след друга. Доста време и опити ми бяха нужни и за да осъзная, че проблемът ми с цветовете се дължеше на недотам неутрално бялата светлина на първото фенерче, с което „рисувах“ сцената.
28 Юли. Край това дърво в покрайнините на Варна прекарах доста време, докато тепърва започвах да снимам нощно небе. Именно тук научих много подробности, но все още не знаех за най-често използвания метод за редуциране на цветния шум, а именно чрез комбинирането на няколко еднакви експонации, направени една след друга. Доста време и опити ми бяха нужни и за да осъзная, че проблемът ми с цветовете се дължеше на недотам неутрално бялата светлина на първото фенерче, с което „рисувах“ сцената.