Автор: ivo_pld
Дата: 10-11-11 17:32
Айде да споделя една несгода.Миналата седмица изпратих едно писмо в,което имаше малко снимки,което получателя все още не е получил.Обаждам се аз на местния централен офис на пощите и ги питам какво става.При което те ми отговарят,че тяхната работа е да изпратят писмото,а колегите им,които трябва да го доставят си е тяхна работа.При което аз вече ядосан разбира се тръгвам да се карам под пред текст,че в крайна сметка са едно,както и че колегите им пък казват,че не са получавали нищо и в този случай,кой поема отговорност.Те ми излизат с пред текст,след като писмото е било важно за мен,защо не съм го пуснал препоръчано,на което аз отговарям,че аз вече съм си платил веднъж за това писмото да стигне до получателя,а на практика не е доставено.Тогава се опитаха да си измият ръцете с предположението,че при обикновена поръчка писмото може да е доставено,но някой не доброжелателен съсед а го е взел.Аз им отговарям че пощата се заключва,както им напомням,че техните колеги са казали,че нищо не е пристигало на името на този получател.Следващата стъпка,която предприемат е да прехвърлят топката и да ми пробутат телефона на колегите им,които събират пощата,на което аз задавам,въпроса,какво ще ми кажат те по различно?Че те са го изпратили и т.н.Служителката тръгна да ми се сепва,че била на каса и че чакали много хора и т.н. докато успее да ме накара да се вбеся и да затворя телефона.Какво мислите имам ли право да ида и да им се заяда утре на място здраво,защото в крайна сметка аз съм с платил за нещо,което не е направено или грешката е в моя телевизор.За капак се опитаха да ми кажат,че вината е моя за дето съм ги избрал,защото по пощата се били пращали най-много картички,а не важни документи.
|
|