Автор: ejko
Дата: 18-11-09 13:28
Ако има нарушение, ОК. Но наказаниео трябва да отговаря на нарушението. Да обжалваш наказание, не е като да не признаваш нарушение.
Ако имаш основание обжалвай..., винаги. Някой говореше как не минавали делата, защото обжалвали престъпниците, а то не е така. Докато не се научат, да не си вършат работата през пръсти така ще е. Технически грешки или трябва да си тъп или да си разсеян, за да ги правиш непрекъснато. Кофтито е, че у нас толкова са свикнали да ги правят нарочно, че забравят как е да се работи без да ги правят.
Обжалвай, ако не си доволна и това е.
Мен сега ще искат да ме глобят по ЗБДС чл.81. Всеки път го правят това. И познавам хора, които са си плащали като попове. А всеки работещ в бюрото за издаване на документи, знае че по ЗАНН, за администратични нарушения си има давност. Но говорят на хората глупости и ги плашат с глоби, а забравят да им кажат, че има давностни срокове.
Интересно ми е ЗПСЖМ дали е тействащ и реално приложим закон, защото ако е, то поне 80% от служителите на гише трябва да отговарят по чл. 9 от него...
|
|