Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Има ли ватмани?
Автор: Pehata   
Дата:   06-09-08 17:18

Абе от малък ме тормозят няколко въпроса относно функционирането на трамваите.
1. За какво служи дясната ръчка на ватмана (или там както се нарича);
2. Как се сменя стрелката, без ватманът да трябва да слиза от трамвая.
3. Автоматичната смяна на стрелката само в едната посока ли е възможна или и в двете.
4. Спирачките на какъв принцип действат и защо издават такъв стържещ звук.

Еми май е това. [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Има ли ватмани?
Автор: Coincidentia   
Дата:   06-09-08 17:29

[smilie5] Браво, присъединявам се към любознателността ти! [smilie24]


Отговори на това съобщение
 Re: Има ли ватмани?
Автор: sokola   
Дата:   06-09-08 17:39

[smilie18] [smilie18] Ако Евгени Минчев има регистрация във форума веднага ще вземе отношение по темата.

Отговори на това съобщение
 Re: Има ли ватмани?
Автор: LTG   
Дата:   06-09-08 18:15

На кратко това, което знам по въпроса без да съм ватман:

1. Ръчката в дясно е ръчната спирачка на трамвая.
2. До токозахранващия проводник няколко метра преди стрелката има допълнително парче проводник. Ако трамвая мине по инерция без да има голяма консумация на ток то през тази допълнителна верига не преминава ток и стрелката остава в положението в което е. Ако трамвая мине "на газ [smilie18] ", то минава ток по тази верига и стрелката се обръща за другото направление. На стрелките, където се сливат 2 направления няма автоматика. Напоследък се навъдиха стрелки и с друг начин на управление, мъ незнам как точно.
3. виж 2
4. Спирачките на българските трамвай са дискови, управлявани чрез въздух. Има допълнителна електромагнитна спирачка, която е аварийна. Тя е точно онова клатушкащо се голямо нещо м/у 2-те колела на всяка талига. При чешките трамваи вместо механични дискови спирачки се използват двигателите, като се пускат обратен ток до момента на спирането.
[thankyou]



Публикацията е редактирана (06-09-08 18:16)

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.