Рекламирайте тук
ЗатвориРеклама в секции форуми и базар
Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.
За стандартната ценова листа и условия изпратете запитване до webmaster@photo-forum.net.
Масово хората в България се възмущават от условията на ползване на тарифни планове и почти невъзможността да прекратиш договора си, без да ти бъде поднесена стабилна сума, заради самоподновил се договор. В цял свят хората говорят на достъпни и изгодни тарифи освен у нас, където операторите действат още неетично и непрофесионално. Потребителит имат права и е редно те да се спазват, затова и обществеността е нужно да се намеси, за да се спре това своеволие.
Сборен пункт пред храм-паметник "Александър Невски". Изразете подкрепата си като изпратите ИЗЛЕЗЛИ от употреба СИМ-карти на адрес: СОФИЯ 1517 П.К. 15
Желанията на милионите клиенти на Мтел, Глобул и Виваком са :
1. Отмяна на неравноправните клаузи в Общите Условия.
2. Край на нежеланите съобщения (СПАМ).
3. Край на автоматичното преподписване на договорите, принудителна продажба на услуги и искането на неустойки за недоставени услуги.
4.Край на дискриминацията на съществуващите потребители за сметка на новите.
С вх.N 4900-1285/28-12-10 , протеста е регистриран в Столична Община.
От AT&T ми бяха пратили писмо, че разговорите мобилен-мобилен до България ще са по- скъпи отколкото моя оператор иска, защото местните БГ оператори товарят цената допълнително.
По празниците имах наколко недълги извънредни разговора с роднини и приятели в България, и сметката ми беше с 60 долара по- голяма! Баси обирджиите!
Глобул и вивател като им кажеш да не ти пращат спамаджийски съобщения и ти казват - гледай си работата. В договора ти пише че ще ти пращаме.
Мтел се извиняват и те слагат в някакъв черен списик и известно време не ти пращат. Бях ги свел до 1-2 в годината при което им се развиквам по телефона и пак спират. Посления път (преди 2 месеца) ми пращаха по 1 седмично. Да съм си купел домашен телефон. На 3-тото им казах, че искам по 20 лева за всеки СМС който получа и искам да знам името на човека който е виновен аз да получавам съобщения въпреки, че съм в черния списък. Те ми заявиха, че той компютъра бил виновен. Аз пък им казах, че не е компютъра щото на компютъра не му дреме аз дали ще си купя домашен телефон како те ми ракламират и искам името на некадърния системен администратор или програмист по чиято грешка аз продължавам да бъда спамен. Искам да заведа гражданско дело срещу него за тормоз и настоявам освен да ми се заплати по 20 лв на получен рекламен СМС да ми се даде името на виновника плюс протокола от върешната проверка по случая. На втория по голям скандал дето им вдигнах по телефона си размърдаха гъзовете и спряха.
Но, с голямо НО сметките ми са толкова надписани, че и аз се чудя как с 4-5 разговора месечно (щото имам безплатен служебен телефон) успявам да навъртя 120 лева сметка...
Те ти го пишат в разпечатката пък върви доказвал после, че не си приказвал.
Тази година получих предложение за истинска награда от Хенди - безплатна карта с предплатени 10 лв и хубав номер - в някаква Коледна томбола са ми изтеглили номера.
Докато си намеря картата на Хенди промоцията изтече!
надписана сметка до сега не съм имал... а имам карти от 3 те оператора...
но ми стана смешно оня ден...
получавам спамче от вивасоц
бла бла ние ще ви напомняме именните дни през цялата година сакън да не забравите да честитите на някой.... само върнете БЕЗПЛАТНО (дума) на някъв номер и си в джаза....
викам айде д видя какво ще стане....
връщам... след 5 мин
зън зън нов смс
чета честито вие влязохте в системата за да потвърдите участието си изпратете ДА и за всеки имен ден ще получавате срещу 15 стинки смс че днес е тоя и тоя ден....
вдигам телефона щот имах настроение и викам абе кауньи нал беше безплатно бе...
ми... то е безплатно само да влезеш в системата...
аз от своя страна... и кво сега да вземем да се съдим за подвеждаща реклама а?
там девойката почна да мънка нещо и аз и затворих
кат се замисля, че наща църквичка всеки ден докарва някой именник... това са си 300 смс са на година... скромно
Аде при Мтел може да си спреш автоматично подновения договор с цената на малко време и нерви, я кажете при прехвалените вивацом и глобул как ще стане тая работа?
Винсент, за Мтел се обаждаш на *88 и ти казват един кратък номер, на който пращаш СМС STOP безплатно.
При М-клас, клиентите, Джъмбо, шефът ти или консултатнта по сделката се е сетил да отбележи махането на спамаджийски СМС-и в параметрите на договора. Ако не се е сетил - по ръчната метода.