49, 50 - не смятам коментарите ви за спам или хейтване. Напротив, радвам се да прочета различни мнения и да видя различни гледни точки. За мен това е полезно :)
Поздрави!
49, 50 - не смятам коментарите ви за спам или хейтване. Напротив, радвам се да прочета различни мнения и да видя различни гледни точки. За мен това е полезно :)
Поздрави!
Всъщност най-високият контраст е вдясно, в ъгъла, където свършват стълбите, а в светлото петно пред жената се вижда структура. А също така и всички знаем, че обект, който нарушава някакво редуване, привлича погледа. Моя също. Георги, качих в редакции една снимка на руския фотограф Александър Родченко, който е променил изкуството с фотографията си. Може би подобни неща ще кажеш и за нея, защото има общо с кадъра на нашия автор, макар да е различна, но въпреки това Родченко няма да стане по-малко популярен. Някъде четох една мисъл на Кант, не мога да я цитирам точно, но смислово - ако всички твърдят, че едно нещо е хубаво, някой, който не го харесва, може също да каже, че е хубаво, но вътрешно да остане на своето мнение. Поради тази причина няма какво да се напише повече, затова спирам да спамя и аз с благодарност за поздравите и поздрави от мене за интересния "разговор". И за автора също поздрави, че без него нямаше да има разговор. ;)
Всъщност най-високият контраст е вдясно, в ъгъла, където свършват стълбите, а в светлото петно пред жената се вижда структура. А също така и всички знаем, че обект, който нарушава някакво редуване, привлича погледа. Моя също. Георги, качих в редакции една снимка на руския фотограф Александър Родченко, който е променил изкуството с фотографията си. Може би подобни неща ще кажеш и за нея, защото има общо с кадъра на нашия автор, макар да е различна, но въпреки това Родченко няма да стане по-малко популярен. Някъде четох една мисъл на Кант, не мога да я цитирам точно, но смислово - ако всички твърдят, че едно нещо е хубаво, някой, който не го харесва, може също да каже, че е хубаво, но вътрешно да остане на своето мнение. Поради тази причина няма какво да се напише повече, затова спирам да спамя и аз с благодарност за поздравите и поздрави от мене за интересния "разговор". И за автора също поздрави, че без него нямаше да има разговор. ;)
Бяла_гарга, благодаря за разясненията, но аз тотално не съм съгласен. За мен тези повтарящи се елементи с нищо не допринасят - бидейки хоризонтални линии, всички знаем какво внасят - спокойствие. Това абсолютно не съответства на тезата която се опитваш да внушиш, че видиш ли жената от светлото, ще иде в тъмното и че има някаква тревожност. Освен всичко, жената която би следвало да е смисления це тър в снимката, нито е най-светлия обект, нито само тя е на фокус, нито е най едрия обект. Моите очи се привличат от стълбите и от светлото петно пред жената, където и е и най-големия контраст. Съжалявам, че мнението ми е различно от мненията на другите, не съм човек, който би гласувал защото познавам автора, защото ми е симпатичен или примерно защото е правил добринкадри по-рано, все тенденции които забелязвам повсемесно във форума. С последното твърдение не визирам конкретния автор и кадър.Извинявам се оше веднъж на автора без лоши намерения съм, просто си споделям мнението, въпреки че съм сигурен че не е от значение. И за финал да кажа и нещо позитивно - за интересните кадри е присъщо както да има много "лайкове", така и да се "хейтвът". Поздраеи на Автора и Гаргата.
