Автор: CyberGene
Дата: 07-08-12 22:31
Значи от една страна ситуацията е кофти, но от друга има и няколко слаби моменти в цялата работа, отговорност за които не носи Епъл пряко:
1. Намирането на билинг адрес в случая е станало с вътрешен човек. Разбира се адресът ти може и да го има някъде в нета, но това си е твоя отговорност къде си го предоставяш. То с вътрешен човек някой може да получи и доста друга твоя информация, която по принцип не би трябвало да може да има
2. Получаването на информацията относно последните 4 цифри на кредитната карта посредством блинг адреса от първа точка е станало с хакване на акаунта в Амазон, там също има слабости по сигурността очевидно.
3. Епъл съпорта не би трябвало да ти предостави възможност за ресет на паролата, ако не си отговорил на секюрити въпроса. Въпреки това служителят го е направил, престъпвайки вътрешните правила на Епъл. Донякъде отговорността лежи и върху Епъл за това, че не го е инструктирал правилно, но пък и ако се изпълняваха правилниците за сигурност на Епъл, нямаше да се получи това.
4. За проникването в джимейла му, въпросният е сам виновен, защото е ползвал навързани мейли, като тоя @me.com e бил вързан към тоя от @gmail.com и обратно, а това е силно непрепоръчително по принцип.
--------------
Случват се такива неща - и на Сони се случиха, и на Гугъл в Китай се случиха, а на Майкрософт да не говорим - те разбира се са рекордьорите за такива работи.
Публикацията е редактирана (07-08-12 22:37)
|
|