Автор: terminator
Дата: 12-06-10 17:56
Прав си Асахи, но Лумикс също, даже повече. По принцип основната работа на всеки оператор е да идентифицира кой номер (карта) къде е и да е готов винаги да осъществи връзка с него. Това е основната част от услугата която предлага. Мисля че съответния оператор си е направил добре сметката дали не е на загуба, ако за даден период от време не изисква такса, а в същото поддържа номера. И при положение че две години там е имало 12лв. неизползвани, явно МТел се е възползвал многократно от тях, нали. Но някак си е нагло изведнъж да изчезнат едни "мижави" 12лв. щото виждаш ли обикновения потребител не си бил дочел договора
И после най-безцеремонно да заявят: виждаш ли, дай сега тук още едни пари да ти възстановим същия номер, после плати тук пак едни нови хх лв. да си стоят по сметката, пък като забравиш след година-две, пак ще ти изиграем същата постновка. Еми, не се прави така. Лошото е че и трите мобилни оператора са така. И както по-горе някой каза: "като не ви харесва - не ползвайте" - не е това решение на проблема. Друга алтернатива някаква да има на пазара? Няма! Е точно на това разчитат операторите, затова и договорите и тарифните им планове толкова толкова си приличат и като цени и като условия. А иначе имало конкуренция, да бе.
... не ми се пише повече, ще обобщя с края на онзи виц: "... и на вас да ви *** майката ..."
Айде със здраве
|
|