Автор: diandimov
Дата: 08-07-11 05:41
Просто съм бесен!
Стойте далеч от EPSON!
Преди 2 години си взех ей ТОЗИ принтер, беше над 300 долара.
Взех го защото можеше да принти на CD.
Не го ползвам често. През цялото време да съм принтирал 2-3 пакета хартия най- много, и няколко диска.
И изведнъж спира да работи и ми дава съобщение, че ink падовете били изхабени, и трябвало за се носи в сервиз за смяна!!!
И пише така: тази смяна струва почти колкото принтера, затова ви препоръчваме да си купите направо нов принтер!
Може да се смени и в не - фирмен сервиз, но после трябва да се изтегли софтуер който да нулира броячите, иначе не тръгва принтера.
Не съм сменял падовете разбира се, понеже наистина нищо им няма. Не текат, работят си.
Не са ползвани почти!
Взех activation key за програмата, дето трябва да ми ресетне принтера.
Свалих и програмата, но докато се свърже със сървъра на SEIKO имах 2 часа кликане и error, нонстоп!
По някаква случайност стана, въведох серийни номера и кодове, и то каза че е ресетнат принтера.
И след 3 минути - ПАК същото съобщение - падовете са свършили. И не работи!
Това е нещо НЕВЕРОЯТНО, казвам ви!
Няма такива боклуци!
Разбирам да са свършили падовете наистина, но не са! Горе имам един HP принтер, вече 7 години си бачка.
Не съм го ползвал почти, ами ако беше в офис или ако го ползвах повече? Щеше да ми даде че падовете са за смяна на втория месец!
И понеже сервиза е скъп, да си купя направо нов принтер!
Може да кажете че съм прост, но не пожелавам на никого да преживее това.
Стойте далеч от EPSON!
Бих се радвал ако фалират тези отрепки.
Мислех че правят добри принтери, а то...
Писах им на customer съпорта, да видим.
Ще пиша и на B&H, откъдето взех принтера.
Въпреки че е отдавна, ще настоявам за компенсация, защото са ми продали боклук.
Никъде не се казваше като го взимах, че трябва да си купувам нов след принтирането на 2-3 пакета хартия!
|
|