Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: kkkolelo   
Дата:   29-12-09 19:45

Нерядко [smilie3] в зоната се развиват конструктивно и задълбочено теми по практични въпроси от ежедневието. Намислил съм при възможност да премина от Форд TDI на TDCi. Чувам и мнения, че новите модели (TDCi) били с по малък ресурс на двигателя от TDI (фокуса = 150 000, мондеото = 250 000 км), по капризни и скъпи за подръжка (дюзи и т.н.) Може и сравнения с бензинови двигатели, както и аналогичните дизели на др. марки (TD, HDI ...) Предварително благодаря за вашите мнения, опит, информация ...

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: samara   
Дата:   29-12-09 19:56

... аз съм на CDTI [smilie8] ... дърпа страхотно, кой го е грижа колко ще изкара, нали ще го сменя дотогава [ezik] ... а иначе верно, малък обем и висока мощност, няма какво да е друго освен намален ресурс, физика [smilie24] [smilie5] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: tofo   
Дата:   29-12-09 19:57

Всички коли са сметнати при правилна поддръжка двигателят и ламарината да се скапят горе -долу едновременно. По-нататъчната реанимация само мъчи собственика. Въпросът опира до по-лесна и евтина поддръжка.[beer]


Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: samara   
Дата:   29-12-09 20:03

... абе колата е повече кеф и по-малко икономика, не го ли разбрахте вече [ezik]... тя така е измислена изначално [smilie24] [smilie5]
... големи сметки, голямо чудо [smilie8] ...за един глупав Форд [ezik] [smilie18] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: agop4o   
Дата:   29-12-09 20:32

ако те притесняват парите интересувай се не само от двигателя.съединителя на съвремените комонрейли също е доста скъп/1500-2000лв/. искат хубава нафта.от малко кубатура вадят голяма мощност.и що да ти ги правят да издържат 250000 като може след 150000 да си купиш нова кола[smilie5] .кой ще купува новите модели.няма тдци няма hdi няма cdti развали ли се всяко посещение в сервиза е свързано с викане и псуване на няколко езика[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: юнга   
Дата:   29-12-09 21:34

Като чета как се развиват нещата, май за електромотори и батерии трябва да се питаме.
В Аутобилд излезе статия за Тойота Приус, която при тестване в София е дала 3,7л на градско.
Произведените коли с автоматични кутии през 2012г щели да бъдат с 50% повече от ръчките.
Дизелите започват да отстъпват и на запад се отдръпнаха малко от тях според статистиката.
Светът върви в друга посока, но как да дадеш 58000 за Приус, тук, на тази географска ширина?

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: agop4o   
Дата:   29-12-09 21:38

3.7 в града а навън да не си мислите че разхода е малък[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: cameraman   
Дата:   29-12-09 22:04

Абе вие майтап си правите.... Това да не са някогашните Москвичи, дето трудно стигаха до 100000 километра без основен ремонт и беше кладическа гледка да видиш двигател със свалена глава на терасата на олющена панелка... За сегашните коли е много важно да не се втеляваш/да не търсиш дявола, когато няма проблем/ и да ползваш по предназначение- да караш повече, отколкото да лежиш отдолу..... Всичко останало са празни приказки....[thankyou]

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: asahi   
Дата:   29-12-09 22:15

След Новогодишния Фотофорумски Купон се качих на едно такси - Клио Символ. Карам такива като служебни. Пича беше на 323к км и беше сменял само консумативи по колата и мотора + лагери по колелетата (щот не са консуматив).

Всеки инженер по ДВГ ще ви каже - колкото по-малко буталото натиска биелата и коляновия вал толкова по-дълго и безпроблемно ща бръмчи мотора. Поради тази причина карам двигателя в диапазона 2-3-4000 оборота и не се притеснявам, че вие. И маслата навреме, разбира се.

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: Todd   
Дата:   29-12-09 22:31

[smilie5] искаш да го купиш нов или втора употреба ?????

[smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: kkkolelo   
Дата:   29-12-09 22:33

Втори [smilie10]

[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: kkkolelo   
Дата:   29-12-09 22:36

... около 3 г и макс 100 000 км

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: asahi   
Дата:   29-12-09 22:38

Годините се отразяват н атенекиите и на актуалноста на модела. Километрите - на мотора.
Колко са реалните километри е един по-друг въпрос. Тода щи каже кое там как е.

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: Todd   
Дата:   29-12-09 22:58

Мене да пита ???

[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговора винаги е един - най важното е в кой сервиз е обслужвана кочинката !!!

За комонрейла горивото е най-важното нещо за живота на агрегата .В Бг качествено гориво за тях все още нема .....

DTI ,TDCI ,SD са EDC помпи които по принцип са като старите с електронно управление .

Въобще трябва да си късметлия ....


[smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: kkkolelo   
Дата:   29-12-09 23:53

Във фермения сървиз [smilie5] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: imitev   
Дата:   30-12-09 01:04


Хайде кажете сега как в БГ се поддържат втора употреба дизеляци с комън рейл и помпа-дюза след 2002 г.

