Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Айде пак пожар във влак
Автор: explorer   
Дата:   11-05-08 22:49

В "европейската" ни държава пак се запали спален вагон. Он ония - гедерманските, дето немците са ни ги подарили (или продали за жълти стотинки), защото в тяхната, също европейска държава, е немислимо с такива вмирисани и изгнили гробници да се превозват пътници. Феродото на спирачките бил проблема - добре, че на една пътничка и замирисало и тръгнала да буди всички по вагона, и добре че са били на гара, та полицаите на гарата са изгасили огъня с пожарогасители. Някакъв наглец от БДЖ лъжеше по телевизията, че нямало пожар, само пушек имало... но пътничка разказа, че имало пламъци.

Да се върнем обаче на Германия... защо там няма пожари? То няма и спални вагони. За какво са им: разстоянието Касел - Мюнхен (малко повече от София - Варна), влакът го взема за 3 часа и половина. И нашите уж купиха 2-3 немски влака, ама явно и релсите са ни в окаяно състояние, та се налага пътниците да дремят в миризливите "спални" вагони около 9 часа. Е, някой ще каже, билета Касел - Мюнхен е 130 евро, а София - Варна 30-тина лева, ама явно за каквото плащаш, това и получаваш, пък и заплатите на железничарите там са по няколко бона в евро.


Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: Amigo   
Дата:   11-05-08 22:51

нещо много съмнителни взеха да стават тия пожари [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: vladimir666   
Дата:   11-05-08 22:52

Кофти работа, но и там има инциденти. Има много ЖП катастрофи със загинали.
Най - много трябва да се работи върху надеждността.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: Vinsent   
Дата:   11-05-08 22:53

Стига бе, феродото не може да предизвика пожар, аре стига бомбастични новини! [smilie2]


Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: nsirakov   
Дата:   11-05-08 22:55

винс - факт е че по ТВто се оправдаха с феродо

- или е феродо и няма пожар - тоест бТВ лъжат за да станеновина ( според мен вероятно)

- или не е феродото и този дето го е казал на бтв - лъже - също вероятно..


на кой да вярвам.. баси

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: explorer   
Дата:   11-05-08 22:56

Абе нещо със спирачките бил проблема, отдолу се е запалил вагона при спирането и замирисало "на бакелит".

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: itilien   
Дата:   11-05-08 23:15

Абе място за сравнение с германия няма. Там жп мрежата е друга работа. Влаковете са друга работа. Тука такива няма да просъществуват дълго. Там влака се движи с 250 км/ч, ама и цената и тя съотвества на скоростта. Ако тука ти сложат цена софия - варна - 150 лева ще се качиш ли на тоя влак ? Пък бил той и луксозен и бърз. Ами аз няма да се кача. За да станат бързи влаковете трябва да се подмени цялата жп мрежа, барабар с машините и вагоните. Демек нова железница. Е това няма как да стане. Щото няма пари за това. А дори и да го направят, то няма да се изплати при цени на билетите, които да са по силите на българския джоб. В момента клиенти на БДЖ са главно студенти, пенсионери и хора с малък доход.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: P_A_D_D_G   
Дата:   11-05-08 23:24

Работих 3 години в Кнор Бремзе-(В технически отдел в Мünchen)най големия производител на спира4ни системи за влакове.

Това дето го разправят по тв е невъзможно....

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: Стоев   
Дата:   12-05-08 01:20

Сега остава и Горби да пусне репортажни снимки...[smilie18] [smilie18] [smilie18]


Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: IvcheTo   
Дата:   12-05-08 01:26

ами без да има паника, ама това са си терористични актове - без да се признава от държавата [smilie2] да на по-ниско ниво т други европейски държави , но е факт [smilie2]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: explorer   
Дата:   12-05-08 01:27

То с тия стари влакове, терористи не ни трябват...

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: rumenn   
Дата:   12-05-08 02:01

сичко е проволация с цел дестабилизация..предполагам че и доста по големи аварии се подготвят [smilie5] [beer] [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: IvcheTo   
Дата:   12-05-08 02:06

ами - да ги очакваме .....

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: asahi   
Дата:   12-05-08 02:07

Феродото не се е запалило, но нещо друго под вагона от онези черните и мазни работи може да се е запалило. "Миризмата на бакелит" е от смолата, която се използва в накладките.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: e-mil   
Дата:   12-05-08 09:56

Да ви се представя: шлосер-монтьор на подвижен жп състав, 4 разряд... Е, вярно преди 20 години, но не вярвам оттогава да има много промени по българските спирачки [smile]

При вагоните няма феродови накладки. По неизвестна за мен причина, накладките се наричат калодки. Иначе формата е и принципът е същият. Обаче се правят от мек метал. Влакът е тежко животно и калодките се притискат към колелата много силно и за много по-дълго време отколкото при автомобилите. Ако беше феродо, щеше да мирише на всяка гара.
Не се ползва смола в тези накладки. Просто парче метал е закачено на едно рамо, и се притиска директно към външния диаметър на колелото - същият който се търкаля по релсата.
https://photo-forum.net/static/forum/2008-05/rwfm6515.JPG
Ако имаше смола, щеше постепенно да полепва по колелото.

От двете страни на всяка двойка колела има закачени букси върху които стъпва талигата.
https://photo-forum.net/static/forum/2008-05/actc9310.JPG

В тях има ролкови лагери, които обилно се мажат с високооборотна грес. Светложълта е на цвят, а след известна употреба почернява. В буксите понякога тръгват пукнатини, или лошо са сглобени, затова греста може да изтече и лагерът да се загрее силно. По гарите сте виждали така наречените ревизори, които минават по дължина на влака, с дълги чукове почукват гривната на колелото. По звука се познава да не е тръгнала да се откача и с пръстче проверяват да не са загрети буксите.

Талигите на пътническите влакове са малко по-сложни, в смисъл че трябва да возят по-меко, но принципното устройство на всички традиционни влакове по света е същото.

Ако греша в описанието, то значи прогресът неминуемо е застигнал България и моля да извините моята неинформираност за нашите славни железници, които освен превоз вече предлагат и зрелища. [smile]



Публикацията е редактирана (12-05-08 10:00)

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: Todd   
Дата:   12-05-08 10:44

Верно е че няма феродо във влака !!! Ако има то ще струва повече от вагона - как се спира туй чудо с онова феродо де се пали ???? Никак !!!

Ако има то трябва да е от Ф1 .Значи нема !!!

Възможно е да се е запалила греста или маншона на пневматичната мембрана ...все пак бая искри са при спирането желязо в желязо .Малко ли ниви са изгорели така ...[smilie19]

Но БТВ си направиха новина според мен ...пушело , ми ще пуши разбира се .Да не си у вас в хола .[smilie23]

[smilie7]



Публикацията е редактирана (12-05-08 10:45)

Отговори на това съобщение
 Re: Айде пак пожар във влак
Автор: alsash   
Дата:   12-05-08 12:38

стари са пресъхнали са и лесно се палят тези вагони [smilie7]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.