Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8     всички  напред  последна
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: valkoskr   
Дата:   22-04-12 22:38

написа:

> Това го има само при кола на газ... и
> работи в обратна посока, при
> спускане по инерция колата може да
> изгасне даже от много ниските
> обороти, но не и да държи по-високи
> от на място [smilie5]
Б случая с газта ,горивото се подава преди дросела. А когато ДВГ е инжекцион след дросела , в 2я случай може да се подаде гориво /+/ според измереното количество въздух постъпил във вс. колектор и от там оборотите да се вдигнат със малко но това само в случай ,че колата е по инерция и засмуква въздух от "маската".На газ влизащия "принудително" въздух преобеднява сместа и затова ДВГ може да загасне тук проблема се решава със завъртане на въздуховода [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: valkoskr   
Дата:   22-04-12 22:49

Относно "проблема" на boni ако на място оборотите са нормални и не се колебаят значи всичко си е ок. Ако не е така- нормиране на дросел калпата почистване на дросел клапата и след това нормиране[smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: s_dyakov   
Дата:   22-04-12 22:53

Можеш да си провериш също и дали не влиза въздух от устаряло уплътнение на всмукателния колектор. Имах такъв проблем преди време с един Акорд на който му играеха оборотите на газ на свободен ход и това се оказа.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: CyberGene   
Дата:   22-04-12 23:12

Да ти играят оборотите изобщо не е нормално според мен, дори и на стара кола. Каква кола краш, Джога, че ми стана любопитно?

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: zizero   
Дата:   22-04-12 23:19

https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/isyn6367.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/nnut6942.JPG

https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/arps8738.JPG

https://photo-forum.net/static/forum/2012-04/wvks3098.JPG

http://cs10917.userapi.com/v10917530/465/rpkRFU8EzEo.jpg

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: gorbi   
Дата:   23-04-12 08:33

пък на мен проблемът ми е - как да пусна колата по инерция, като е автоматик шгое :) Има неутрална, дето е като по инерция, ама умниците по форумите казаха да не я барам в движение... [smile] [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: ценослав   
Дата:   23-04-12 08:44

Ми капиталиститИ като не са имали средства да турнат още един педал на колата ти, така ще е. [smilie7] [smilie7] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: Djogata   
Дата:   23-04-12 08:49

CyberGene, не виждам как вариране с 50 оборота в минута ще има някакво значение.

Колата е Форд Фокус 2005, винаги си е работила така, без повреди по двигателя, който работи плавно и тихо. Просто така си е настроен двигателят.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: imitev   
Дата:   23-04-12 08:52


Даже при нова кола от магазина си има плаване на оборотите. Това е нормално.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: venny   
Дата:   23-04-12 09:33

Имал съм подобен проблем преди години, като смених бензионстанцията се оправи.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: boni   
Дата:   23-04-12 09:55

Това с падането на оборотите , когато колата спре си го изясних. Самото колебание е малко, стрелката на оборотомера се колабае леко, с макс милиметър. Реално не ми пречи и колата си върви идеално. Вероятно ми прави впечатление, защото преди 5-така на Волво имаше часовникарски точен свободен ход, но той все пак е 5 цилиндров мотор.
Единствено святкането на АБС-а на газ ще го видим при газаджиите, явно нещо не са вързали както трябва.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: tonitka   
Дата:   23-04-12 09:56

Едно лесно въпросче за начало? Когато колата ти е пусната по инерция спирането ти ли го осъществяваш с натискане на спирачката или я оставяш сама да спре?

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: ejko   
Дата:   23-04-12 10:05

не съм чел какво са писали другите, а и не разбирам от коли, но не може ли да се оправи ако почистиш дроселна клапа (или дроселова клапа, не знам как се казва)... Или там за празния ход с каквото е..., някакво моторче [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: boni   
Дата:   23-04-12 10:24

tonitka - и в двата случая е едно и също, но нали разбрахме, че това е нормално. Като спреш намалява оборотите.
Дросела е чистен и адаптиран.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: IvoZafirov   
Дата:   23-04-12 10:49

Току-що си платих данъците на бангиите.

Не мога да проумея защо за доста по-нова кола данъка е доста по-висок, а за дърта бангия, без катализатор данъка е просто смешен??

Това ако не е тъпа политика на правителството здраве му кажи..

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: Djogata   
Дата:   23-04-12 10:57

Зафиров, така е, защото на правителството хич не им дреме за екологията и разни такива дето завършват с "иЙ".

Просто се предполага, че щом имаш по-нова колица, имаш и повече парички, и следователно могат да изцицат повечко от теб. Това е и единствената цел - възможно най-много пари да се измъкнат.

Същото е май и в много други държави. Например в Дания данъкът е според кубатурата, но е смешен в сравнение с регистрационната такса, която е според пазарната цена, така че пак тези, регистриращи по-нови коли, го отнасят.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: 2nYo   
Дата:   23-04-12 11:38

[smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: ejko   
Дата:   23-04-12 12:33

Да поръчаш нова кола, да се произведе в твоя цвят и с твоите екстри е несравнимо по замърсяващо от това да караш до живот без катализатор...

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: boni   
Дата:   23-04-12 14:03

Е то зависи и от мощността на мотора. Над 100кс няма облекчения за катализатор...
Опел Тигра 1.4, 90к.с. 98-ма с катализатор е 20лв данъка.
Мерцедес Е200, 1995-та 136к.с. е 125лв

Между другото сега загледах оботорите на опелчето. Също по инерция в движение държи стабилни около 950 а на място 850. Обаче са супер стабилни не трепват.
Като гледам май на Мерцедеса ще излезе, че има някъде лек проблем по вакуумите, съмнявам се във вакуума на единия фар, сега ще го видя.

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: IvoZafirov   
Дата:   23-04-12 14:17

Е астрата ми е 105 коня, но данъка плащам на 50% т.е. 35 кинта само.

Колегата има ренде като на Асахи 115 коня и данъка му е 200 лв.


Аз никакви увъртания при регистрация не съм правил Отидох с документите попълних каквото трябваше и данъка излезе 35. Всички ми казваха, че нямало начин и предишния собственик нещо бил направил. Трябвало към 100 кинта да плащам.

Бони 850 на тиграта малко височко ми се види.. [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: ejko   
Дата:   23-04-12 14:19

boni, моята корола на място държи 600-650 оборота и играят леко понякога и волана чак потреперва... Ама е нормално за модела... Компа ги поддържа така и дори да ги пипнеш, като поработи малко и си ги коригира пак сам така. Всички короли vvt-i са така.
Та да не е някоя особеност на модела или си го проучил и това вече?!?!?

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: imitev   
Дата:   23-04-12 14:21

Астрата ти не е ли 104 коня?

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: Todd   
Дата:   23-04-12 14:23

А мойта като е 155 магарета ??? [smilie11] [smilie11] [smilie11]

[smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: boni   
Дата:   23-04-12 14:23

Иво, на око ги меря. В движение по инерция Тиграта стои 1-2мм под 1-цата на оборотомера. Като спра пада на около 5мм под единицата.
Ежко, брата на жена ми има Корола vvt-i карал съм я, не съм усетил нищо да потрепва:)

Отговори на това съобщение
 Re: Айде сега авторазбирачите една загадка:)
Автор: Todd   
Дата:   23-04-12 14:25

Не се юркайте по уредите на автомобилните табла .

Това не са измерителни а информационни уреди !!!!

Не се пулете толкоз в тях ....

[smilie5] [smilie5] [smilie5]


Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7  8     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.