По-добре никога на да разбирам [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: agop4o   
Дата:   30-12-09 07:52

tdci и sdi помпите нямат нищо общо освен че работят с нафта.а как се подържат комонрейлите съм писал по горе -с много викане[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: НАСОО   
Дата:   30-12-09 09:44

абе като почнете да се вталявате - очаквам следващата тема да бъде коя тоалетна хартия е достатъчно здрава и си струва парите за нашите космати задници.. Веднага ще завалят едни отговори..

Аз никога не съм карал дизел, но бащата фърчи доволно имам приятел който всеки ден му се налага на мине най малко 100км и двамата са убедени че колите стават все по здрави. На бащата новото бусче е комон рейл и досега 100000 един болт не е пипнал. Смени накладки и спирачни дискове но това си е от начина му на каране. Гледай да има сервизна история и зимай смело. Ако си карък квото и да избираш нема оправия, прецакан си по рождение

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: giorgio.k   
Дата:   30-12-09 10:15

Карах доста един Форд С-мах 1,6 TDCI служебен. Продадохме го на 260000 км, на 3 г. без никакви проблеми по двигателя. Правил съм си експерименти за разхода и най-доброто постижение беше - 3,8 л./100 от Перник до Солун. Сега карам същия с 1,8 TDCI обаче харчи значително повече - под 5,4/100 не съм успял до го докарам, без голяма разлика в мощността от 1,6. За ресурс не мога да кажа щото още е на малко километри. Така че ако ще вземаш кола с такъв двигател съвета ми е 1,6 или 2,0.

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: danbi   
Дата:   30-12-09 10:23

Ами че те тия "TCDI" мотори 1.6/110 и 2.0/136 на "Форд" са всъщност HDI на Пежо. Нищо чудно, че имат малък разход и голям ресурс.

Моята каляска с 1.6 HDI вече 135к км само нафта, течност за чистачките и обичайния сервизен цикъл.

Най-важното за една кола е да се кара! Като се заседи, например при някоя "баба германка, дето я е купила тая лимузина, само да ходи на пазар с кученцето си" (и в багажника си е забравила бастуна) --- и с турбо-реактивен двигател да е, все тая.

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: boni   
Дата:   30-12-09 10:57

Ех преди няколко години имах един Мерцедес 200Д. Чист атмосферен дизел:) Без много настъпване градско даваше 8.5-9 /100, а извънградско в зависимост от скоростта 5.7-6.7.

Прекрасна кола, друзя, прекрасна....Няма чупене, няма разваляне. Производство 1986-та година. Километри - незнайни...Разход на масло - никакъв. Возия и комфорт - чудни. Продадох я само, защото нямаше климатик и я очуках малко, а не ми се даваха пари за ламарини на 20 годишна кола.

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: Todd   
Дата:   30-12-09 11:04

Автор: НАСОО
Дата: 30-12-09 09:44

абе като почнете да се вталявате - очаквам следващата тема да бъде коя тоалетна хартия е достатъчно здрава и си струва парите за нашите космати задници.. Веднага ще завалят едни отговори..

Аз никога не съм карал дизел, но бащата фърчи доволно имам приятел който всеки ден му се налага на мине най малко 100км и двамата са убедени че колите стават все по здрави. На бащата новото бусче е комон рейл и досега 100000 един болт не е пипнал. Смени накладки и спирачни дискове но това си е от начина му на каране. Гледай да има сервизна история и зимай смело. Ако си карък квото и да избираш нема оправия, прецакан си по рождение


Аз що казвам че всичко е късмет ???? Един приятел си купи лани чисто нов Мерцедес Спринтер .......съсипа си живота наполовина с тоя таралясник .

Нема нито един чарк да се не прееба ....

Така че - почнеш ли да я мислиш много значи не ти требе !!!

[smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: юнга   
Дата:   30-12-09 11:20

boni, тези мерцедеси отидоха в колекциите, Албания и Близкия Изток.
А мен все ме плашат, че поддръжката е скъпа и за мокро не става.
По едно време мислех да везма един за колекционна кола -ретро, но и за това ме разубедиха, като се оказа, че като най-здрави, и най-поддържани, мерцедесите били и най-предлагани. Та като тръгнеш да продаваш след това - мъка.

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: boni   
Дата:   30-12-09 11:37

Юнга, говоря за купе 124 (първата Е класа). Ти вероятно имаш предвид 123-ката.
124-ката се произвежда от 1985-та до 1994г и има много на пазара за употребявани коли, части има много също и поддръжката не е скъпа. 124-ки има и с всички екстри - клима, АБС и т.н.

https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/ixux5521.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-12/nvby3455.JPG

http://image.automobilemag.com/f/features/collectible_classic/9713215+w440/0804_01_z+1992-1994_merce


Посладната версия на това купе от 1993-та :

https://photo-forum.net/static/forum/2017-02/spbj6027.JPG
https://photo-forum.net/static/forum/2009-12/roqh7616.JPG

http://www.autogaleria.hu/autok/mercedes/e500-w124-1993-95/mercedes_e500-w124-1993-95_r7.jpg




Публикацията е редактирана (30-12-09 11:42)

Отговори на това съобщение
 Re: Ресурс на ДВГ, + и - на TDI , SD и TDCI или HDI
Автор: Todd   
Дата:   30-12-09 11:44

124 - 300 ТД е голям кошник ама остаряха много деба ...иначе са [smilie24] [smilie24] [smilie24] [smilie24] [smilie24]

Като голям кораб !!! [smilie19]


Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.