Музеят на революцията в Хавана е работа на архитектите Марури и Жан Бело от Белгия, които са създали един разнообразен дизайн, който хармонично съчетава испански, френски и немски архитектурни елементи.Сградата е завършена 1920 г.с цел да бъде президентски дворец. На 13-ти март 1957 год. група студенти щурмуват президентския дворец, с цел да свалят диктатора Батиста. Атаката не е успешна и младите нападатели са убити. Този епизод, заедно с нападение срещу казармата Монкада, са началото на последния етап на кубински въстание.
Днес в президентския дворец е Музей на революцията , който се отличава с богата изложба, която включва всичко от времето на революцията до наши дни (История на Куба, археология, оръжие, Картини и скулптури).
Музеят на революцията в Хавана е работа на архитектите Марури и Жан Бело от Белгия, които са създали един разнообразен дизайн, който хармонично съчетава испански, френски и немски архитектурни елементи.Сградата е завършена 1920 г.с цел да бъде президентски дворец. На 13-ти март 1957 год. група студенти щурмуват президентския дворец, с цел да свалят диктатора Батиста. Атаката не е успешна и младите нападатели са убити. Този епизод, заедно с нападение срещу казармата Монкада, са началото на последния етап на кубински въстание.
Днес в президентския дворец е Музей на революцията , който се отличава с богата изложба, която включва всичко от времето на революцията до наши дни (История на Куба, археология, оръжие, Картини и скулптури).
Човек, обожавам меката светлина и многото детайли в снимките ти! Изумителни са всичките, но в конкретния случай и аз бих казал, че не ми допада рязката граница между усветената и тъмната част на лицето. Подкрепям SmilM в идеята за светлоотразителче в дясно.
Човек, обожавам меката светлина и многото детайли в снимките ти! Изумителни са всичките, но в конкретния случай и аз бих казал, че не ми допада рязката граница между усветената и тъмната част на лицето. Подкрепям SmilM в идеята за светлоотразителче в дясно.
23. youn - Благодаря за примерите ;) Не виждам много прилика нито в светлината, нито във внушението. През Ренесанса смехът е бил неприличен и не се е гледал с добро око, но сега сме 21-ви век и тази жена пълна с живост така изпита и застинала, не ми харесва. Всеки си има право на мнение.
23. youn - Благодаря за примерите ;) Не виждам много прилика нито в светлината, нито във внушението. През Ренесанса смехът е бил неприличен и не се е гледал с добро око, но сега сме 21-ви век и тази жена пълна с живост така изпита и застинала, не ми харесва. Всеки си има право на мнение.
21.SmilM - Просто ми харесва обемното изграждане на лицето чрез ясно изразени блясък,светлина,полусянка,сянка,колонна сянка и рефлекс, които са и елементите на светлосянката. Може би не става въпрос за рязка граница между светло и тъмно, а за по голям контраст. По принцип това изграждане ми допада защото ми напомня за този тип живопис
21.SmilM - Просто ми харесва обемното изграждане на лицето чрез ясно изразени блясък,светлина,полусянка,сянка,колонна сянка и рефлекс, които са и елементите на светлосянката. Може би не става въпрос за рязка граница между светло и тъмно, а за по голям контраст. По принцип това изграждане ми допада защото ми напомня за този тип живопис
17. youn - Не знам какъв урок би бил тази снимка. Не ми харесва рязката граница светло-тъмно, едно светлоотражателче и поне леко усилие за минимална обработка биха придали друг вид на снимката. Но коя ли съм аз да давам оценки на номад великий :)
17. youn - Не знам какъв урок би бил тази снимка. Не ми харесва рязката граница светло-тъмно, едно светлоотражателче и поне леко усилие за минимална обработка биха придали друг вид на снимката. Но коя ли съм аз да давам оценки на номад великий :)
Comments (31)
You can post your comments after you sign in.
Sign in or Sign up
Човек, обожавам меката светлина и многото детайли в снимките ти! Изумителни са всичките, но в конкретния случай и аз бих казал, че не ми допада рязката граница между усветената и тъмната част на лицето. Подкрепям SmilM в идеята за светлоотразителче в дясно.
