Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2 ..  8  9  10 ..  20 ..  26  27     всички  напред  последна
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: ejko   
Дата:   20-07-12 21:54

На мен леко ми се струва, че по-зле забелязвам автомобилите без фарове, понеже има много с фарове и човек някак очаква да види фар. Навремето, когато всички винаги бяха без фарове, освен на тъмно и в дъжд и нямах подобно очакване да видя светлини, съответно прекрасно виждах автомобилите и без пуснати светлини...
Така че съм ОК с новите правила.
Чисто теоретично. Ако забравя да си пусна фаровете и ме глобят и много ще ме е яд...

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: burningice   
Дата:   20-07-12 22:03

Разхода на гориво по някакъв начин трябва да се увеличи, по-честата смяна на акумулаторите - също, чудесна причина, в слънчева България!

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: yan   
Дата:   20-07-12 22:08

Моята кола е с дневни и автоматични, а на жена ми беше само с автоматични. Преди над 2г бях взел нейната кола и забравих да пусна фаровете. Спряха ме. Глобиха ме. Макар и да бе справедливо, пак си ме беше яд. Имах изграден навик, че карам на дневни, но не отчетох, че колата, която карам не е с дневни. Все пак грешката си беше моя и си платих.

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: IvoZafirov   
Дата:   20-07-12 22:13

Автор: slivenski
Дата: 20-07-12 21:05

кои знаци са "ненужни"? [smilie8]

--------------------------------------------------------------
Веднага ти давам пример! Входа на София от към Ботевградско.
Табела на която пише София респективно ограничението е 50 км/ч по закон. Намаляш на 50. След 300 м, точно след като почва "цивилизацията" има знак 60 км/ч. Питам аз за чий хуй трябва за 300 м да намаляш до 50 и после да вдигат ограничението.

Цариградско. Влизаш по магистралата. Караш с 120. Стигаш табела "София" и ограничението става 60. Минаваш край караулката (която вече я няма) и след 500 м ограничението пада на 50. Точно пред Враня. Никой не знае защо...

След още 400-500 м, при положение, че пътя по никакъв начин не се е променил освен, че влизаш в "цивилизацията" изведнъж ограничението става 80!

Айде някой да ми обясни тая полицейска логика щото аз трудно я вдявам. На края на София ограничават до 50, а в центъра на града вдигат до 80.

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: slivenski   
Дата:   20-07-12 22:19

Автор: IvoZafirov
Дата: 20-07-12 22:13

Автор: slivenski
Дата: 20-07-12 21:05

кои знаци са "ненужни"?

--------------------------------------------------------------
Веднага ти давам пример! Входа на София от към Ботевградско.
Табела на която пише София респективно ограничението е 50 км/ч по закон. Намаляш на 50. След 300 м, точно след като почва "цивилизацията" има знак 60 км/ч. Питам аз за чий хуй трябва за 300 м да намаляш до 50 и после да вдигат ограничението.

Цариградско. Влизаш по магистралата. Караш с 120. Стигаш табела "София" и ограничението става 60. Минаваш край караулката (която вече я няма) и след 500 м ограничението пада на 50. Точно пред Враня. Никой не знае защо...

След още 400-500 м, при положение, че пътя по никакъв начин не се е променил освен, че влизаш в "цивилизацията" изведнъж ограничението става 80!


---------------------------------------

За Ботевградско не се сещам за какво ми говориш, но за Цариградско веднага ти обяснявам:

Пред Враня има светофар, кръстовище и два изхода - единият е на резиденцията, а вторият е някакъв портал на казармите на жандармерията отстреща, ако не се лъжа.

После става 80, защото в София, със специална наредба, по някои пътни артерии в града, отговарящи на определени условия, е разрешена по-висока скорост. Такива са Цариградско, България, Околовръстното и още няколко... [beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: Antonio_V   
Дата:   20-07-12 22:21

Ако това решение ще спаси дори и един човешки живот, съм съгласен за фаровете. Но в момента има далеч по-сериозни предпоставки за катастрофи, така че съм скептик за положителен ефект от подобна поправка, дано не съм прав...

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: IvoZafirov   
Дата:   20-07-12 22:26

Абе.... [smilie8] Знам ги тия работи ама тъпо е измислено.


