Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви

Теми - форум: Клубен живот
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 " Бисерите " в училище
Автор: k_p   
Дата:   18-12-11 14:15

[smile] Разбирайте буквално заглавието на темата.
За мен такъв"бисер"е методът" Брейн сторминг" или "Мозъчна атака"
В 11 клас по един от специализираните предмети,учителката го разясни по следния начин:
Необратим световен катаклизъм на Земята!Всички ще загинат!Има обаче един балон с кош,който може да побере ограничен брой хора,които ще се спасят!Задачата ни беше да се качим на балона!

И се почва-Аз съм собственикът на балона.Друг-аз съм най-добрият лекар!Трети се усеща и казва-Аз съм Айнщайн!
Учителката обобщава на дъската-Здравеопазване,Науки,Образование и т.н
Накрая ние изброихме всичко за което се сетихме.Учителката нали е тарикатка ни довърши със следното:Аз съм 3 годишно дете,ще ме вземете ли на балона?
Така набързо ни пренареди ценностите и ни накара нас,тогавашните луди тинейджъри да се замислим за някои важни неща.
Давайте вашите "бисери" под каквато си искате форма.
[smile] Темата не е сериозна и с възпитателен характер,не подценявам интелигентността на нито един от пишещите в този форум!
[smile] Желателни са всякакви "хрумки",спам и т.н.[smile] [beer]
Може да стане веселяшка тема![smile] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: " Бисерите " в училище
Автор: мара   
Дата:   18-12-11 14:24

е, махни кавичките тогава [smile]