Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Клъстер как се прави?
Автор: tycoon   
Дата:   08-03-11 18:37

Реших, че ми е бавна конфигурацията за обработка на видео и се сетих за възможността да се направи клъстер от няколко компютъра.

Sony Vegas да речем има ли шанс?

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: tycoon   
Дата:   08-03-11 18:37

И най-вече как се прави?[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: n1x0n   
Дата:   08-03-11 18:42

За Vegas...

It doesn't cluster in the computer sense of failover and shared computing resources, but it does have the capability to netrender to a render farm. The video is divided into segments, and different segments are sent to different computers for rendering. There are certain caveats on using network rendering - all machines in the network have to be cofigured with the same plugins and codecs, it works best with non-temporal codec such as DV or uncompressed video, and isn't very good with mpeg or Divx/Xvid type output - and under the right circumstances can save render time. Given the overheads and caveats, this reallt suits a large farm - 100+ machines, and is of limited use if only a few machines (2 - 3 or so) are involved. This is because the overheads outway the benefits in this case.

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: tycoon   
Дата:   08-03-11 22:33

Къде ме хвърли...

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: bobihot   
Дата:   08-03-11 22:46

Сега го наричат облак, като е за сметки. Клъстер обикновено е за файлови системи.
Сети Ат Хоме го бяха измислили, или приложили първи, поне по мои спомени. Навремето се падаха малко компютри на глава от населението и се правеха 1 да обслужва много народ (терминали). сега е обратното- падат се много компютри на човек, повечето не се използват повече от 1-10% (при писане на текст, интернет) да не говорим за спящият режим и идеята е да си разпределят сметките в незаетото времеделение. Даже по-преди това май имаше номер С компилатора да разхвърля компилациите не модулите из мрежата, че да смогне.. (аз затова не го ползвам почти :)
Пиши, ако имаш успехи![beer] [shtrak] [thankyou]

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: fff   
Дата:   08-03-11 23:17

В случая човека се интересува точно от клъстер и реализацията пряко зависи от възможностите на даденото приложение.
Да навържеш 5 машини и да ги накараш да рендерират заедно и да кажеш, че имаш Облак е неточно.

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: tycoon   
Дата:   08-03-11 23:45

Какво приложение мога да ползвам за целта?

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: CTEHATA   
Дата:   08-03-11 23:47

Човече, определено трябва да дадеш доооста повече инфо :)

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: danvan16   
Дата:   08-03-11 23:48

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: CTEHATA   
Дата:   09-03-11 00:24

Е сега ме застреля. Не ми се чете по това време, ама как с HA ще решиш проблема с редакция на видео?

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: n1x0n   
Дата:   09-03-11 01:15

Ти не решаваш проблема с редакцията, а единствено със смятането... пък в английският текст горе, е обяснено защо няма смисъл да се прави с малко машини.

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: CTEHATA   
Дата:   09-03-11 01:41

>Ти не решаваш проблема с редакцията, а единствено със смятането...
Е, то щом е КОМПютър, значи за смятане говорим.
>пък в английският текст горе, е обяснено защо няма смисъл да се прави с малко машини.
А в английския текст става дума за конкретната имплементация. Няма фундаментален проблем, който да пречи да има разпаралелване на линейно видео редактиране. Много от задачите могат да се представят като серия независими операции върху части от файла, което е перфектна предпоставка за паралелизъм.
Все пак HA системите по-скоро разпаралелват добре операции по четене, а не по промяна. Но може би изтървам нещо.

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: gbdesign   
Дата:   09-03-11 02:27

За Vegas и подобни приложения върху мултикомпютърна платформа - ЗАБРАВИ!
Това което ти трябва е многопроцесорна система, но ще ти се хване доста солено. Също добър вариант е платка за хардуерно смятане на видеото. Не ми е ясно какви чудеса от храброст ще правиш, щото едночасово предаване го рендвах в MPG2 за по-малко от час и то със стара кочина 2х2400 Ghz. като върху цялото предаване има шарен каш /PSD/....тоест няма и секунда, чисто видео. Една двупроцесорна система с 2 четриядрени Xeon-а ще ти бачка по-бързо от 20 обикновенни кочини, взети заедно. Но ако наистина се нуждаеш от сложна обработка на многослойно видео в RT, по-добре си вземи хардуерна платка и не се занимавай с глупости. Съвременните софтуери за виртуализация под Уиндоус, се справят по-добре с много виртуални компютъра, върху един хардуерен, а не обратното.

Отговори на това съобщение
 Re: Клъстер как се прави?
Автор: langel   
Дата:   09-03-11 10:54

Търси статии за Network Rendering / Network farm / Render farm

Не ползвам Vegas, но доколкото видях поддържа network rendering.

Казват, че 4 ядрен процесор се справя по-бързо с рендъринга от ферма от 4 двуядрени машини.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.