Бяла_гарга, благодаря за разясненията, но аз тотално не съм съгласен. За мен тези повтарящи се елементи с нищо не допринасят - бидейки хоризонтални линии, всички знаем какво внасят - спокойствие. Това абсолютно не съответства на тезата която се опитваш да внушиш, че видиш ли жената от светлото, ще иде в тъмното и че има някаква тревожност. Освен всичко, жената която би следвало да е смисления це тър в снимката, нито е най-светлия обект, нито само тя е на фокус, нито е най едрия обект. Моите очи се привличат от стълбите и от светлото петно пред жената, където и е и най-големия контраст. Съжалявам, че мнението ми е различно от мненията на другите, не съм човек, който би гласувал защото познавам автора, защото ми е симпатичен или примерно защото е правил добринкадри по-рано, все тенденции които забелязвам повсемесно във форума. С последното твърдение не визирам конкретния автор и кадър.Извинявам се оше веднъж на автора без лоши намерения съм, просто си споделям мнението, въпреки че съм сигурен че не е от значение. И за финал да кажа и нещо позитивно - за интересните кадри е присъщо както да има много "лайкове", така и да се "хейтвът". Поздраеи на Автора и Гаргата.
@44. Бяла_гарга - Благодаря за отделеното време и чудесния коментар!
43. Georgi_L е получил изчерпателен отговор на въпроса си. Някой пък може да каже и какво не му е хубавото на кадъра, сигурен съм, че и в тази насока има място за коментари :)
Благодаря на всички!
@44. Бяла_гарга - Благодаря за отделеното време и чудесния коментар!
43. Georgi_L е получил изчерпателен отговор на въпроса си. Някой пък може да каже и какво не му е хубавото на кадъра, сигурен съм, че и в тази насока има място за коментари :)
Благодаря на всички!
Георги, окото е устроено да се спира на високия контраст. Тъмната част, която се забелязва, отпраща погледа към светлата и го задържа върху фигурата на жената там. В светлата част има редуване на повторяеми елементи (стълбите), прекъснато от жената. Това също привлича вниманието - очите се спират точно на това, което нарушава т. нар. ритъм или редуване на едни и същи или сходни форми. За да предизвика един кадър внимание, не е необходимо всичко това да се знае, очите биват привлечени интуитивно. А чисто като усещане кадърът създава впечатление, че жената е сама, да създаде очакване за известна несигурност, защото тя ей сега ще влезе в тъмното пространство, където не е известно какво може да се случи. Последното е интерпретация. кадърът може да се тълкува смислово и като се вземе главно символиката на тъмното и светлото и противпопоствянето им. Въобще има какво да се каже за него и затова е оценен добре. :)
Георги, окото е устроено да се спира на високия контраст. Тъмната част, която се забелязва, отпраща погледа към светлата и го задържа върху фигурата на жената там. В светлата част има редуване на повторяеми елементи (стълбите), прекъснато от жената. Това също привлича вниманието - очите се спират точно на това, което нарушава т. нар. ритъм или редуване на едни и същи или сходни форми. За да предизвика един кадър внимание, не е необходимо всичко това да се знае, очите биват привлечени интуитивно. А чисто като усещане кадърът създава впечатление, че жената е сама, да създаде очакване за известна несигурност, защото тя ей сега ще влезе в тъмното пространство, където не е известно какво може да се случи. Последното е интерпретация. кадърът може да се тълкува смислово и като се вземе главно символиката на тъмното и светлото и противпопоствянето им. Въобще има какво да се каже за него и затова е оценен добре. :)
Comments (60)
You can post your comments after you sign in.
Sign in or Sign up
Харесвам!
Харесвам!
!!!!!
!!!!!
Супер!
Супер!
!!!!
!!!!
!!!
!!!
!!!
!!!
:)
:)
!!!
!!!
Обичам фотографията и заради факта, че общувам с културни хора. Ако бяхме във форума за ловци, отдавна да съм изял майните :)
Обичам фотографията и заради факта, че общувам с културни хора. Ако бяхме във форума за ловци, отдавна да съм изял майните :)
49, 50 - не смятам коментарите ви за спам или хейтване. Напротив, радвам се да прочета различни мнения и да видя различни гледни точки. За мен това е полезно :)
Поздрави!
49, 50 - не смятам коментарите ви за спам или хейтване. Напротив, радвам се да прочета различни мнения и да видя различни гледни точки. За мен това е полезно :)
Поздрави!