Човек, обожавам меката светлина и многото детайли в снимките ти! Изумителни са всичките, но в конкретния случай и аз бих казал, че не ми допада рязката граница между усветената и тъмната част на лицето. Подкрепям SmilM в идеята за светлоотразителче в дясно.
:):):)
:):):)
Подкрепям (26)
Подкрепям (26)
!!!
!!!
!!!
!!!
23. youn - Благодаря за примерите ;) Не виждам много прилика нито в светлината, нито във внушението. През Ренесанса смехът е бил неприличен и не се е гледал с добро око, но сега сме 21-ви век и тази жена пълна с живост така изпита и застинала, не ми харесва. Всеки си има право на мнение.
23. youn - Благодаря за примерите ;) Не виждам много прилика нито в светлината, нито във внушението. През Ренесанса смехът е бил неприличен и не се е гледал с добро око, но сега сме 21-ви век и тази жена пълна с живост така изпита и застинала, не ми харесва. Всеки си има право на мнение.
:) Чудничко!
:) Чудничко!
Харесва ми!
Харесва ми!
21.SmilM - Просто ми харесва обемното изграждане на лицето чрез ясно изразени блясък,светлина,полусянка,сянка,колонна сянка и рефлекс, които са и елементите на светлосянката. Може би не става въпрос за рязка граница между светло и тъмно, а за по голям контраст. По принцип това изграждане ми допада защото ми напомня за този тип живопис
21.SmilM - Просто ми харесва обемното изграждане на лицето чрез ясно изразени блясък,светлина,полусянка,сянка,колонна сянка и рефлекс, които са и елементите на светлосянката. Може би не става въпрос за рязка граница между светло и тъмно, а за по голям контраст. По принцип това изграждане ми допада защото ми напомня за този тип живопис
:)
:)
17. youn - Не знам какъв урок би бил тази снимка. Не ми харесва рязката граница светло-тъмно, едно светлоотражателче и поне леко усилие за минимална обработка биха придали друг вид на снимката. Но коя ли съм аз да давам оценки на номад великий :)
17. youn - Не знам какъв урок би бил тази снимка. Не ми харесва рязката граница светло-тъмно, едно светлоотражателче и поне леко усилие за минимална обработка биха придали друг вид на снимката. Но коя ли съм аз да давам оценки на номад великий :)
Приятна серия, но най харесвам първата, вероятно за леко темерутестия облик на модела.
Приятна серия, но най харесвам първата, вероятно за леко темерутестия облик на модела.
хармония:)
хармония:)
Като youn.
Като youn.
Много приятна серия, впечатляващо е светлосенъчното изграждане на лицето, като за урок по живопис.
Много приятна серия, впечатляващо е светлосенъчното изграждане на лицето, като за урок по живопис.
харесва ми
харесва ми
Добра серия, Номаде!
Поздравления и за двама ви!
Добра серия, Номаде!
Поздравления и за двама ви!
Серията ми харесва!
Серията ми харесва!
Харесва ми!
Харесва ми!
и на мен, заради очите - цветът им :)
и на мен, заради очите - цветът им :)
На мен тази най-ми харесва от серията :)
На мен тази най-ми харесва от серията :)
чесно ли-ами не ми харесва!
чесно ли-ами не ми харесва!
е защо така ранно :)
е защо така ранно :)
...
...
Приятни са и трите, да. Много хубави цветове. Може да се пробва и с друг цвят за синкавата облегалка, както и един вариант без масата.
Приятни са и трите, да. Много хубави цветове. Може да се пробва и с друг цвят за синкавата облегалка, както и един вариант без масата.
!
!
!
!
Като jino.
Като jino.
Много приятни кадри.
Балансирани ,абе галят окото :-) !
Много приятни кадри.
Балансирани ,абе галят окото :-) !
Браво!Страхотно!
Браво!Страхотно!
nice..
nice..