Специално за "любител": Типът фотография е специфичен вид автомобилна фотография и се нарича RIG photography. Не е от наи-лесните неща за реализиране, понеже общо взето почти цялата информация се пази в тайна от авторите, или поне те се опитват да е колкото се може по- недостъпна. Самата същина на кадъра се крие в конструкция, която аз наричам побългарено мачта, а в интернет е известна като RIG. От там идва и името на цялото занимание. Тази конструкция позволява апарата да се закачи статично за автомобила, на достатъчно разстояние, така че да се получи този желан и наистина интересен ефект. Моят вариант на мачтата изглежда така:
Рисковете са много и водят до две доста непроятни случки, ако не се внимава и не се мисли преди да се действа, а именно- падане на мачтата, следователно на КАМЕРАТА и повреждане на ламарините на автомобила. Наистина не е за всеки, от гледна точка на риска който се поема и не малката разправия, докато се постигнат поне малко по- прилични резултати. Тепърва ми предстоят още доста снимки, доизкусуряване, така че стискайте палци :) Накрая мога да добавя, че и обработката не е лека работа, този rig не е невидим :) . Ако някой си обича много автомобила, може да се свърже с мен.
Специално за "любител": Типът фотография е специфичен вид автомобилна фотография и се нарича RIG photography. Не е от наи-лесните неща за реализиране, понеже общо взето почти цялата информация се пази в тайна от авторите, или поне те се опитват да е колкото се може по- недостъпна. Самата същина на кадъра се крие в конструкция, която аз наричам побългарено мачта, а в интернет е известна като RIG. От там идва и името на цялото занимание. Тази конструкция позволява апарата да се закачи статично за автомобила, на достатъчно разстояние, така че да се получи този желан и наистина интересен ефект. Моят вариант на мачтата изглежда така:
Рисковете са много и водят до две доста непроятни случки, ако не се внимава и не се мисли преди да се действа, а именно- падане на мачтата, следователно на КАМЕРАТА и повреждане на ламарините на автомобила. Наистина не е за всеки, от гледна точка на риска който се поема и не малката разправия, докато се постигнат поне малко по- прилични резултати. Тепърва ми предстоят още доста снимки, доизкусуряване, така че стискайте палци :) Накрая мога да добавя, че и обработката не е лека работа, този rig не е невидим :) . Ако някой си обича много автомобила, може да се свърже с мен.