Много добра и красива работа, без резерви към обработката!
Към 17/ ceco Дали нямаме пропуски в понятията. Няма как при винетиране в (-) darken да получим преекспониране, ако е така, то се нарича недоекспониране. Преекспонирането е в обратна посока...и ако става въпрос за винетирането отново, тогава кадърът щеше да е светъл по краищата. Освен това не виждам "сюжетно важни детайли" по периферията на кадъра, където е винетирането. Ако си имал предвид най-светлите участъци в централната част на снимката, може да са резултат от повишена яркост и контраст, но не и от винетиране. На мен те ми дават мекота и баланс и съм ОК с това.
Много добра и красива работа, без резерви към обработката!
Към 17/ ceco Дали нямаме пропуски в понятията. Няма как при винетиране в (-) darken да получим преекспониране, ако е така, то се нарича недоекспониране. Преекспонирането е в обратна посока...и ако става въпрос за винетирането отново, тогава кадърът щеше да е светъл по краищата. Освен това не виждам "сюжетно важни детайли" по периферията на кадъра, където е винетирането. Ако си имал предвид най-светлите участъци в централната част на снимката, може да са резултат от повишена яркост и контраст, но не и от винетиране. На мен те ми дават мекота и баланс и съм ОК с това.
Не може всичко всекиму да хареса; лично аз инстинктивно харесах кадъра с отварянето му. После разумът зададе въпроси дето поставят под съмнение защо съм го харесал, но ето на - така работят визуалните изкуства... Бих говорил за конфликта на тъмно и светло, забелязан от Цецо; и особено за конфликта на резкия детайл с мекотата на формите (терена)... Но може пък да не са конфликти, а контрапункт (много различно нещо, което подчертава хармонията, а не я руши)? Авторът си знае дали са търсени, или 'са се получили', но за мен тези неща работят в полза на картината.
Не може всичко всекиму да хареса; лично аз инстинктивно харесах кадъра с отварянето му. После разумът зададе въпроси дето поставят под съмнение защо съм го харесал, но ето на - така работят визуалните изкуства... Бих говорил за конфликта на тъмно и светло, забелязан от Цецо; и особено за конфликта на резкия детайл с мекотата на формите (терена)... Но може пък да не са конфликти, а контрапункт (много различно нещо, което подчертава хармонията, а не я руши)? Авторът си знае дали са търсени, или 'са се получили', но за мен тези неща работят в полза на картината.
Хубав пейзаж с човешко присъствие, но несполучлива обработка, според мен. Твърде силното винетиране, направено несъмнено с художествена цел, е довело до преекспониране (за да не кажа прегаряне) на сюжетно важни детайли от кадъра.
Хубав пейзаж с човешко присъствие, но несполучлива обработка, според мен. Твърде силното винетиране, направено несъмнено с художествена цел, е довело до преекспониране (за да не кажа прегаряне) на сюжетно важни детайли от кадъра.
Comments (50)
You can post your comments after you sign in.
Sign in or Sign up
!!!
!!!
Невероятен пейзаж!
Невероятен пейзаж!
Хубав пейзаж!
Хубав пейзаж!
Прекрасно е!
Прекрасно е!
Прекрасна!
Прекрасна!
Чудесна!
Чудесна!
Страхотна!
Страхотна!
!!!
!!!
6 +
6 +
Страхотно.
Страхотно.
Браво! Много ми прилича на Тоскана, но може и да не е!
Браво! Много ми прилича на Тоскана, но може и да не е!
Красота!
Красота!
Приятен кадър!
Приятен кадър!
Гот!
Гот!
Оригинално и красиво!
Оригинално и красиво!
Браво!!!
Браво!!!
мн. готт
мн. готт
Великолепие!!!!!!!!!!!!
Великолепие!!!!!!!!!!!!
Чудесна!
Чудесна!
Харесвам
Харесвам
Много добра и красива работа, без резерви към обработката!