Всъщност най-високият контраст е вдясно, в ъгъла, където свършват стълбите, а в светлото петно пред жената се вижда структура. А също така и всички знаем, че обект, който нарушава някакво редуване, привлича погледа. Моя също. Георги, качих в редакции една снимка на руския фотограф Александър Родченко, който е променил изкуството с фотографията си. Може би подобни неща ще кажеш и за нея, защото има общо с кадъра на нашия автор, макар да е различна, но въпреки това Родченко няма да стане по-малко популярен. Някъде четох една мисъл на Кант, не мога да я цитирам точно, но смислово - ако всички твърдят, че едно нещо е хубаво, някой, който не го харесва, може също да каже, че е хубаво, но вътрешно да остане на своето мнение. Поради тази причина няма какво да се напише повече, затова спирам да спамя и аз с благодарност за поздравите и поздрави от мене за интересния "разговор". И за автора също поздрави, че без него нямаше да има разговор. ;)
Всъщност най-високият контраст е вдясно, в ъгъла, където свършват стълбите, а в светлото петно пред жената се вижда структура. А също така и всички знаем, че обект, който нарушава някакво редуване, привлича погледа. Моя също. Георги, качих в редакции една снимка на руския фотограф Александър Родченко, който е променил изкуството с фотографията си. Може би подобни неща ще кажеш и за нея, защото има общо с кадъра на нашия автор, макар да е различна, но въпреки това Родченко няма да стане по-малко популярен. Някъде четох една мисъл на Кант, не мога да я цитирам точно, но смислово - ако всички твърдят, че едно нещо е хубаво, някой, който не го харесва, може също да каже, че е хубаво, но вътрешно да остане на своето мнение. Поради тази причина няма какво да се напише повече, затова спирам да спамя и аз с благодарност за поздравите и поздрави от мене за интересния "разговор". И за автора също поздрави, че без него нямаше да има разговор. ;)
Бяла_гарга, благодаря за разясненията, но аз тотално не съм съгласен. За мен тези повтарящи се елементи с нищо не допринасят - бидейки хоризонтални линии, всички знаем какво внасят - спокойствие. Това абсолютно не съответства на тезата която се опитваш да внушиш, че видиш ли жената от светлото, ще иде в тъмното и че има някаква тревожност. Освен всичко, жената която би следвало да е смисления це тър в снимката, нито е най-светлия обект, нито само тя е на фокус, нито е най едрия обект. Моите очи се привличат от стълбите и от светлото петно пред жената, където и е и най-големия контраст. Съжалявам, че мнението ми е различно от мненията на другите, не съм човек, който би гласувал защото познавам автора, защото ми е симпатичен или примерно защото е правил добринкадри по-рано, все тенденции които забелязвам повсемесно във форума. С последното твърдение не визирам конкретния автор и кадър.Извинявам се оше веднъж на автора без лоши намерения съм, просто си споделям мнението, въпреки че съм сигурен че не е от значение. И за финал да кажа и нещо позитивно - за интересните кадри е присъщо както да има много "лайкове", така и да се "хейтвът". Поздраеи на Автора и Гаргата.
Бяла_гарга, благодаря за разясненията, но аз тотално не съм съгласен. За мен тези повтарящи се елементи с нищо не допринасят - бидейки хоризонтални линии, всички знаем какво внасят - спокойствие. Това абсолютно не съответства на тезата която се опитваш да внушиш, че видиш ли жената от светлото, ще иде в тъмното и че има някаква тревожност. Освен всичко, жената която би следвало да е смисления це тър в снимката, нито е най-светлия обект, нито само тя е на фокус, нито е най едрия обект. Моите очи се привличат от стълбите и от светлото петно пред жената, където и е и най-големия контраст. Съжалявам, че мнението ми е различно от мненията на другите, не съм човек, който би гласувал защото познавам автора, защото ми е симпатичен или примерно защото е правил добринкадри по-рано, все тенденции които забелязвам повсемесно във форума. С последното твърдение не визирам конкретния автор и кадър.Извинявам се оше веднъж на автора без лоши намерения съм, просто си споделям мнението, въпреки че съм сигурен че не е от значение. И за финал да кажа и нещо позитивно - за интересните кадри е присъщо както да има много "лайкове", така и да се "хейтвът". Поздраеи на Автора и Гаргата.
