Автор: Amigo
Дата: 19-07-08 01:56
Купуват яхти като банички
Баровците захвърлиха черните лимузини, возят се само в бяло
Бум на търговията с яхти отчетоха родните търговци. За миналата година оборотът от продажба на луксозните водни дворци е надхвърлил 40 млн. евро. Ръстът на продажбите е 1000% в сравнение с 2006 г., обявиха яхтсмени. Те са категорични, че тази година продават още повече лодки от всякакви модели. Купуват се като банички, твърдят търговците. Общинският съветник от Несебър Чавдар Александров например брои 9,5 млн. евро преди Нова година за легендарния луксозен модел "Азимут 105". 33-годишният бизнесмен е най-младият притежател на този вид морско бижу в света. Един от моделите, който се харчи много, е прочулият се покрай "Танцувай с мен" и "Шоуто на Слави" "Чапарал".
Цветът на лодките задължително е бял. Освен с луксозните яхти богаташите се снабдяват и с необходимите за морски разходки аксесоари - от облекло, през обувките, до изискания кетъринг.
Бялото е цветът на живота за елита през последните месеци. То е и хитът на лятото у нас, както личи по всичко. Освен при яхтите този моден закон се налага и при автомобилите. Тон на крайморската мода в бяло дадоха строителните предприемачи братя Диневи. Те първи поръчаха най-новите си автомобили да бъдат бели. Преди месец Динко Динев подкара бял "Остин Мартин DBS", а Йордан Динев се сдоби със снежнобяло "Ламборджини LP614". Стотици хотелиери и бизнесмени от строителния бранш в Слънчев бряг последваха примера им и бързо подмениха автомобилите си. Други пък просто пребоядисаха луксозните си возила в бяло. Тези, които не могат да си позволят да броят тлъстите пачки, се задоволяват с коли на старо. Те обаче също са в бяло. От крайпътните автокъщи масово се разграбват снежните автомобили, показа проверка на "Стандарт". Черните возила до миналата година бяха хит, но сега залежават, признават търговци. Най-тачени от заможните любители на високите скорости са новата модификация "BMW Х5", "Ауди Q7", "Мерцедес CL". Модата на снежните коли тръгна от елита, но бързо обхвана и обикновените хора. Първа с такава машина се появи Ирен Онтева, която още миналото лято подкара бялото "Порше" на приятеля си Давид. Най-много завист обаче събират други две дами. Евгения Банева и Маринела Арабаджиева получили като подаръци от своите съпрузи - хотелиерски босове, лимитирани джипове. Те са от серията Old Biography на най-хитовия сред холивудските звезди и родните богаташи "Рейндж Роувър". От тази модификация за целия свят са произведени само 300 бройки. Колата е цялата в бяло не само отвън, но и отвътре.
Елена Димитрова
Борис Ангелов
Мдааа, пестят хората от закуски
|
|