Автор: PolarBear
Дата: 17-04-12 15:26
Тази тема бързо се изроди...и не е чудно, все пак изискваше познания по техническа механика, а тя не е от гимназиалната програма. И изби в посока "ДСЛР или безогледалка".
Колата е инструмент за постигане на определен резултат. Също като фотоапарата. И също като при фотоапаратите, избираш според търсения резултат.
На някого се струвало странно да ползваш кросоувър. Върви обяснявай на интериорен фотограф за какво ти е 400 мм обектив...
Кросоувърите 4х4 с постоянно задвижване на двата моста и променливо разпределение на въртящия момент между тях според условията за повечето хора не са необходими, но за немалко пък са чудесен компромис. Високи, широки, обемни, удобни, идеални за лоши пътни условия, а в извънредни ситуации дори и с някакви малки възможности извън пътя. Това са коли за път, бил той и почвен, тревясал и локвест, каменлив, като същевременно силата им остава асфалтът. Това са коли често свързани със специфична работа/професия (напр. строителство, надзор, геодезия) така и с хобита - стават за всички, освен за ловци и офроудъри. И както е известно - удоволствието няма цена.
Доскоро работех за, а и сега често със фирма, чийто главен офис е в Гренобъл, град в който джипове и кросоувъри са на практика забранени. И когато колегите ме виждат тук с такова животно, често си позволяват по някой въпрос, понякога с искрено любопитство, понякога с ирония или леко назидателен тон. В такъв случай им отговарям, че това е втората ми кола (истина е) и ми е необходима, защото съм скиор и пейзажен фотограф. Млъкват като по...парени.
Публикацията е редактирана (17-04-12 15:30)
|
|