!!
!!
!!!!!
!!!!!
!!!
!!!
@44. Бяла_гарга - Благодаря за отделеното време и чудесния коментар!
43. Georgi_L е получил изчерпателен отговор на въпроса си. Някой пък може да каже и какво не му е хубавото на кадъра, сигурен съм, че и в тази насока има място за коментари :)
Благодаря на всички!
@44. Бяла_гарга - Благодаря за отделеното време и чудесния коментар!
43. Georgi_L е получил изчерпателен отговор на въпроса си. Някой пък може да каже и какво не му е хубавото на кадъра, сигурен съм, че и в тази насока има място за коментари :)
Благодаря на всички!
Георги, окото е устроено да се спира на високия контраст. Тъмната част, която се забелязва, отпраща погледа към светлата и го задържа върху фигурата на жената там. В светлата част има редуване на повторяеми елементи (стълбите), прекъснато от жената. Това също привлича вниманието - очите се спират точно на това, което нарушава т. нар. ритъм или редуване на едни и същи или сходни форми. За да предизвика един кадър внимание, не е необходимо всичко това да се знае, очите биват привлечени интуитивно. А чисто като усещане кадърът създава впечатление, че жената е сама, да създаде очакване за известна несигурност, защото тя ей сега ще влезе в тъмното пространство, където не е известно какво може да се случи. Последното е интерпретация. кадърът може да се тълкува смислово и като се вземе главно символиката на тъмното и светлото и противпопоствянето им. Въобще има какво да се каже за него и затова е оценен добре. :)
Георги, окото е устроено да се спира на високия контраст. Тъмната част, която се забелязва, отпраща погледа към светлата и го задържа върху фигурата на жената там. В светлата част има редуване на повторяеми елементи (стълбите), прекъснато от жената. Това също привлича вниманието - очите се спират точно на това, което нарушава т. нар. ритъм или редуване на едни и същи или сходни форми. За да предизвика един кадър внимание, не е необходимо всичко това да се знае, очите биват привлечени интуитивно. А чисто като усещане кадърът създава впечатление, че жената е сама, да създаде очакване за известна несигурност, защото тя ей сега ще влезе в тъмното пространство, където не е известно какво може да се случи. Последното е интерпретация. кадърът може да се тълкува смислово и като се вземе главно символиката на тъмното и светлото и противпопоствянето им. Въобще има какво да се каже за него и затова е оценен добре. :)
Някой може ли да ми обясни този кадър, с какво е готин ? Извинявам се за въпроса.
Някой може ли да ми обясни този кадър, с какво е готин ? Извинявам се за въпроса.
!
!
Харесва ми!
Харесва ми!
Кефи!
Кефи!
Страхотно видяно!
Страхотно видяно!
19. хаха
Гот!
19. хаха
Гот!
!
!
готин
готин
!!
!!
Гот!
Гот!
Добър кадър!...искаше ми се да има наименование...:)
Добър кадър!...искаше ми се да има наименование...:)
Хубава жена...:)
Хубава жена...:)
!!!
!!!
Супер!
Супер!
Харесвам
Харесвам
:)++
:)++
!!!
!!!
Харесвам!
Харесвам!
:-)
:-)
Харесва ми
Харесва ми
!!!!
!!!!
:)
:)
Готино!
Готино!
Мацка, така излиза, фактите говорят :)
Мацка, така излиза, фактите говорят :)
Дебнеш жени в подлезите,така ли?:)Браво!:)
Дебнеш жени в подлезите,така ли?:)Браво!:)
:)
:)
Да!
Да!
!!!
!!!
Готино!
Готино!
!!!!
!!!!
!!!!!
!!!!!
Готино!
Готино!
!!!
!!!
!!!
!!!
Гот!
Гот!
кефи
кефи
:)
:)
Харесва ми!
Харесва ми!
Да;)
Да;)
:)
:)
!!!
!!!
Да
Да
Да :) Супер е !
Да :) Супер е !