Друг пример - Стара Загора посока Бургас. 2-3 километра път с мантинела и с по две ленти има ограничение 60. А е извън града.

Не, че аз съм се разбързал ама за чий хуй са го направили туй широкото, че и с мантинела и плеснали ограничение 60?


Друга недомислица. Околовръстното на Майнатаун. Няма светофари на пресечките за Марково, Куклен и още 2-3 села, а трафика е доста засилен понякога. И съм се нагледал на катастрофи там. В час пик, когато хората се опитват да преминат през околовръстното, а по него има колона е кошмар.

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: yan   
Дата:   20-07-12 22:42

и т.н и т.н.

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: CanoniO   
Дата:   20-07-12 22:51

И аз мог ти кажа ве сливенски...
Караш във варненско по двулентов път, и изведнъж знак 30[smilie10] Що 30? Ми щото като ремонтирали пътя го сложили, после му поставили чувал, ама чувала се скъсал...

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: guesswho   
Дата:   20-07-12 22:52

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: asahi   
Дата:   20-07-12 23:04

Сливенски, ограничението 50км/ч на Ботевградско е заради пешеходната пътека на 50м след знака.

Малоумните 60-ки извън града са преди отбивките за да може единият поток безопасно да се отклони от главния път, а другия безопасно да се включи в него. Я си представи, че си перкаш с 90 (100, 120) по главния, а аз набия спирачки пред теб, за да взема завоя към отбивката с 30. Ти ще намалиш, ама този след теб ще скъси опасно дистанцията, а този зад него ще я скъси фатално. Или в обратната ситуация - излизам с 30 и започвам да ускорявам, а колоната с 90 ме застига. Същата ситуация.

Това, че не разбирате значението на някой пътен знак или ограничение, не го прави малоумен. Не е и задължително да го разбирате - само го спазвайте.

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: IvoZafirov   
Дата:   20-07-12 23:07

Аз за знаците много мога да приказвам щото при 30-35 хил. годишно основно извънградско вече наизуст ги знам.

преди 3 години "автомагистрала" Марица. Заради грешно (или умишлено?)сложени табели ми писаха акт ченгелите на Свиленград, че съм влязъл в затворено... Ма излизах на почивка и желанието ми да ги разнеса из медиите бързо премина в размазване на плажа и пиене на узо. [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: Androdim   
Дата:   20-07-12 23:14

От 20 години карам все на фарове, направил съм ги да се палят автоматично от 3. Дори да ми харчи повече и да се налага да сменям по-често акумулатор (не съм сменял от 4 години), мисля че е по-добре да ме виждат на по-голяма дистанция през деня.

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: bez   
Дата:   20-07-12 23:47

написа:

> Въпрос за asahi. Кое е вярното? 1 или 2
>
> 1 При ППХ над някакви обороти
> съвременните автомобили спират
> подаването на гориво към
> цилиндрите. Това си е чиста
> икономия.
>
> 2 При ППХ ПОД някакви обороти
> съвременните автомобили спират
> подаването на гориво към
> цилиндрите. Това си е чиста
> икономия.
>
> [beer]
Асахи си го е написал правилно. Естествено, че първото е вярно. Макар, че малко се е омотал в понятията максимален въртящ момент и мощност.
[beer]
Аз от години си карам с включени фарове, непрекъснато. Единствения недостатък е че в лятно време фаровете с лампи нажежаема жичка нагряват много рефлектора и той помътнява. Вярно, става за две-три години, но определено има разлика през нощта в сравнение с нов фар. Може би ще сложа допълнителни дневни светлини. Друго, което забелязвам - в слънчево време, ефекта от светлини има смисъл ако се кара на дълги извънградско. Тогава, наистина автомобила се забелязва отдалеч и много отчетливо. Късите, определено слабеят в такива условия. Иначе доста хора имат вредния навик да не пускат светлини на смрачаване, при дъжд, сняг, мъгла и т.н с идеята, че те си виждат.
И малко извън темата - също толкова не знаят предназначението на задната светлина за мъгла и ти вадят очите, когато караш зад тях в града. Същото се отнася и за предните светлини за мъгла - качва се в колата и пуска всичко дето има крушка отпред все едно пътя е космос. Да не споменавам колко хора са заболи ксенон на рефлекторни фарове без леща (нерегулирани през последните 10 години) и осветяват освен и пътя и съзвездията на небето. Срещу тях най-добре се кара с маска за заваряване.
[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: asahi   
Дата:   20-07-12 23:58

Сори, пропуснал съм въпроса на kgm. Колегата по-горе е отговорил.

