Автор: n1x0n
Дата: 08-04-08 10:36
Добре, да почнем с номерацията:
1. атинския модел с четни/нечетни номера
2. Да се разчистят булевардите от контейнери и паркирали автомобили.
3. Да се въведе глоба "възпрепятстване на движението" 50 лв. с фиш към общината.
4. Натоварените кръстовища да се дублират с тунели за директно преминаване в най-натоварените направления - като в Брюксел например.
5. Камери на спирките на градския транспорт и глоби за паркираните там автомобили и таксита.
6. От години се говори за синхронизация на светофарите, с цел зелена вълна. Има доста ненужни светофари които създават трафик.
7. Умните глави в НС да кандисат най-накрая да гласуват закона за общинската полиция, който отлежава при тях още от времето на Софиянски.
8. На таксиметровите шофьори, маршруткаджиите и тези от градския транспорт да им се отнема лиценза и за най-дребното нарушение за поне 6 месеца, а при рецидив - завинаги.
9. Да се реконструират трамвайните релси, като се преместят от средата на платното в края му - хем ще е по-безопасно за пътниците, хем няма да се бави останалото движение на всяка спирка (пример: бул.К.Величков)
10. Винетки за влизане в предварително обявена Централна зона- свободно преминаване само на таксита, градски транспорт, маршрутки и специализирани- Така кварталните 18-годишни тарикати ще спрат да се събират с колите си и да се въртят като гламави из центъра, за да си покажат новото Ауди 80.
11. Изключително стриктен контрол върху колите - Техническия преглед да се извършва от подбрани Авто-сервизи...или дори всички, както досега, но за кола, която не покрива изискванията, но пусната от сервиза да се налагат Адски глоби.
Така поне 25-30 %от сега движещите се коли в София ще бъдат спрени от движение автоматично...
12. Подземни паркинги, във всеки квартал. в зависимост от броя на жителите - повече от един. залагане като изискване към новостроящите се сгради - достатъчно паркоместа - и за гости - пак подземни
13. Сега така наречените платени паркинги да се намалят до минимум - само отнемат площи, които могат да бъдат превърнати в места за отдих.(глобите за неправилно паркиране - няма да решат проблема. нито четните и нечетни номера)
14. Разполагането на контейнерите да не е по (и без това тесните платна за движение)
общините да се поучат от немския опит - шпермил.
15. Разширяване на платната за движение - там където е възможно, а където не е - пренасяне на движението във въздуха.
16. Точно до красивия стадион на Байерн и до още по-красивия завод на БМВ има огромен 5 етажен БЕЗПЛАТЕН паркинг, под който спира метрото. Никой не беше луд да ходи с колата си в центъра.
17. Да направят градския транспорт редовен и удобен.
Като разберат хората, че с гр. транспорт се пътува по-бързо, а че може и да е малко от малко удобен, ще решат, че не им трябва кола, за да отидат до офиса си.
17. Да се разкарат всички коли, които:
- са спряни от движение
- са повредени и трайно "обездвижени" - катастрофирали и т.н.
18. Да се глобяват жестоко хора, които имат гаражи и не ги ползват по предназначение.
19. Да се премахнат абонаментните паркоместа за фирми/магазини в центъра. Много място стои празно през половината ден, само защото някой би могъл евентуално да дойде и паркира.
20. Да се плаща за влизането в идеалния център на коли, които не са регистрирани на адрес в идеалния център. Това до голяма степен се покрива с идеята за винетка.
21. Да се плаща за влизането в столицата. Сори, тва е малко "расистко", ама при 200 000 автомобила "гостуващи" в София дневно - не виждам защо софиянци да страдат от разбитите улици!
22. Да се направи така, че да могат велосипедистите да се движат спокойно по улиците.
23. Чудовищни глоби за движение в БУС ленти и велосипедните пътеки.
24. Всякакви сервизни, обслужващи и зареждащи тежкотоварни - Камиони, бусове и т.н. да имат определен график, както например в Германия.
25. Изграждане на естакади на големите и натоварени кръстовща.
26. Пред всяка административна сграда да има паркинг за скутери и велосипеди.
27. Повече пешеходни подлези. Респективно - по-малко пешеходни светофари.
28. Да забранят автомобилите от 7 до 10 и от 17 до 19 часа - да се движи дамо градския транспорт. Няма да има задръствания и закъснения и бусовете ще минават на по 5 мин.
Ще допълваме в хода на дискусията.
Публикацията е редактирана (08-04-08 13:40)
|
|