Към 17/ ceco Дали нямаме пропуски в понятията. Няма как при винетиране в (-) darken да получим преекспониране, ако е така, то се нарича недоекспониране. Преекспонирането е в обратна посока...и ако става въпрос за винетирането отново, тогава кадърът щеше да е светъл по краищата. Освен това не виждам "сюжетно важни детайли" по периферията на кадъра, където е винетирането. Ако си имал предвид най-светлите участъци в централната част на снимката, може да са резултат от повишена яркост и контраст, но не и от винетиране. На мен те ми дават мекота и баланс и съм ОК с това.
Много добра и красива работа, без резерви към обработката!
Към 17/ ceco Дали нямаме пропуски в понятията. Няма как при винетиране в (-) darken да получим преекспониране, ако е така, то се нарича недоекспониране. Преекспонирането е в обратна посока...и ако става въпрос за винетирането отново, тогава кадърът щеше да е светъл по краищата. Освен това не виждам "сюжетно важни детайли" по периферията на кадъра, където е винетирането. Ако си имал предвид най-светлите участъци в централната част на снимката, може да са резултат от повишена яркост и контраст, но не и от винетиране. На мен те ми дават мекота и баланс и съм ОК с това.
!!
!!
+++++;)
+++++;)
харесва ми нестандартното решение!
харесва ми нестандартното решение!
!!!
!!!
Много екстравагантно, точно този тоскански пейзаж, лично за мене В ЦВЯТ
Много екстравагантно, точно този тоскански пейзаж, лично за мене В ЦВЯТ
Впечатляващо!
Впечатляващо!
Браво!
Браво!
Харесва ми!
Харесва ми!
Не може всичко всекиму да хареса; лично аз инстинктивно харесах кадъра с отварянето му. После разумът зададе въпроси дето поставят под съмнение защо съм го харесал, но ето на - така работят визуалните изкуства... Бих говорил за конфликта на тъмно и светло, забелязан от Цецо; и особено за конфликта на резкия детайл с мекотата на формите (терена)... Но може пък да не са конфликти, а контрапункт (много различно нещо, което подчертава хармонията, а не я руши)? Авторът си знае дали са търсени, или 'са се получили', но за мен тези неща работят в полза на картината.
Не може всичко всекиму да хареса; лично аз инстинктивно харесах кадъра с отварянето му. После разумът зададе въпроси дето поставят под съмнение защо съм го харесал, но ето на - така работят визуалните изкуства... Бих говорил за конфликта на тъмно и светло, забелязан от Цецо; и особено за конфликта на резкия детайл с мекотата на формите (терена)... Но може пък да не са конфликти, а контрапункт (много различно нещо, което подчертава хармонията, а не я руши)? Авторът си знае дали са търсени, или 'са се получили', но за мен тези неща работят в полза на картината.
Много пластове на сивото.Харесвам!!
Много пластове на сивото.Харесвам!!
!!!
!!!
Благодаря ти Сесо за критиката. Имало и други начини на представяне на пейзажа , но така го усетих. Хубава вечер ти желая!
Благодаря ти Сесо за критиката. Имало и други начини на представяне на пейзажа , но така го усетих. Хубава вечер ти желая!
Хубав пейзаж с човешко присъствие, но несполучлива обработка, според мен. Твърде силното винетиране, направено несъмнено с художествена цел, е довело до преекспониране (за да не кажа прегаряне) на сюжетно важни детайли от кадъра.
Хубав пейзаж с човешко присъствие, но несполучлива обработка, според мен. Твърде силното винетиране, направено несъмнено с художествена цел, е довело до преекспониране (за да не кажа прегаряне) на сюжетно важни детайли от кадъра.
Разкошно!
Разкошно!
+++
+++
Красота!
Красота!
супер
супер
Чудесна графика!
Чудесна графика!
!!!
!!!
:)
:)
Хубава!
Хубава!
Като картина си го докарал, ама е мн. готино!
Като картина си го докарал, ама е мн. готино!
Различно :)
Различно :)
!!!
!!!
Прекрасно!
Прекрасно!
Злато многоплановия пейзаж!
Злато многоплановия пейзаж!
!!!
!!!
Чудесно!
Чудесно!
Чудесен ч/б свят, с тази светлина!
Чудесен ч/б свят, с тази светлина!