Нарочно съм обединил двете х-ки за мощност и въртящ момент, защото 95% от водачите не ги различават, а и максималните стойности не са много раздалечени. Може би изключение прави онази Шкода не знам коя си, дето имаше макс. мощност на малолитражния си мотор при 5400 оборота, но в каталога изглеждаше ноо яка [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: CyberGene   
Дата:   21-07-12 00:10

Аз имам постоянен максимален въртящ момент между 1500-4500 оборота и постоянна максимална мощност между 4500-6200 оборота. Кога да превключвам предавката?

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: mopt   
Дата:   21-07-12 00:25

Когато двигателя стане шумен ...

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: asahi   
Дата:   21-07-12 00:26

Ръгаш на втора и в града нема превключваш [cool]

Тези равни криви къде си ги гледал?

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: CyberGene   
Дата:   21-07-12 00:26

Не се чува нищо, не се усеща - има два балансиращи вала, стоманен блок, само стрелката като отиде на червеното почва да се връща [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: ejko   
Дата:   21-07-12 00:32

На 3500 оборота да сменям скорост...!??!?! Това не е ли много? 3500 ми е към 130-140 км на 5-та, май...

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: CyberGene   
Дата:   21-07-12 00:33

Сега се опитвам да намеря криви, иначе това е двигател 1.8 TSI на VW-груп, правен е от Ауди, в случая на моя Леон, стойностите за момента и мощността са по спецификации, но и при каране се усещат, това чудо където и да го ръгнеш дърпа, много съм доволен, ама си и похчрчва, та се чудя как да го карам, за да не похарчва. Засега основно с двигателна спирачка го правя икономичен на градско и превключвайки на около 2к. Ама на теория не би трябвало да има значение май [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: asahi   
Дата:   21-07-12 00:50

Май всеки си чете каквото му хареса. Написал съм за малки двигатели, при ускоряване да го издухваш до по-високи обороти, не да превключвш на 2к и оборотите да падат на 1.2к и пак да набиарш в долния диапазон. Ако с 1.8 TSI това въобще не е малък двигател. На него трабва да ми се гледат истинските товарни х-ки и оттам да се правят заключения.

Ежко, да не си с дизел?

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: ejko   
Дата:   21-07-12 00:52

Ами моя не е голям- бензин 1.6- 110 коня...! Превключвам на 2500 и при превключването пада до 2000. Мислех си че така е правилно, но ако не е ще оценя съвета...

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: Djogata   
Дата:   21-07-12 00:54

Асахи, не мисля, че е най-икономично да превключваш на високи обороти. Колкото са по-високи оборотите, толкова повече енергия отива в размахване на буталата насам-натам, и в триене по цилиндрите. Ако беше толкова добре да се кара на високи обороти, нямаше да слагат пета и шеста скорост.

Между другото при повечето бензинови двигатели максималната мощност и максималният въртящ момент не са при едни и същи обороти. По-скоро максималният въртящ момент е при около 4000 оборота, докато макс. мощността е при 6000-6500. Тук трябва да добавим и, че мощността е равна на ъгловата скорост умножена по въртящият момент, тоест при еднакъв въртящ момент мощността се качва с увеличаването на оборотите, и ако при високи обороти въртящият момент не намалява чувствително, няма как мощността и въртящият момент да се случат при едни и същи обороти.

Отговори на това съобщение
 Re: Ще караме ли на фарове? Ще караме.
Автор: CyberGene   
Дата:   21-07-12 00:58

Прави ми впечатление, че фолксвагенските автоматични скоростни кутии (и по-конкретно тези с два съединителя DSG) са от малкото, да не кажа единствените автоматици, които хем харчат по-малко от ръчни скоростни кутии, хем ускоряват по-бързо за един и същ двигател. Мисля, че това е решението. Като го съчетаеш със старт-стоп, активен мениджмънт на цилиндрите с изключване на някои от тях при малко натоварване, директно можеш да си натискаш педала както намериш за добре, а колата да се оправя вместо теб с икономията на гориво [smilie24]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2 ..  8  9  10 ..  20 ..  26  27     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.