Автор: batonga
Дата: 15-04-12 12:01
Точно това е. Голяма мощност+висок център на тежестта+изкуствената сигурност която ти дават електронните системи и доброто обезшумяване, както и симпатиите на женският пол към SUV-a, като "сигурна" семейна кола... и всички предпоставки са налице. Да не говорим че жена зад волана на автомобил с габаритите на малък/среден камион в града е просто гротескно.
Djogata написа:
> За SUV-тата не бих казал, че са
> непрактични - по-високи са, което
> прави по-лесно влизането и
> излизането от тях, също е по-лесно
> и качването и свалянето на багаж.
> И видимостта е по-добра, пък и с
> големите гуми по-малко се усещат
> дупките. Е, горят повече,
> по-нестабилни са в завоите и се
> паркират по-трудно заради
> габаритите, но това си е въпрос на
> нужди и възможности.
Djogata
За влизане/излизане -ок, ама багаж Какъв багаж като багажниците им са по-малки от на обикновените леки коли... или се има предвид да намяташ покупките из задните седалки. Писах че са непрактични, защото за мен нямат приложение. Големи са за града, а не можеш да ги товариш с багаж, крайно неуместни са за офроуд, нестабилни (както вече споменахме) в завои, което на дълъг път може да е напрягащо, изключително чупливи със скъпи части, тежки с голям разход и скъпи консумативи. И какво остана - може би комфорта на един SUV е единствено в това да караш по права линия на магистралата (където единственият минус е че заслепяваш хората с обикновени коли, тъй като SUV-a е единственото МПС с фарове високо горе, на равнището на очите на седящия в лекия автомобил водач насреща), т.е. може би има смисъл в Америка да караш SUV, но при нашите "безкрайни" магистрали едва ли има почва този автомобил у нас. И все пак са на всеки ъгъл
И само за гумите да спомена - при висок център на тежестта, широките гуми не компенсират нищо. При рязък завой лично аз бих предпочел да занеса и с дрифт да се опитам да излезна от завоя, отколкото да се преобърна по таван заради доброто сцепление на широките ми гуми.
Публикацията е редактирана (15-04-12 12:19)
|
|