Автор: mitadoc
Дата: 07-04-10 17:40
Сега...първо кажи за какво ти е тази кола-за ровене из калищата;за мъкнене на цялото семейство и междудругото ако се скофти времето;за гъзария,щото винаги си искал "джип" или просто те кефи марката Ровър и си супер индивидуалист?
Да се върнем назад преди 13-14 години-тогава СУВ сегментът го нямаше-имаше истински тромави и скъпи високо проходими автомобили,които харчеха много,трудно се паркираха,горяха много бензин или бяха с калпав дизел,трудна и сравнително скъпа подръжка.Още ги има-Ланд Ровър Дискавъри,Тойота Ландкрузер,Нисан Патрол,Митсубиши Паджеро,Джийп Гранд/Чероки,Мерцедес Г-Класа,Исузу Трупър,Опел Монтерей,Опел Фронтера,Лада Нива,Ланд Ровър Дефендър и т.н.-все автомобили с рама и окачване,закачено за нея и кацнала отгоре каросерия-нещо много здраво и надеждно,но и тежко и скъпо за поддръжка...
Тогава Тойота разбунва духовете и пуска РАВ4 ,който е първият сув(Според АутоБилд).Вече има приемлив високо проходим автомобил,който да досатви 4 по 4 удоволствие на ниска цена.Веднага се нарояват и други такива автомобили-Субару Форестър,Митсубиши Аутлендър,Хонда ЦРВ,Фолксваген Тигуан,БМВ Хикс 3 и 1,Ауди Кю 5 и 7 и т.н...
НО,има едно голямо НО-всички тези са вдигнати комбита-нямат отдолу здрава рама,а са със самоносеща каросерия-това прави производството им по-евтино,подръжката по-приемлива,теглото -по-малко,но и се скапват по-бързо при каране в тежък терен.Тоест не са истински високо проходими автомобили.
Кажи какво търсиш и за какви пари става въпрос и мисля,че можеш да получиш доста по-смислени отговори и то не само от мен.Защото иначе си говорим само дали ни кефи отвън и вътре и най-накрая ако нещо не си доволен или прецакан-това ще си само ти,защото ти ще плащаш в автокъщата...И инвестирай 3-4 лв в АутоБилд 4по4 и разгледай употребяваните модели там и слабостите им.Успех!
|
|