За влизане добре е влязло, като уловен момент и липса на режисиране, от острите контрасти, акцента върху обекта си е силен и дърпа погледа, ръцете не се забелязват/поне при първи гледания и без задълбаване, погледа се плъзга без внимание връз тях/, а при тази тъмница ми се чини, че винетирането ще е излишно/поне за мен/.
За влизане добре е влязло, като уловен момент и липса на режисиране, от острите контрасти, акцента върху обекта си е силен и дърпа погледа, ръцете не се забелязват/поне при първи гледания и без задълбаване, погледа се плъзга без внимание връз тях/, а при тази тъмница ми се чини, че винетирането ще е излишно/поне за мен/.
(3) Ако снимах натюрморт на спокойствие и аз щях да търся друго кадриране. На първо място бих направил по-чист аранжимент, без ненужни предмети и разбира се - без разни ръце отстрани :) И въздух отвсякъде щях да дам, пък после да винетирам и да кропя на воля... Но говорехме на тая маса за (уж) сериозни неща и щеше да е обидно за събеседниците ако разберат, че снимам (дори това, че си чета телефона е невъзпитано)... Та това не е постановъчна продуктова фотография, а откраднат (буквално) момент - каквото влязло в кадър, такова :(
(3) Ако снимах натюрморт на спокойствие и аз щях да търся друго кадриране. На първо място бих направил по-чист аранжимент, без ненужни предмети и разбира се - без разни ръце отстрани :) И въздух отвсякъде щях да дам, пък после да винетирам и да кропя на воля... Но говорехме на тая маса за (уж) сериозни неща и щеше да е обидно за събеседниците ако разберат, че снимам (дори това, че си чета телефона е невъзпитано)... Та това не е постановъчна продуктова фотография, а откраднат (буквално) момент - каквото влязло в кадър, такова :(
Наистина е интересен натюр, но за мен седи малко небалансиран, за себе си условно го деля на 2. Централната част с предмета и долна с отражението и долната част ми натежава повече от останалото...може би ако беше оставено още малко пространство отгоре за да се стигне до равновесие...
Наистина е интересен натюр, но за мен седи малко небалансиран, за себе си условно го деля на 2. Централната част с предмета и долна с отражението и долната част ми натежава повече от останалото...може би ако беше оставено още малко пространство отгоре за да се стигне до равновесие...
Бонбонките ги слагат по-скоро за украса, но някои делови хора не пропускат да се почерпят :) )) За мене бяха интересен сюжет с отражението в черната стъклена маса и в общо тъмното решение на интериора (естествено *кяроскуро*)...
Бонбонките ги слагат по-скоро за украса, но някои делови хора не пропускат да се почерпят :) )) За мене бяха интересен сюжет с отражението в черната стъклена маса и в общо тъмното решение на интериора (естествено *кяроскуро*)...
Comments (6)
You can post your comments after you sign in.
Sign in or Sign up
!
!
За влизане добре е влязло, като уловен момент и липса на режисиране, от острите контрасти, акцента върху обекта си е силен и дърпа погледа, ръцете не се забелязват/поне при първи гледания и без задълбаване, погледа се плъзга без внимание връз тях/, а при тази тъмница ми се чини, че винетирането ще е излишно/поне за мен/.
За влизане добре е влязло, като уловен момент и липса на режисиране, от острите контрасти, акцента върху обекта си е силен и дърпа погледа, ръцете не се забелязват/поне при първи гледания и без задълбаване, погледа се плъзга без внимание връз тях/, а при тази тъмница ми се чини, че винетирането ще е излишно/поне за мен/.
(3) Ако снимах натюрморт на спокойствие и аз щях да търся друго кадриране. На първо място бих направил по-чист аранжимент, без ненужни предмети и разбира се - без разни ръце отстрани :) И въздух отвсякъде щях да дам, пък после да винетирам и да кропя на воля... Но говорехме на тая маса за (уж) сериозни неща и щеше да е обидно за събеседниците ако разберат, че снимам (дори това, че си чета телефона е невъзпитано)... Та това не е постановъчна продуктова фотография, а откраднат (буквално) момент - каквото влязло в кадър, такова :(
(3) Ако снимах натюрморт на спокойствие и аз щях да търся друго кадриране. На първо място бих направил по-чист аранжимент, без ненужни предмети и разбира се - без разни ръце отстрани :) И въздух отвсякъде щях да дам, пък после да винетирам и да кропя на воля... Но говорехме на тая маса за (уж) сериозни неща и щеше да е обидно за събеседниците ако разберат, че снимам (дори това, че си чета телефона е невъзпитано)... Та това не е постановъчна продуктова фотография, а откраднат (буквално) момент - каквото влязло в кадър, такова :(
Наистина е интересен натюр, но за мен седи малко небалансиран, за себе си условно го деля на 2. Централната част с предмета и долна с отражението и долната част ми натежава повече от останалото...може би ако беше оставено още малко пространство отгоре за да се стигне до равновесие...
Наистина е интересен натюр, но за мен седи малко небалансиран, за себе си условно го деля на 2. Централната част с предмета и долна с отражението и долната част ми натежава повече от останалото...може би ако беше оставено още малко пространство отгоре за да се стигне до равновесие...
Бонбонките ги слагат по-скоро за украса, но някои делови хора не пропускат да се почерпят :) )) За мене бяха интересен сюжет с отражението в черната стъклена маса и в общо тъмното решение на интериора (естествено *кяроскуро*)...
Бонбонките ги слагат по-скоро за украса, но някои делови хора не пропускат да се почерпят :) )) За мене бяха интересен сюжет с отражението в черната стъклена маса и в общо тъмното решение на интериора (естествено *кяроскуро*)...
!
!